Evaluarea psihiatrica in TSA - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluarea psihiatrica in TSA

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

Psihiatria in Tulburarea de Spectru Autist

Tulburarile de spectru autist (TSA) sunt afectiuni neurologice complexe care afecteaza comportamentul, comunicarea si interactiunea sociala.

O componenta vitala a diagnosticarii si gestionarii TSA este evaluarea psihiatrica, o procedura detaliata care exploreaza toate aspectele comportamentale si emotionale ale individului cu TSA.

Evaluarea psihiatrica in TSA


Evaluarea psihiatrica in TSA are loc in mai multe etape. Initial, psihiatrul va realiza o evaluare clinica detaliata, care implica discutii cu individul si familia acestuia, precum si observarea directa a comportamentului individului. Acest proces are scopul de a identifica semnele si simptomele caracteristice ale TSA, dar si alte probleme de sanatate mintala care pot fi prezente.

Identificarea afectiunilor sau tulburarilor conexe TSA


Un aspect crucial al evaluarii psihiatrice este identificarea afectiunilor conexe. Multe persoane cu TSA pot avea si alte conditii de sanatate mintala, cum ar fi tulburarile de anxietate, tulburarile de hiperactivitate cu deficit de atentie (ADHD), depresia si tulburarile de somn. Psihiatrul are rolul de a identifica aceste conditii si de a le incorpora in planul de tratament.

De asemenea, psihiatrul va evalua impactul pe care TSA il are asupra functionarii omului in diferite domenii ale vietii, cum ar fi scoala, munca, relatiile si viata de zi cu zi. Intelegerea acestui impact este esentiala pentru dezvoltarea unui plan de tratament care sa se adreseze nu numai simptomelor TSA, dar si impactului lor asupra vietii persoanei.

Tratamentul personalizat pentru TSA


Odata ce evaluarea psihiatrica este finalizata si un diagnostic este stabilit, se trece la etapa de tratament. In cadrul People Develop Center, tratamentul pentru TSA este individualizat, bazat pe nevoile unice ale fiecarui pacient. Planul de tratament poate include terapie comportamentala aplicata (ABA), terapie vorbita, terapie ocupationala, consiliere pentru familie, medicatie (daca este necesar) si suport pentru a gestiona eventualele afectiuni sau tulburari identificate in timpul evaluarii psihiatrice.

Servicii de evaluare si tratament pentru adulti si copii


Atat copiii, cat si adultii cu TSA pot beneficia de tratamentul psihiatric oferit la People Develop Center. Echipa noastra de profesionisti dedicati intelege complexitatea TSA si este angajata sa ofere ingrijire de cea mai buna calitate. Impreuna cu familia, dezvoltam strategii de imbunatatire a abilitatilor de comunicare si sociale, gestionarea comportamentelor provocatoare si imbunatatirea calitatii vietii.

La People Develop Center, ne straduim sa asiguram un mediu de incredere si de sustinere, unde fiecare individ este tratat cu respect si ingrijire. Ne mandrim cu abordarea noastra holista, integrativa, care pune la dispozitie servicii de evaluare si tratament de inalta calitate pentru toti cei care traiesc cu TSA. Ne angajam in a lucra neincetat pentru imbunatatirea vietilor persoanelor cu autism si a familiilor lor.

Va invitam sa ne contactati astazi pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de evaluare psihiatrica in TSA. Cu People Develop Center, aveti sprijinul de care aveti nevoie pe drumul spre intelegere, acceptare si dezvoltare.

Contacteaza-ne!

Evaluare Neurologica in TSA - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare neurologica in TSA

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

Neurologie in Tulburarea Spectrului Autist (TSA)

O intelegere profunda a mecanismelor cerebrale la People Develop Center

Tulburarea spectrului autist (TSA) este o conditie neurologica, acelea care afecteaza interactiunile sociale, comunicarea si comportamentul. Intelegerea naturii neurologice a TSA este esentiala pentru dezvoltarea unui plan de tratament eficient. La People Develop Center, echipa noastra de neurologi este dedicata intelegerii si raspunsului la nevoile unice ale fiecarei persoane cu TSA.

Importanta Evaluarii Neurologice in TSA


Evaluarea neurologica in TSA joaca un rol important in identificarea particularitatilor cerebrale care contribuie la simptomele TSA. Aceasta poate ajuta la identificarea potentialelor probleme de sanatate asociate si la personalizarea planului de terapie pentru fiecare individ.

Procesul Evaluarii Neurologice


Consultarea initiala – Incepem cu o discutie aprofundata despre simptome, istoricul medical si preocuparile dvs.
Examenul neurologic – Acesta include testarea reflexelor, a fortei si a coordonarii, precum si a functiilor cerebrale superioare.
Imagistica cerebrala – Utilizam tehnologii de ultima ora, cum ar fi rezonanta magnetica (RMN), pentru a obtine imagini detaliate ale creierului si a identifica orice particularitati structurale care ar putea fi legate de TSA.
Evaluarea electroencefalogramei (EEG) – EEG este folosit pentru a evalua activitatea electrica a creierului, care poate fi diferita la persoanele cu TSA.
Feedback si plan de tratament – Rezultatele evaluarii sunt analizate si un plan de tratament personalizat este elaborat in functie de nevoile specifice ale fiecarei persoane.

Dezvoltarea unui Plan de Terapie


Pe baza rezultatelor evaluarii neurologice, dezvoltam un plan de terapie care poate include o combinatie de interventii medicale, terapie comportamentala, terapie de vorbire si limbaj, terapie ocupationala si suport psihologic. Planul este continuu evaluat si ajustat pentru a se asigura ca raspunde in mod eficient la evolutia nevoilor fiecarei persoane.

De ce sa alegeti People Develop Center?


La People Develop Center, ne straduim sa oferim cea mai inalta calitate a ingrijirii, avand in vedere fiecare aspect al TSA, inclusiv complexitatea sa neurologica. Cu un personal dedicat si o abordare integrata, ne angajam sa sustinem fiecare persoana cu TSA in a-si atinge intregul potential.

Va invitam sa ne contactati astazi pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de evaluare neurologica in TSA. Cu People Develop Center, aveti sprijinul de care aveti nevoie pe drumul spre intelegere, acceptare si dezvoltare.

Contacteaza-ne!

Evaluare si tratament multidisciplinar in TSA - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare si tratament multidisciplinar in TSA

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

People Develop Center, situat in Bucuresti, ofera un spectru larg de servicii specializate pentru copii si adulti cu tulburari de spectru autist (TSA). Dedicarea noastra se reflecta in angajamentul de a oferi servicii integrate si personalizate, pentru a raspunde nevoilor complexe ale pacientilor nostri.

Importanta evaluarii neurologice


La People Develop Center, evaluarea neurologica a persoanelor cu TSA este de o importanta primordiala. Echipa noastra de neurologi se concentreaza pe identificarea eventualelor anomalii ale functionarii cerebrale, utilizand tehnici moderne de imagistica si testari neurologice. Aceste informatii esentiale contribuie la conturarea unui plan de tratament eficient, care sa raspunda nevoilor specifice ale fiecarui pacient.

Evaluarea si tratamentul psihiatric in TSA


Psihiatria pentru TSA este un alt serviciu esential pe care il oferim. Psihiatrii nostri sunt special instruiti pentru a evalua si a gestiona tulburarile de comportament si emotionale asociate cu autismul. Acesta ajuta la identificarea si abordarea oricaror afectiuni psihiatrice secundare, oferind astfel pacientilor si familiilor lor o intelegere mai buna a provocarilor cu care se confrunta.

Servicii de evaluare si terapie psihologica in Tulburarea de Spectru Autist


La People Develop Center, oferim si servicii de psihologie pentru TSA. Psihologii nostri evalueaza si trateaza problemele cognitive si comportamentale, utilizand metode de evaluare bine stabilite. In plus, lucram indeaproape cu pacientii si familiile lor pentru a dezvolta strategii eficiente de gestionare a comportamentelor si de imbunatatire a abilitatilor sociale.

People Develop Center reprezinta o solutie pentru o viata mai buna pentru persoanele cu TSA si familiile lor. Combinand serviciile de neurologie, psihiatrie si psihologie sub acelasi acoperis, oferim o abordare holistica si integrata a ingrijirii TSA. Este esential sa ingrijim nu numai de starea de sanatate a pacientilor, ci si de bunastarea lor emotionala si sociala. Aici, la People Develop Center, investim in echipa si dotari sa facem exact acest lucru.

Cineva drag are nevoie de evaluare si terapie in TSA? Programeaza o sedinta de evaluare si apoi planificam cu echipa noastra interdisciplinara un plan personalizat de tratament

Contacteaza-ne!

Orientare in Cariera Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Orientare in cariera

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Cariera acopera si identifica diferite roluri in care individul este implicat (elev, angajat, membru al comunitatii, parinte, etc.), modul in care actioneaza in familie, scoala, comunitate, societate si suita de etape prin care poate trece in viata: casatorie, pensionare etc. Din acest punct de vedere, orice persoana are o cariera si nu doar cei ce exercita cu succes o anumita profesie.

Orientarea carierei adolescenților  reprezinta un sistem de actiuni si influente ce se exercita asupra elevilor, in vederea realizarii unei optiuni cat mai corecte pentru o anumita scoala (forma de invatamant) si pentru o anumita profesie, care sa asigure in cat mai mare masura, satisfacerea trebuintelor personale si sociale, potrivit intereselor, inclinatiilor si aptitudinilor fiecaruia. Orientarea carierei vizeaza doua aspecte esentiale, strans corelate: orientarea scolara si orientarea profesionala.

 Orientarea profesionala este de fapt o continuare a orientarii scolare, o corecta orientare scolara reprezentand o premisa pentru o buna orientare profesionala. Ea consta in pregatirea si sprijinirea elevului in alegerea cat mai adecvata a viitoarei lui profesii, care sa corespunda cel mai bine aspiratiilor si aptitudinilor sale, trebuintelor sale de ordin material si spiritual.

Principiile ce guverneaza orientarea carierei elevilor sunt:

  • orientarea carierei elevilor trebuie sa fie un demers educativ realizat in concordanta cu sistemul de interese, motivatii si aptitudini ale individului, cu personalitatea sa;
  • trebuie asigurata si respectata libertatea de a decide cu privire la propria cariera a persoanei;
  • consilierea si orientarea trebuie sa fie un proces continuu, adecvat momentului dezvoltarii individului, care sa conduca la obtinerea unei concordante intre cea ce poate, ce doreste si ce trebuie sa faca un individ;
  • consilierea si orientarea scolara si profesionala trebuie sa fie o sursa de satisfactie si afirmare pentru individ, sa fie o provocare stimulatoare;
  • orientarea profesionala trebuie sa fie dominant pozitiva si axata pe calitatile si aspiratiile individului si nu pe restrictii si constrangeri externe, mizandu-se mai mult pe resursele adaptative ale elevilor;
  • consilierea vocationala trebuie sa cultive ideea ca pe parcursul vietii formarea continua, restructurarea sistemului de cunostinte si deprinderi, schimbarea profesiei sau interdisciplinaritatea sunt absolut necesare, oricand posibile;
  • Strategiile utilizate in consilierea si orientarea carierei vizeaza sistemul aptitudinal-atitudinal, motivational, trasaturile de personalitate, caracteristicile anatomo-fiziologice ale individului, evaluate dinamic, pronostic, predictiv. Consilierea poate fi directa (comunicarea nemediata intre elev si consilier), sau mijlocita de anumite instrumente de informare si orientare in vederea alegerii carierei (pliante, brosuri, chestionare, teste de evaluare, sisteme electronice interactive de consiliere etc.).

Metodele cele mai frecvent utilizate in cunoasterea psihologica a elevilor si implicit in consilierea si orientarea scolara si profesionala sunt:

  • observatia(obtinerea de date semnificative prin observarea sistematica si intentionata a individului);
  • convorbirea(metoda de culegere de informatii prin dialog, asupra personalitatii, comportamentelor si resorturilor acestora);
  • anamneza (forma de investigatie pentru obtinerea de date biografice sau sociale prin relatare directa facuta de subiect);
  • metoda investigatiei prin chestionare(colectarea unor date sub forma scrisa despre diferite categorii de fapte, opinii, caracteristici);
  • ancheta (metoda de investigatie in principal a evenimentelor de natura sociala, care utilizeaza convorbirea si chestionarul pentru a obtine opinii, informatii si evaluari asupra diferitelor categorii de fapte);
  • metodele sociometrice (modalitati de evidentiere a dinamicii grupului, a sistemului de relatii interpersonale – in diferite colectivitati – printr-o sociograma);
  • metoda aprecierii obiective(tehnica de apreciere, evaluare a caracteristicilor unei persoane prin investigarea opiniilor membrilor grupului din care aceasta face parte);
  • evaluarea produselor activitatii(metoda de obtinere indirecta de date despre o persoana, prin analizarea rezultatelor activitatilor desfasurate de aceasta);
  • analiza datelor biografice(evaluarea si interpretarea inregistrarilor de date personale);
  • fisa individuala/psihopedagogica(mijloc pentru consemnarea, sistematizarea, prezentarea si organizarea datelor semnificative, din diferite planuri ale personalitatii sau ale mediului de provenienta sau scolar, obtinute prin metode si tehnici specifice, in scopul cunoasterii elevilor);
  • testul psihologic (metoda de a obtine informatii si date fiabile de natura psihica despre indivizi, cu ajutorul instrumentelor standardizate, prin administrarea unor sarcini identice, care vizeaza anumite caracteristici, atitudini, performante, aptitudini etc. si raportarea rezultatelor la anumite etaloane).

Daca ai nevoie de servicii de orientare in cariera pentru adolescentti, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Evaluare Psihologica Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare psihologica

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Evaluarea psihologica reprezinta investigarea si evaluarea modului in care functioneaza psihicul unei persoane. Se realizeaza in conditii de liniste si confidentialitate. Prezenta altor persoane decat pacientul si psihologul este acceptata doar in cazul in care starea medicala a pacientului nu ii permite sa raspunda la intrebarile care i se pun.

Evaluarea psihologica clinica urmareste stabilirea clara a tipului de tulburare, in urma caruia psihologul indica variantele de abordare a situatiei in cauza (consultarea unui alt specialist: psihiatru, neurolog, cardiolog, etc) in vederea stabilirii unui tratament medicamentos sau a psihoterapiei. Psihologul clinician nu poate sa prescrie medicamente, el doar recomanda pacientului investigarea de catre medicul specialist.

In urma evaluarii psihologice se elibereaza un raport psihologic de evaluare timbrat (acesta este un document oficial care se foloseste in relatie cu alte institutii sau persoane).

In cadrul centrului nostru puteti beneficia de evaluare psihologica pentru Comisia de Handicap, evaluari psihologice pentru copii, solicitate de catre scoli, gradinite, crese, CMBRAE sau comisiile de specialitate.

Interviul clinic si obiectivele acestuia

Interviul clinic este cea mai importanta metoda de colectarea a datelor in cadrul evaluarii psihologice a copilului. Practic, fara datele culese prin interviu, rezultatele la testele psihologice raman doar date seci si fara un inteles clar. Informatiile obtinute prin interviu se utilizeaza ca o modalitate de verificare a intelesului si validitatii rezultatelor la testele psihologice. In plus, interviul clinic furnizeaza informatii importante ce nu pot fi obtinute prin niciuna dintre celelalte metode de psihodiagnostic clinic.

Nu trebuie sa confundam interviul clinic cu o simpla conversatie. Spre deosebire de conversatie, interviul clinic are o secventialitate clara si este organizat in jurul unor teme specifice si relevante pentru scopul diagnosticului clinic.

Obiectivele generale ale interviului clinic sunt:

  • sa stabileasca o relatie de colaborare intre clinician si client care sa duca la obtinerea de informatii relevante din punct de vedere clinic;
  • sa ajute clinicianul in incercarea sa de a culege informatii clinice care nu pot fi obtinute cu usurinta prin alte metode;
  • sa ajute atat clinicianul cat si clientul sa inteleaga mai bine simptomatologia clinica;
  • sa furnizeze linia directoare in procesul de terapeutic.

Pentru atingerea acestor obiective este esential ca psihologul clinician sa adopte o atitudine de directionare si control al interviului, precum si cunoasterea amanuntita a domeniilor si temelor ce trebuiesc atinse pe parcursul interviului.

Tipuri de evaluare psihologica

Evaluarea nivelului de inteligenta (IQ) – pentru copii cu varste cuprinse intre 6 si 16 ani.

Scala de Inteligenta Wechsler pentru Copii – editia a patra (Wechsler Intelligence Scale for Children-Fourth Edition) este un instrument clinic, administrat individual, care evalueaza abilitatea cognitiva a copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 16 ani. Scala WISC-IV ofera o masura a functionarii intelectuale generale (CIT), respectiv permite analiza a patru indici cognitivi: Indicele Intelegerii Verbale (IIV), Indicele Rationamentului Perceptiv (IRP), Indicele Memoriei de Lucru (IML) si Indicele Vitezei de Procesare (IVP). In plus, fata de subteste si scorurile compozite oferite de indici, mai este posibila calcularea unor scoruri adittonale procesuale, care ofera informatii detaliate despre performanta copilului.

Caracteristici ale copiilor supradotati de varste mici includ niveluri ridicate de energie si curiozitate intensa. Copiii supradotati, de asemenea, au tendinta de a ajunge si depasi etape de dezvoltare mai devreme decat alti copii. Asta inseamna ca pot merge pe jos sau pot vorbi mai repede decat alti copii. Cu toate acestea, nu toti copiii supradotati depasesc de timpuriu etapele. De fapt, uneori, acestia pot ramane mai in urma decat altii. De exemplu, unii copii supradotati nu incep sa vorbeasca decat dupa ce au implinit doi ani.

Copilul supradotat are un vocabular bogat, prezinta eficienta in comunicarea scrisa si vorbita, ii place sa citeasca si sa dezbata materialele citite, are un nivel de creativitate ridicat, invata cu usurinta si aprofundeaza cu pasiune domeniile in care are interes, gaseste placere in activitatile intelectuale, manifesta gandire critica, abstracta, flexibila, curiozitate, perseverenta, da raspunsuri neasteptate la probleme, memoreaza cu mare usurinta ceea ce il intereseaza, nu are rabdare cu activitatile de rutina, are o inteligenta emotionala ridicata si se impune cu usurinta, fiind perceput de altii ca lider.

De asemenea, un raport de evaluare a inteligentei (IQ) trebuie sa se regaseasca printre documentele solicitate de Comisiile de evaluare din cadrul Directiilor Judetene de Protectia Copilului, pentru a obtine un Certificat de incadrare in grad de handicap.

Masurarea abilitatilor copiilor se realizeaza de catre unul dintre psihologii nostri specializati in psihologie clinica.

Daca ai nevoie de servicii de evaluare psihologica pentru copilul tau, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Dezvoltarea Inteligentei Emotionale Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii.

Dezvoltarea inteligentei emotionale

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Intelegerea emotiilor se refera la capacitatea de a identifica si denumi corect starile emotionale, atat proprii, cat si pe cele ale celorlalti, dar si la capacitatea de a face discriminari fine intre intensitati diferite ale aceleiasi stari emotionale, in special a celor mai “subtile” – de exemplu, starea de nervozitate a unei persoane, care poate fi mai mult sau mai putin evidenta pentru ceilalti. Este vorba, in fapt, despre dezvoltarea capacitatii de a “citi” starea emotionala a celorlalti dincolo de modul in care acestia se manifesta verbal sau comportamental. Aceasta abilitate incepe sa se dezvolte mai ales dupa 4-5 ani, dupa ce, din punct de vedere neurologic, copilul a atins pragul de maturitate necesar pentru a intelege ce gandesc alte persoane din perspectiva lor personala (“teoria mintii”).

Exprimarea emotionala include manifestarea emotiilor prin comportamente non-verbale (mimica, gestica, etc) si verbale (utilizarea cuvintelor potrivite, tonalitatea si prozodia limbajului, modularea limbajului pentru a exprima corect starea emotionala etc).

Autoreglarea emotionala consta in dezvoltarea capacitatii de autocontrol a emotiilor, astfel incat comportamentul copilului sa fie adaptat la cerintele vietii sociale. Autocontrolul inseamna abilitatea de a inhiba sau de a modifica starea emotionala in functie de context. Aceasta este o abilitate care se imbunatateste odata cu varsta si care incepe sa devina vizibila treptat abia dupa 5-6 ani, odata cu maturizarea lobului frontal al creierului respunsabil de acest lucru.

Inteligenta emotionala la copii este hotaratoare in procesul de formare al acestora. Reusita lor in viata este determinata de gradul de dezvoltare al inteligentei emotionale. Aceasta se dezvolta in copilaria mica, imediat ce copilul incepe sa-si dezvolte limbajul si poate comunica cu cei din jur, prin educarea acestora in acest scop. Astfel, perioada prescolara este hotaratoare in procesul de dezvoltare si educatie al inteligentei emotionale, copilul invatand vocabularul emotiilor, asocierile dintre contexte si emotii, mimica fetei, exprimarea faciala a emotiilor, decodificand o fata incruntata, una vesela sau una suparata, va invata cum sa reactioneze el la emotiile exprimate de cei din jur.

Pentru a sustine acest proces si pentru a facilita o dezvoltare emotionala optima, parintii au rolul hotarator. Dragostea si grija oferita din plin de cei din jur, de catre familie sustin construirea corecta a circuitelor neuronale implicate in dezvoltarea acestei abilitati. Ajutorul parintilor in formarea inteligentei emotionale la copiii mici consta in exercitarea comportamentelor ce au ca rol facilitarea empatiei, abilitatea de a purta o conversatie si controlul emotiilor. Aplicandu-se aceste metode, copiii invata sa comunice mai bine cu ceilalti, pot intelege cum sa-si asume esecurile si cum sa le depaseasca. Copiii tratati cu iubire si intelegere au capacitatea de a avea incredere in propriile forte, de a se adapta usor oricarei situatii si context si de gasi calea potrivita pentru a depasi momentele dificile.

Un alt rol important in dezvoltarea inteligentei emotionale il are joaca libera cu ceilalti copii. Joaca libera inseamna neingradirea cu reguli si cerinte impuse de catre adulti. A nu se confunda supravegherea copiilor cu impunerea regulilor stricte. Copiii vor fi supravegheati discret pentru a nu se creea situatii in care isi pot face rau, insa nu se va interveni asupra regulilor si tacticilor de joc adoptate de acestia. Prin intermediul jocului liber cu ceilalti copii, acestia invata sa-si trateze granitele interpersonale, sa negocieze intre ei, sa poata identifica esecul si sa-l poata gestiona, sa descopere reusitele si sa se bucure de ele, sa inteleaga puncte de vedere diferite si sa le accepte. Un punct important bifat prin adoptarea jocului liber este acela ca cei mici vor descoperi, vor intelege si accepta nevoile si trairile emotionale ale celorlalti copii, atat in cadrul jocurilor respective, cat si in alt context.

Prin stimularea si dezvoltarea inteligentei emotionale, copilul va capata o serie de aptitudini si abilitati necesare integrarii in societate si crearii contextului in care acesta se va dezvolta firesc si normal.
Inteligenta emotionala va ajuta copilul sa recunoasca ce depinde de el si ce depinde de ceilalti. El va putea sa-si integreze nevoile in comportamentele coerente adaptandu-le realitatii exterioare. Va avea capacitatea de a observa si intui sentimentele si nevoile celorlalti, putand astfel sa dezvolte relatii armonioase bazate pe recunosterea reciproca.

Inteligenta emotionala este hotaratoare in procesul de dezvoltare al fiecaruia dintre noi. Un copil dezvoltat intr-un mediu in care exprimarea sentimentelor se face firesc si normal, se va bucura pe parcursul vietii de un grad de inteligenta emotionala ce-i va facilita realizarea pe plan profesional si echilibrul pe plan personal.

Daca vrei sa-ti ajuti copilul sa-si dezvolte inteligenta emotionala, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Evaluare Logopedica Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare Logopedica

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Logopedia este disciplina psihopedagogica ce studiaza si trateaza tulburarile de vorbire/intarzierea de limbaj.

Prevenirea si interventia timpurie ar trebui privita cu interes persoanele care au in cadrul familiei copii ce manifesta chiar si mici tulburari in planul limbajului verbal, capacitatii de concentrare a atentiei, memoriei auditive si vizuale. Toate acestea pot influenta negativ dezvoltarea globala a copilului.

Clasificare generala a tulburarilor de limbaj in functie de deficienta sau dificultatea survenita si care necesita terapie logopedica:

  • Tulburari de pronuntie( dislalia, rinolalia, disartria)
  • Tulburari de ritm si fluenta a vorbirii (balbaiala, logonevroza, tahilalia, bradilalia, aftongia, tulburari pe baza de coree, tumultus sermonis)
  • Tulburari de voce (afonia, disfonia, fonastenia, mutatia patologica)
  • Tulburari ale limbajului scris-citit (dislexia, alexia, agrafia, disgrafia, disortografia), Tulburari polimorfe de limbaj (afazia, alalia)
  • Tulburari de dezvoltarea a limbajului (mutism psihogen, intarziere in dezvoltarea generala a vorbirii, disfunctii verbale din sindroamele handicapului de intelect)
  • Tulburari ale limbajului bazat pe disfunctiile psihice( dislogia, ecolalia, jargonofazia, bradifazia).

Scopul evaluarii:

  • Observarea nivelului de dezvoltare al limbajului pe toate ariile sale de dezvoltare in raport cu varsta cronologica a copilului;
  • Identificarea dificultatilor de exprimare;
  • Identificarea dificultatilor de intelegere a mesajului receptionat;
  • Identificarea dificultatilor de pronuntie a sunetelor izolate sau in silabe/cuvinte;
  • Identificarea dificultatilor de ritm si fluenta in vorbire;
  • Identificarea dificultarilor de scris-citit;
  • Identificarea anumitor manifestari specifice unor tulburari neurologice sau patogii (afazia, ecolalia).

Metode de evaluare:

  • Observarea copilului in cabinet;
  • Anamneza (datele obtinute de la parinti)
  • Interactiunea directa cu copilul;
  • Fise logopedice;
  • Chestionare sau teste specifice.

Evaluarea logopedica are loc in cabinetul psihologic in prezenta parintilor/parintelui ( in functie de cat de cooperant este copilul in prezenta parintelui acesta poate participa pe toata durata evaluarii sau doar cat este nevoie pentru a culege datele din anamneza). Evaluarea logopedica nu presupune oferirea unui diagnostic ci mai degraba identificarea nivelului limbajului si dificultatilor daca acestea exista, fiind insotita de recomandari in functie de situatie(recomandari pentru acasa/terapie logopedica/evaluari medicale, psihologice).

Sedinta de Evaluare Logopedica poate dura intre 50 de minute si 120. La finalul acesteia puteti opta pentru un raport de evaluare scris de catre logopedul specialist care realizeaza evaluarea cat si indrumari clare si specifice ce se pot realiza acasa impreuna cu copilul.

Daca ai nevoie de servicii de evaluare logopedica, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Grupuri de Socializare Copii - Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti!

Grupuri de socializare si formare abilitati

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Grupuri de socializare pentru copii pe categorii de varsta si nivel de achizitii (tipici si atipici).

Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostrii, PEOPLE DEVELOP CENTER a conceput programe speciale de socializare si achizitii practice pentru copii pe categorii de varsta si nivel de evolutie.

Atelierele respective au ca scop:


  • Exersarea comunicarii active si assertive;
  • Invatarea si aplicarea intructiunilor de relationare si a formulelor de politete;
  • Practicarea activitatilor si jocurilor de grup pe nivele de varsta;
  • Dezvoltarea abilitatilor de invatare prin imitare;
  • Invatarea abilitatilor de autonomie personala.

Costul unui atelier este de 150 lei/copil pentru 1 ora de curs.

Grupurile isi vor incepe activitatea cu cel putin 3 cursanti inscrisi pe aceeasi categorie de varsta.

Varsta de 2-4 ani


Durata: 60 de minute

La aceasta varsta copilul isi controlează miscarile si devine din ce in ce mai agil. Sare in ambele picioare, intr-un picior, loveste intr-o minge, isi construieste autonomia si are din ce in ce mai multe initiative.

Este nevoie sa incurajam copilul sa devina independent, mai ales un copil cu tulburari de dezvoltare. Acesta are nevoie în permanenta sa fie sustinut, incurajat sa realizeze jocuri prin care sa dobandeasca incredere in propriile forte.

Varsta de 4-6 ani


Durata: 60 de minute

Abilitati de participare la grup:

  • Varsta cronologică: 4-6 ani;
  • Abilitati de participare la lectii (sta pe scaun, raspunde la comanda “Maini cuminti”);
  • Abilitati de imitatie (imita miscari grosiere, imita acțiuni cu obiect);
  • Abilitati de limbaj receptiv (indica cu degetul, indica persoana, obiecte, partile corpului, animale, mijloace de transport, fructe, legume);
  • Abilitati de limbaj expresiv (vorbire in propozitii scurte de 2-3 cuvinte, face cereri de 1-2 cuvinte);
  • Abilitati pre-scolare (potriveste obiecte identice, potriveste culori, asociază obiecte, sorteaza pe categorii simple);
  • Abilitati de autonomie personala (bea din cana, se descalta, se dezbraca, foloseste servetelul, foloseste toaleta).

Varsta de 7-9 ani


Durata: 60 de minute

Abilitati de participare la grup:

  • Varsta cronologică: 7-9 ani;
  • Abilitati de participare la lectii (realizeaza contact vizual);
  • Abilitati de imitatie (imita miscari cu si fara obiect, imita constructie cuburi, imita miscari gros-motorii secventiale, imita desen simplu, miogimnastica);
  • Abilitati de limbaj receptiv (identifica camere, emotii, locatii, categorii, genuri, atribute, raspunde la instructiuni);
  • Abilitati de limbaj expresiv (foloseste propoziții dezvoltate din 4-5 cuvinte, foloseste DA și NU, denumeste obiecte dupa functia lor, denumeste partile corpului si functia, foloseste cereri din 3-4 cuvinte);
  • Abilitati pre-scolare (potriveste obiecte identice, potriveste culori, asociaza obiecte, sortează pe categorii simple);
  • Abilitati de autonomie personala (se imbraca singur, se spala pe maini, foloseste toaleta fara ajutor).

Daca esti interesat de grupurile de socializare si formare abilitati pentru copii, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Terapie Ocupationala - Copii - Adolescenti - Dezvoltarea abilitatilor, aptitudinilor, capabilitatilor si capacitatilor umane!

Terapia ocupationala

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Terapia ocupationala este o metoda terapeutica care se concentreaza in a ajuta oamenii sa-si dobandeasca independenta in toate activitatile pe care acestia le desfasoara. Deasemeni terapia ocupationala ofera copiilor prin metode variate si activitati placute sa dobandeasca deprinderi cognitive, fizice si motorii pentru a le spori increderea in sine.

Terapia ocupationala este necesara atunci cand este afectata performanta in mai multe domenii:

  • Abilitati de motricitate fina: miscarea si dexteritatea muschilor mici din maini si degete.
  • Abilitati de motricitate grosiera: miscarea muschilor mari din brate si picioare.
  • Abilitati vizuo-motrice: deplasarea unui copil pe baza perceptiei informatiilor vizuale.
  • Abilitati oral-motorii: miscarea muschilor din gura, buze, limba si maxilar, incluzand suptul, muscatul, mestecatul si linsul.
  • Abilitati de auto-ingrijire: imbracat, hranit si mersul la toaleta.
  • Integrare senzoriala: abilitatea de a primi, sorta si raspunde la informatiile primite din mediu.
  • Abilitati de planificare motorie: abilitatea de a planifica, implementa si imparti secventele sarcinilor motorii.

Cu ajutorul terapiei ocupationale, un copil cu probleme in dezvoltare va invata sa interactioneze cu membrii familiei, cu alti copii sau parteneri de joc si sa dezvolte relatii sociale.

Caror tipuri de probleme se adreseaza terapia ocupationala? Principalele situatii sunt:

  • copii cu probleme senzoriale
  • copii cu probleme de invatare
  • copii cu autism
  • copii cu tulburari de dezvoltare
  • copii cu tulburari mentale sau de comportament
  • copii cu probleme fizice si motrice
  • copii cu boli cronice

Cum ajută terapia ocupațională o persoană cu tulburare a spectrului de autism?

1. Odată ce terapeutul ocupațional a adunat informații, el sau ea va alcătui un program pentru copilul tău. Nu există un singur program de tratament ideal. Dar s-a demonstrat că recuperarea  timpurie, structurată, individualizată funcționează cel mai bine cu beneficii mari pe termen lung.

2. Terapia ocupațională poate combina o varietate de strategii. Acestea vă pot ajuta copilul să răspundă mai bine la mediul său.  Activitățile sunt grupate în functie de disfuncțiile copilului astfel:

  • Activități fizice, cum ar fi siruri de perle sau de a face puzzle-uri, pentru a ajuta un copil să dezvolte coordonarea și conștientizarea corpului
  • Jucați activități pentru a ajuta la interacțiune și comunicare
  • Activități de dezvoltare, cum ar fi spălatulpe dinți sau  pieptănarea parului
  • Strategii de adaptare, inclusiv de a face față trecerilor de la o activitate/un spațiu la altul

3. Terapia ocupațională alaturi de alte tipuri de terapii poate face diferența in drumul evolutiv spre independență a copilului tău.

Daca ai nevoie de servicii de terapie ocupationala, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Privacy Preference Center

  • Andreea-Mihaela Drăgoi


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Studii

    • Absolventa a masterului de Psihologie Clinică- Evaluare si Interventie Terapeutica, Universitatea din București
    • Absolventa a Facultatii de Psihologie si Științele Educației, specializarea Psihologie, Universitatea din București
    • Absolventa a cursului de formare in Terapie Comportamentala Aplicata la Copiii cu TSA, Asociatia Help Autism
    • Practicant in cadrul asociatiei We Change, Bucuresti
    • Practicant in cadrul Cabinetului Individual de Psihologie- Andreea Stefiuc, București

    Despre mine

    Sunt o persoană empatică și ludică, și îmi place să las curiozitatea să mă îndrume în interacțiunea mea cu copiii.
    Răbdarea și încrederea în potențialul acestora sunt 2 dintre atributele cu care îi însoțesc pe micuți către independența în dezvoltarea propriilor abilități.

  • Alexandra Feraru


    Specialist Marketing

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Numele meu este Alexandra Feraru, am absolvit Facultatea de  Administrație și Afaceri în cadrul Universității din București, urmând apoi programul de masterat cu specializarea Marketing în cadrul aceleiași universități.
    Sunt o persoană sociabilă, pregătită să învăț lucruri noi și gata în a se integra în cadrul oricărei echipe.

  • Elisabetta Iacob


    Asistent manager

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Pasionată de lucrul cu copiii, îmi dedic timpul și resursele pentru a le oferi suport în cadrul terapiei. Empatia mea profundă și credința în schimbare mă ghidează în fiecare interacțiune, ajutându-i pe cei mici să își atingă potențialul maxim și să se dezvolte armonios.

  • Ana-Maria Corcodel


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Psiholog clinician, cu o experienta in terapia ABA si logopedie in terapia copiilor cu deficiente pe ariile dezvoltarii normale (TSA, Autism, ADHD, Sindromul Down etc.)

    STUDII DE SPECIALITATE

    • Psiholog Clinician, Terapeut TSA, Terapeut ABA cu experiență și în Logopedie
    • Absolventă a Facultății de Psihologie Titu Maiorescu
    • Absolventă a Masterului Psihologie Clinică, Hipnoză și Intervenții Terapeutice de Scurtă Durată din cadrul Universității Titu Maiorescu
    • Supervizare în Psihologie Clinică
    • Acreditată de Colegiul Psihologilor din România în Specialitatea Psihologie Clinică, având codul personal 22493

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Curs Terapeut TSA, organizat de asociația Help Autism și acreditat de colegiu Psihologlor din România
    • Am urmat stagii de practică la Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia și la Penitenciarul București Jilava. Acolo am stat de vorba cu persoane cu diferite probleme într-un mediu controlat și am învățat cele mai bune abordări de la psihologi cu o experiență profesionala
    • Am învățat cum se face anamneza unei persoane și am putut lua interviu persoanelor respective având mereu un psiholog, respectiv psihiatru care mă îndruma mereu

    DESPRE MINE

    Sunt o persoană foarte ambițioasă, energică și veselă și vreau să acord sprijin persoanelor care au nevoie de puțin mai multă atenție în viața lor și nu are cine să le ofere suportul emoțional de care au nevoie.

  • Marilena Teodosescu


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Psiholog clinician în supervizare, terapeut ABA, psihoterapeut cognitiv-comportamental in formare

    STUDII

    • absolventă a programului masteral de Psihologie Clinică – Evaluare și Intervenție Terapeutică, Universitatea din București
    • absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, specializarea Psihologie
    • psihoterapeut in formare in psihoterapie cognitiv-comportamentală in cadrul asociatiei ATCCPR
    • absolventă a cursului de formare in Terapie Comportamentală Aplicată la Copiii cu TSA, Asociația Help Autism, București
    • absolventă a Modulului Psihopedagogic – Certificare pentru profesia didactică

    EXPERIENȚA PROFESIONALĂ ÎN LUCRUL CU COPIII ȘI ADULȚII

    • psiholog clinician în cadrul cabinetului individual de psihologie-logopedie „Andreea Nastase”, București
    • terapeut ocupațional în cadrul centrului Aripi Albastre, București
    • voluntar în cadrul Clinicii de Asistare și Intervenție Psihologică și Educațională, FPSE, Universitatea din București
    • voluntariat în cadrul asociației LeadMe, la Spitalul Clinic de Psihiatrie „Prof. Dr. Al. Obregia”, București (secțiile de neuropediatrie)
    • stagii de practică în diverse centre/ cabinete/ instituții: centrul de terapie New Odyssey, cabinete individuale de psihologie clinica, Penitenciarul Jilava, București
    • operator de cercetare voluntar în cadrul Laboratorului de Psihologia Sănătății și Neuropsihologie Clinică (LPSNC), Universitatea din București.

     

    Titular cu drept de libera practica in psihologie clinica – codul personal de identificare fiind 25537.

  • Oana Sovaiala


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Îmi dedic toată energia și pasiunea îngrijirii și sprijinirii copiilor, dorindu-mi să îi ajut să își atingă potențialul maxim. Cu experiența acumulată în domeniu, abordez fiecare caz cu răbdare, empatie și o dedicare neclintită pentru progresul fiecărui micuț. Sunt convinsă că fiecare copil are capacitatea de a străluci și de a depăși provocările, contribuind astfel la crearea unui mediu plin de încurajare și susținere pentru toți copiii noștri. Energia și optimismul consider că sunt contagioase, inspirând nu doar copiii, ci și colegii de echipă și familiile lor.

  • Alexandra Ion


    Psihopedagog special, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    Ion Alexandra, este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din București, specializarea fiind Psihopedagogie Specială, la Universitatea din București, finalizând și cursurile de Master din cadrul Universității București specializarea Consilierea Educațională și Vocațională.

    În anul 2018, Alexandra a început să activeze în cadrul asociației “ Letiția punte între lumi “, fiind psihopedagog, logoped și shadow.

    Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesională psihologică fiind la curent cu noile metode de intervenție terapeutică.

    Alexandra este o persoană veselă, ludică, creativă, empatică dobândind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, fiind o persoană calmă, organizată, optimistă.

    Alexandra deține o experiență de peste 6 ani în domeniul terapiei și logopedie.

    Alexandra a participat la cursuri de formare în cadrul centrului Help Autism, Asociația Logopezilor din România, activități practice din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie “Profesor Doctor Alexandru Obregia.

    Alexandra este titular cu drept de liberă practică codul personal de indentificare fiind 33125.

  • Alexandra Serban


    Psiholog Clinician si Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Scopul si totodata rolul meu in cadrul acestei echipe este de a-i ajuta pe frumosii micuti sa invete intr-un cadru cat mai cald si primitor, ce presupune mai exact “sa fii om mare”. Fie ca vorbim de integrare, socializare ori perceperea lumii din jur asa cum este ea, sunt aici pentru ca impreuna cu ei sa devenim cele mai bune versiuni posibile ale noastre.

    Sunt de parere ca asa cum cei mici au de deprins cunostiinte de la noi, asa si eu am multe de invatat de la ei. Fiind o fire optimista, curioasa si perseverenta, am incredere ca prin munca si efort din partea ambelor parti, impreuna vom reusi sa obtinem cele mai bune rezultate.

  • Stanescu Cristina Alexandra


    Coordonator ABA, Psiholog Clinician, Terapeut ABA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Lucrul cu copiii de reuseste sa scoata la iveala cea mai buna energie din mine, prin empatie, spirit ludic si autenticitate. Am invatat de-a lungul anilor ca fiecare copil are nevoi diferite si imi place sa ma dedic acestora astfel incat sa crestem impreuna si sa pun cate o parte din sufletul meu in fiecare puiut, sa-l insotesc in drumul lui catre devenire si dezvoltare.

    Studii

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Unibuc
    • Masterand – psihologie clinica si psihoterapia copilului
    • Curs de tehnici ABA – Abamasters
    • Curs pentru dezvoltarea jocului
    • Curs pentru tehnici de logopedie la copiii cu TSA
    • Curs tehnici logopedice VML
    • Participant conferinta internationala ABA 2023
  • Alina Curea


    Receptionera

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Ma numesc Curea Alina si am o experienta de 3 ani in domeniul receptiei.

    Ma consider o persoana ambitioasa, motivata si receptiva.

    Ma bucur de noi provocari si reusesc sa-mi stabilesc obiectivele intr-o maniera organizationala si sunt deschisa tuturor provocarilor.

  • Camelia Nitulescu


    Medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician, educator parental Cercul Sigurantei

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Medicina – specializarea Medicina Generala, Universitatea Independenta Titu Maiorescu – 2008
    • Facultatea de Sociologie – Psihologie, specializarea Psihologie, Universitatea Spiru Haret – 2012
    • Master in Neurobiologie, Facultatea de Biologie, Universitatea din Bucuresti – 2014
    • Master in Terapia logopedica in procesele de comunicare, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti – 2018
    • Cursul de formare profesionala complementara Expertiza psihologica si psihologie clinica, Institutul de Psihologie Judiciara – 2020

    CERTIFICARI

    • Medic specialist neurologie pediatrica – din anul 2014
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihopedagogie speciala – din anul 2018
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihologie clinica – din anul 2021
    • Educator parental certificat Cercul Sigurantei – din iulie 2023

    CURSURI DE FORMARE PROFESIONALA IN DOMENIUL PSIHOLOGIEI PE CARE LE-AM ABSOLVIT:

    • Tehnici de analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist – 2021
    • Abilitati narative de comunicare. Nivel 1 – 2023
    • Programul de Educatie Parentala Cercul Sigurantei – COSP – 2023

    DESPRE MINE

    Sunt medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician si educator parental Cercul Sigurantei. M-am pregatit inca de tanara pentru a lucra cu copii din dorinta de a le cunoaste universul frumos, de a le alina suferinta cand sunt bolnavi, de a-i stimula pentru a reusi in ceea ce isi doresc si pentru a deveni adulti fericiti.

    Sunt un profesionist pasionat, sunt o persoana cu spirit ludic, empatica, dornica sa ajute, mandra ca lucreaza cu oamenii, onorata sa ii trateze.

    In calitate de medic specialist neurologie pediatrica am o experienta de 5 ani si ma pregatesc continuu pentru a fi la curent cu ultimele descoperiri in domeniu si pentru a-mi dezvolta cat mai mult abilitatile necesare pentru diagnostic si tratament. Studiile in domeniul psihologiei imi permit o intelegere complexa si profunda a pacientului si ma ajuta sa creez relatii terapeutice durabile bazate pe incredere, respect si colaborare.

  • Iulia Alexandra Petre


    Medic Psihiatrie Pediatrica

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Sunt Iulia Alexandra Petre, medic specialist psihiatrie pediatrica. M-am implicat activ in cadrul programului de formare din Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia. Am acumulat ca si medic, o experienta de 4 ani, avand rezultate remarcabile in munca depusa.

    In principal, interesele mele in psihiatrie sunt dezvoltarea copilului mic si modificarile trasaturilor de personalitate la adolescenti. Ca interese particulare sunt tulburarile de relationare sociala la varsta adolescentei. Pot spune ca, iubesc copiii si imi place sa lucrez cu ei, sa ii vad zambind si sa incerc sa ii insotesc pe drumul recuperarii si a dezvoltarii. Gandesc ca o mama, si de cele mai multe ori, lucrez ca o mama. Pasiunea de a lucra cu cei mici, m-a ajutat sa vad dincolo de diagnostic si sa lupt pentru vindecare.’

    Absolventa a Facultatii de medicina din cadrul UMF Victor Babes Timisoara, am participat la o multitudine de formari, conferinte si simpozioane de specialitatea de-a lungul anilor practicati.

  • Ana-Maria Onici


    Terapeut ABA si Logoped Specialist

    DESPRE MINE

    Ma numesc Ana, sunt o persoana increzatoare, optimistă, perseverenta. Ma fascinează inocența si spontaneitatea copiilor si imi doresc să-i ajut sa progreseze cat mai mult posibil. După 12 ani de activitate in domeniul resurselor umane, am dezvoltat un interes real pentru copiii cu TSA, urmând in aceasta direcție cursul ” Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburărilor din Spectrul Autismului, organizat de ANCAAR in 2018.

    Ulterior am desfășurat activități de voluntariat si am si lucrat ca terapeut ABA in asociatii de profil.

    STUDII DE SPECIALITATE

    Pedagog de recuperare ( ANCAAR), Facultatea de Psihologie si Științele Educației, specializarea Psihologie din cadrul Universității Spiru Haret, Anul I Institutul SPER – formare in psihoterapie.

  • Ioana Radulescu


    Terapeut Aba, Logoped, Psiholog Clinician si Psihoterapeut in Formare

    EDUCATIE SI FORMARI

    Am absolvit Masterul de Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica la Universitatea Ecologica Bucuresti. Cursurile de licenta le-am urmat in Marea Britanie, la Facultatea de Psihologie de la University of Surrey.

    In prezent lucrez ca logoped si terapeut ABA, coordonator si psiholog clinician, participand in trecut la numeroase cursuri si conferinte, precum cursul de Tehnici si proceduri de interventie in terapia logopatiilor in cadrul Asociatiei Logopezilor din Romania si conferinta ,,Logopedia, Stiinta si arta comunicarii – cu tema Tulburarile de neurodezvoltare.”

    Sunt absolventa a formarii in terapia cognitiv-comportamentala din cadrul Asociatiei de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala (AHPCC).

    Sunt o persoana empatica, perseverenta si cu mult drag de copii.

    EXPERIENTA DE LUCRU

    Am experienta de lucru la Clinica Hope, unde profesez ca logoped si la Asociatia pentru Motivatie in Psihoeducatie.

  • Pircalabioru Alexandra Gabriela


    Receptioner

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Ma numesc Pircalabioru Alexandra Gabriela si sunt studenta in anul III la Facultatea de Administratie si Afaceri, specializare Administratie Publica, UNIBUC.

    Ma consider o persoana responsabila, ambitioasa si motivata. Ma bucur de provocari si imi stabilesc in mod constant obiective prin care tind sa evoluez constant spre rezultate bune. Nu ma simt confortabil atunci cand nu evoluez si sunt mereu in cautarea unei oportunitati de a face mai mult bine.

  • Daniela Colesnic


    Psiholog clinician și Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ador copii și îmi place să mă reinventez prin jocuri, desene, lectură, cât și alte activități corespunzătoare.Sunt creativă, empatică, responsabilă, ingenioasă și dornică să aduc un plus de cunoștințe. Am experiență de 2 ani în recuperarea copiilor cu intarziere in dezvoltare si limbaj, toata munca si dragostea pentru copii m-a determinat să acumulez experiența necesară pentru a ajuta la formarea abilitaților copiilor cu TSA.
    Obiectivul meu este sa învăț copiii să dobândească noi capacități, să îi ajut să se dezvolte, să atingă cel mai mare grad de independență și să dobândească o calitate cât mai bună a vieții.

    Studii

    • Master în Psihologie Clinică și Psihoterapia Copilului și a Familiei, Universitatea din București
    • Absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, specializarea Psihologie
    • Absolventă a cursului de formare in Terapie Comportamentală Aplicată la Copiii cu TSA, Asociația Help Autism, București
    • Absolventă a Modulului Psihopedagogic nivel 1 – Certificare pentru profesia didactică
    • Titular cu drept de libera practică în psihologie clinică – codul personal de identificare fiind 33577

  • Lupu Daniela Georgiana


    Asistent Social

    Despre mine

    Ma numesc Lupu Daniela-Georgiana si sunt absolventa a Universitatii Ovidius din Constanta, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Asistenta Sociala.

    Pe perioada a trei ani de facultate, am avut onoarea de a face cunostinta cu acest domeniu, de a ma forma intr-un mediu academic si de a dezvolta un interes aparte pentru intelegerea copiilor cu nevoi speciale.

    Teoria dar si practica desfasurata in perioada facultatii, colaborarea cu diferite institutii au contribuit la formarea mea ca viitor asistent social, mi-au dat incredere si satisfactie ca pot ajunge acolo unde mi-am propus.

    Sunt o fire empatica, ambitioasa si responsabila cu o continua dorinta de dezvoltare benefica pe plan profesional cat si emotional.

  • Rodica Cristina Soare


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Cu experienta de peste 10 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare, terapeut si mama de succes.

    Despre mine

    Sunt absolventa a Facultatii de Sociologie-Psihologie, specializarea Sociologie-Psihologie din cadrul Universitatii Spiru Haret, Bucuresti.

    Sunt o fire empatica, optimista si perfectionista acordand o atentie deosebita trairilor persoanelor din jurul meu.

    Am ales sa lucrez cu copiii cu TSA din dorinta de a le descoperi si intelege modul in care vad lumea, aceasta contribuind, pe de o parte, la dezvoltarea mea personala si profesionala, iar pe de alta parte, la procesul de recuperare a lor.

    Interactiunea cu copiii mi-a descoperit latura ludica, mi-a dezvoltat creativitatea si m-a impulsionat sa caut constat noi modalitati de a-i atrage in procesul de invatare, acest lucru alimentandu-mi tot mai mult speranta si increderea in capacitatea fiecarui copil de a progresa.

    Am urmat cursul Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburarilpr din spectrul Autismului la Asociatia Nationala pentru Copii si Adulti cu Autism din Romania (ANCAAR).

  • Crina Sima


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA Specialist

    Mi-am descoperit inclinatia catre psihologie si educatie inca de la inceputul liceului. Imi doresc sa fiu intr-o continua crestere, de aceea ma dedic activitatilor de voluntariat si diferitelor oportunitati de dezvoltare profesionala. Consider domeniul psihologiei ca fiind o parghie ce ne ajuta sa evoluam si sa fim bine cu noi insine.

    Sunt absolventa a Facultatii de Psihologie si am urmat un master in Educatie Timpurie, dorind astfel sa imbin procesul educational cu cel al dezvoltarii emotionale si cognitive al fiecarui copil. Experienta ma ajuta sa imi completeze maniera de a lucra, transformand sesiunea intr-una interactiva, utila si autentica.

  • Eliza Maria Stefanescu


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA

    • Psiholog clinician, terapeut ABA, specialist
    • Experienta de 2 ani ca terapeut ABA in centrul A.T.I.P.I.C si la domiciliul copilului
    • Sunt absolventă a facultății de psihologie în cadrul Universității Titu Maiorescu și urmez masterul de psihologie clinica, hipnoza și intervenții terapeutice de scurta durata în cadrul aceleasi universități.
    • Sunt psiholog clinician sub supervizare și am dobândit atestatul de libera practica de la Colegiul Psihologilor.
    • Sunt absolventa a cursului de terapie ABA și prezint experienta și răbdare în lucrul cu copii.
    • În 2021, am absolvit diploma de consilier de dezvoltare personala.
    • Am participat la diferite workshop-uri și cursuri : Abordarea tehnicilor proiective, Psihotrauma, Tehnici de psihoterapie integrativa
    • Sunt o persoana joviala, empatica și creativa.

    Eliza este titular cu drept de libera practica, codul personal de identificare fiind 27267.

  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.
  • Angelica Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr.46

    Drumul Valea Cricovului, nr.85

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Capraru Alexandra Ioana


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Terapeut Aba si Logoped specialist cu experienta de 2 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare.

    DESPRE MINE

    Ma numesc Capraru Alexandra Ioana si am finalizat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Psihopedagogie Speciala. In prezent sunt studenta la masterul de Psihopedagogia Scolii Incluzive, anul 1.
    Din dorinta de a fi mai aproape de copii, inca din perioada liceului am fost voluntar la fundatii de sprijin comunitar, frecventand diferite centre din oras. In acest mod am reusit sa ajut si copiii din mediile defavorizate.
    Pasiunea pentru logopedie, s-a dezvoltat in timpul facultatii, cand am inceput practica la un centru care isi are specificul in acest domeniu.
    Pe parcurs, am reusit sa dobandesc caracteristici esentiale pentru a profesa in ceea ce imi doresc. Sunt o persoana rabdatoare, empatica, ludica si sociabila. Imi doresc sa ajut in orice situatie si sa ma implic acolo unde este nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.
  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA, Logoped, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut, Expert Organizational, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • „Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • „Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul „Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: „Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    „Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.