Orientare in Cariera Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Orientare in cariera

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Cariera acopera si identifica diferite roluri in care individul este implicat (elev, angajat, membru al comunitatii, parinte, etc.), modul in care actioneaza in familie, scoala, comunitate, societate si suita de etape prin care poate trece in viata: casatorie, pensionare etc. Din acest punct de vedere, orice persoana are o cariera si nu doar cei ce exercita cu succes o anumita profesie.

Orientarea carierei adolescenților  reprezinta un sistem de actiuni si influente ce se exercita asupra elevilor, in vederea realizarii unei optiuni cat mai corecte pentru o anumita scoala (forma de invatamant) si pentru o anumita profesie, care sa asigure in cat mai mare masura, satisfacerea trebuintelor personale si sociale, potrivit intereselor, inclinatiilor si aptitudinilor fiecaruia. Orientarea carierei vizeaza doua aspecte esentiale, strans corelate: orientarea scolara si orientarea profesionala.

 Orientarea profesionala este de fapt o continuare a orientarii scolare, o corecta orientare scolara reprezentand o premisa pentru o buna orientare profesionala. Ea consta in pregatirea si sprijinirea elevului in alegerea cat mai adecvata a viitoarei lui profesii, care sa corespunda cel mai bine aspiratiilor si aptitudinilor sale, trebuintelor sale de ordin material si spiritual.

Principiile ce guverneaza orientarea carierei elevilor sunt:

  • orientarea carierei elevilor trebuie sa fie un demers educativ realizat in concordanta cu sistemul de interese, motivatii si aptitudini ale individului, cu personalitatea sa;
  • trebuie asigurata si respectata libertatea de a decide cu privire la propria cariera a persoanei;
  • consilierea si orientarea trebuie sa fie un proces continuu, adecvat momentului dezvoltarii individului, care sa conduca la obtinerea unei concordante intre cea ce poate, ce doreste si ce trebuie sa faca un individ;
  • consilierea si orientarea scolara si profesionala trebuie sa fie o sursa de satisfactie si afirmare pentru individ, sa fie o provocare stimulatoare;
  • orientarea profesionala trebuie sa fie dominant pozitiva si axata pe calitatile si aspiratiile individului si nu pe restrictii si constrangeri externe, mizandu-se mai mult pe resursele adaptative ale elevilor;
  • consilierea vocationala trebuie sa cultive ideea ca pe parcursul vietii formarea continua, restructurarea sistemului de cunostinte si deprinderi, schimbarea profesiei sau interdisciplinaritatea sunt absolut necesare, oricand posibile;
  • Strategiile utilizate in consilierea si orientarea carierei vizeaza sistemul aptitudinal-atitudinal, motivational, trasaturile de personalitate, caracteristicile anatomo-fiziologice ale individului, evaluate dinamic, pronostic, predictiv. Consilierea poate fi directa (comunicarea nemediata intre elev si consilier), sau mijlocita de anumite instrumente de informare si orientare in vederea alegerii carierei (pliante, brosuri, chestionare, teste de evaluare, sisteme electronice interactive de consiliere etc.).

Metodele cele mai frecvent utilizate in cunoasterea psihologica a elevilor si implicit in consilierea si orientarea scolara si profesionala sunt:

  • observatia(obtinerea de date semnificative prin observarea sistematica si intentionata a individului);
  • convorbirea(metoda de culegere de informatii prin dialog, asupra personalitatii, comportamentelor si resorturilor acestora);
  • anamneza (forma de investigatie pentru obtinerea de date biografice sau sociale prin relatare directa facuta de subiect);
  • metoda investigatiei prin chestionare(colectarea unor date sub forma scrisa despre diferite categorii de fapte, opinii, caracteristici);
  • ancheta (metoda de investigatie in principal a evenimentelor de natura sociala, care utilizeaza convorbirea si chestionarul pentru a obtine opinii, informatii si evaluari asupra diferitelor categorii de fapte);
  • metodele sociometrice (modalitati de evidentiere a dinamicii grupului, a sistemului de relatii interpersonale – in diferite colectivitati – printr-o sociograma);
  • metoda aprecierii obiective(tehnica de apreciere, evaluare a caracteristicilor unei persoane prin investigarea opiniilor membrilor grupului din care aceasta face parte);
  • evaluarea produselor activitatii(metoda de obtinere indirecta de date despre o persoana, prin analizarea rezultatelor activitatilor desfasurate de aceasta);
  • analiza datelor biografice(evaluarea si interpretarea inregistrarilor de date personale);
  • fisa individuala/psihopedagogica(mijloc pentru consemnarea, sistematizarea, prezentarea si organizarea datelor semnificative, din diferite planuri ale personalitatii sau ale mediului de provenienta sau scolar, obtinute prin metode si tehnici specifice, in scopul cunoasterii elevilor);
  • testul psihologic (metoda de a obtine informatii si date fiabile de natura psihica despre indivizi, cu ajutorul instrumentelor standardizate, prin administrarea unor sarcini identice, care vizeaza anumite caracteristici, atitudini, performante, aptitudini etc. si raportarea rezultatelor la anumite etaloane).

Daca ai nevoie de servicii de orientare in cariera pentru adolescentti, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Evaluare Psihologica Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare psihologica

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Evaluarea psihologica reprezinta investigarea si evaluarea modului in care functioneaza psihicul unei persoane. Se realizeaza in conditii de liniste si confidentialitate. Prezenta altor persoane decat pacientul si psihologul este acceptata doar in cazul in care starea medicala a pacientului nu ii permite sa raspunda la intrebarile care i se pun.

Evaluarea psihologica clinica urmareste stabilirea clara a tipului de tulburare, in urma caruia psihologul indica variantele de abordare a situatiei in cauza (consultarea unui alt specialist: psihiatru, neurolog, cardiolog, etc) in vederea stabilirii unui tratament medicamentos sau a psihoterapiei. Psihologul clinician nu poate sa prescrie medicamente, el doar recomanda pacientului investigarea de catre medicul specialist.

In urma evaluarii psihologice se elibereaza un raport psihologic de evaluare timbrat (acesta este un document oficial care se foloseste in relatie cu alte institutii sau persoane).

In cadrul centrului nostru puteti beneficia de evaluare psihologica pentru Comisia de Handicap, evaluari psihologice pentru copii, solicitate de catre scoli, gradinite, crese, CMBRAE sau comisiile de specialitate.

Interviul clinic si obiectivele acestuia

Interviul clinic este cea mai importanta metoda de colectarea a datelor in cadrul evaluarii psihologice a copilului. Practic, fara datele culese prin interviu, rezultatele la testele psihologice raman doar date seci si fara un inteles clar. Informatiile obtinute prin interviu se utilizeaza ca o modalitate de verificare a intelesului si validitatii rezultatelor la testele psihologice. In plus, interviul clinic furnizeaza informatii importante ce nu pot fi obtinute prin niciuna dintre celelalte metode de psihodiagnostic clinic.

Nu trebuie sa confundam interviul clinic cu o simpla conversatie. Spre deosebire de conversatie, interviul clinic are o secventialitate clara si este organizat in jurul unor teme specifice si relevante pentru scopul diagnosticului clinic.

Obiectivele generale ale interviului clinic sunt:

  • sa stabileasca o relatie de colaborare intre clinician si client care sa duca la obtinerea de informatii relevante din punct de vedere clinic;
  • sa ajute clinicianul in incercarea sa de a culege informatii clinice care nu pot fi obtinute cu usurinta prin alte metode;
  • sa ajute atat clinicianul cat si clientul sa inteleaga mai bine simptomatologia clinica;
  • sa furnizeze linia directoare in procesul de terapeutic.

Pentru atingerea acestor obiective este esential ca psihologul clinician sa adopte o atitudine de directionare si control al interviului, precum si cunoasterea amanuntita a domeniilor si temelor ce trebuiesc atinse pe parcursul interviului.

Tipuri de evaluare psihologica

Evaluarea nivelului de inteligenta (IQ) – pentru copii cu varste cuprinse intre 6 si 16 ani.

Scala de Inteligenta Wechsler pentru Copii – editia a patra (Wechsler Intelligence Scale for Children-Fourth Edition) este un instrument clinic, administrat individual, care evalueaza abilitatea cognitiva a copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 16 ani. Scala WISC-IV ofera o masura a functionarii intelectuale generale (CIT), respectiv permite analiza a patru indici cognitivi: Indicele Intelegerii Verbale (IIV), Indicele Rationamentului Perceptiv (IRP), Indicele Memoriei de Lucru (IML) si Indicele Vitezei de Procesare (IVP). In plus, fata de subteste si scorurile compozite oferite de indici, mai este posibila calcularea unor scoruri adittonale procesuale, care ofera informatii detaliate despre performanta copilului.

Caracteristici ale copiilor supradotati de varste mici includ niveluri ridicate de energie si curiozitate intensa. Copiii supradotati, de asemenea, au tendinta de a ajunge si depasi etape de dezvoltare mai devreme decat alti copii. Asta inseamna ca pot merge pe jos sau pot vorbi mai repede decat alti copii. Cu toate acestea, nu toti copiii supradotati depasesc de timpuriu etapele. De fapt, uneori, acestia pot ramane mai in urma decat altii. De exemplu, unii copii supradotati nu incep sa vorbeasca decat dupa ce au implinit doi ani.

Copilul supradotat are un vocabular bogat, prezinta eficienta in comunicarea scrisa si vorbita, ii place sa citeasca si sa dezbata materialele citite, are un nivel de creativitate ridicat, invata cu usurinta si aprofundeaza cu pasiune domeniile in care are interes, gaseste placere in activitatile intelectuale, manifesta gandire critica, abstracta, flexibila, curiozitate, perseverenta, da raspunsuri neasteptate la probleme, memoreaza cu mare usurinta ceea ce il intereseaza, nu are rabdare cu activitatile de rutina, are o inteligenta emotionala ridicata si se impune cu usurinta, fiind perceput de altii ca lider.

De asemenea, un raport de evaluare a inteligentei (IQ) trebuie sa se regaseasca printre documentele solicitate de Comisiile de evaluare din cadrul Directiilor Judetene de Protectia Copilului, pentru a obtine un Certificat de incadrare in grad de handicap.

Masurarea abilitatilor copiilor se realizeaza de catre unul dintre psihologii nostri specializati in psihologie clinica.

Daca ai nevoie de servicii de evaluare psihologica pentru copilul tau, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Dezvoltarea Inteligentei Emotionale Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii.

Dezvoltarea inteligentei emotionale

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Intelegerea emotiilor se refera la capacitatea de a identifica si denumi corect starile emotionale, atat proprii, cat si pe cele ale celorlalti, dar si la capacitatea de a face discriminari fine intre intensitati diferite ale aceleiasi stari emotionale, in special a celor mai “subtile” – de exemplu, starea de nervozitate a unei persoane, care poate fi mai mult sau mai putin evidenta pentru ceilalti. Este vorba, in fapt, despre dezvoltarea capacitatii de a “citi” starea emotionala a celorlalti dincolo de modul in care acestia se manifesta verbal sau comportamental. Aceasta abilitate incepe sa se dezvolte mai ales dupa 4-5 ani, dupa ce, din punct de vedere neurologic, copilul a atins pragul de maturitate necesar pentru a intelege ce gandesc alte persoane din perspectiva lor personala (“teoria mintii”).

Exprimarea emotionala include manifestarea emotiilor prin comportamente non-verbale (mimica, gestica, etc) si verbale (utilizarea cuvintelor potrivite, tonalitatea si prozodia limbajului, modularea limbajului pentru a exprima corect starea emotionala etc).

Autoreglarea emotionala consta in dezvoltarea capacitatii de autocontrol a emotiilor, astfel incat comportamentul copilului sa fie adaptat la cerintele vietii sociale. Autocontrolul inseamna abilitatea de a inhiba sau de a modifica starea emotionala in functie de context. Aceasta este o abilitate care se imbunatateste odata cu varsta si care incepe sa devina vizibila treptat abia dupa 5-6 ani, odata cu maturizarea lobului frontal al creierului respunsabil de acest lucru.

Inteligenta emotionala la copii este hotaratoare in procesul de formare al acestora. Reusita lor in viata este determinata de gradul de dezvoltare al inteligentei emotionale. Aceasta se dezvolta in copilaria mica, imediat ce copilul incepe sa-si dezvolte limbajul si poate comunica cu cei din jur, prin educarea acestora in acest scop. Astfel, perioada prescolara este hotaratoare in procesul de dezvoltare si educatie al inteligentei emotionale, copilul invatand vocabularul emotiilor, asocierile dintre contexte si emotii, mimica fetei, exprimarea faciala a emotiilor, decodificand o fata incruntata, una vesela sau una suparata, va invata cum sa reactioneze el la emotiile exprimate de cei din jur.

Pentru a sustine acest proces si pentru a facilita o dezvoltare emotionala optima, parintii au rolul hotarator. Dragostea si grija oferita din plin de cei din jur, de catre familie sustin construirea corecta a circuitelor neuronale implicate in dezvoltarea acestei abilitati. Ajutorul parintilor in formarea inteligentei emotionale la copiii mici consta in exercitarea comportamentelor ce au ca rol facilitarea empatiei, abilitatea de a purta o conversatie si controlul emotiilor. Aplicandu-se aceste metode, copiii invata sa comunice mai bine cu ceilalti, pot intelege cum sa-si asume esecurile si cum sa le depaseasca. Copiii tratati cu iubire si intelegere au capacitatea de a avea incredere in propriile forte, de a se adapta usor oricarei situatii si context si de gasi calea potrivita pentru a depasi momentele dificile.

Un alt rol important in dezvoltarea inteligentei emotionale il are joaca libera cu ceilalti copii. Joaca libera inseamna neingradirea cu reguli si cerinte impuse de catre adulti. A nu se confunda supravegherea copiilor cu impunerea regulilor stricte. Copiii vor fi supravegheati discret pentru a nu se creea situatii in care isi pot face rau, insa nu se va interveni asupra regulilor si tacticilor de joc adoptate de acestia. Prin intermediul jocului liber cu ceilalti copii, acestia invata sa-si trateze granitele interpersonale, sa negocieze intre ei, sa poata identifica esecul si sa-l poata gestiona, sa descopere reusitele si sa se bucure de ele, sa inteleaga puncte de vedere diferite si sa le accepte. Un punct important bifat prin adoptarea jocului liber este acela ca cei mici vor descoperi, vor intelege si accepta nevoile si trairile emotionale ale celorlalti copii, atat in cadrul jocurilor respective, cat si in alt context.

Prin stimularea si dezvoltarea inteligentei emotionale, copilul va capata o serie de aptitudini si abilitati necesare integrarii in societate si crearii contextului in care acesta se va dezvolta firesc si normal.
Inteligenta emotionala va ajuta copilul sa recunoasca ce depinde de el si ce depinde de ceilalti. El va putea sa-si integreze nevoile in comportamentele coerente adaptandu-le realitatii exterioare. Va avea capacitatea de a observa si intui sentimentele si nevoile celorlalti, putand astfel sa dezvolte relatii armonioase bazate pe recunosterea reciproca.

Inteligenta emotionala este hotaratoare in procesul de dezvoltare al fiecaruia dintre noi. Un copil dezvoltat intr-un mediu in care exprimarea sentimentelor se face firesc si normal, se va bucura pe parcursul vietii de un grad de inteligenta emotionala ce-i va facilita realizarea pe plan profesional si echilibrul pe plan personal.

Daca vrei sa-ti ajuti copilul sa-si dezvolte inteligenta emotionala, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Evaluare Logopedica Copii si Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti.

Evaluare Logopedica

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Logopedia este disciplina psihopedagogica ce studiaza si trateaza tulburarile de vorbire/intarzierea de limbaj.

Prevenirea si interventia timpurie ar trebui privita cu interes persoanele care au in cadrul familiei copii ce manifesta chiar si mici tulburari in planul limbajului verbal, capacitatii de concentrare a atentiei, memoriei auditive si vizuale. Toate acestea pot influenta negativ dezvoltarea globala a copilului.

Clasificare generala a tulburarilor de limbaj in functie de deficienta sau dificultatea survenita si care necesita terapie logopedica:

  • Tulburari de pronuntie( dislalia, rinolalia, disartria)
  • Tulburari de ritm si fluenta a vorbirii (balbaiala, logonevroza, tahilalia, bradilalia, aftongia, tulburari pe baza de coree, tumultus sermonis)
  • Tulburari de voce (afonia, disfonia, fonastenia, mutatia patologica)
  • Tulburari ale limbajului scris-citit (dislexia, alexia, agrafia, disgrafia, disortografia), Tulburari polimorfe de limbaj (afazia, alalia)
  • Tulburari de dezvoltarea a limbajului (mutism psihogen, intarziere in dezvoltarea generala a vorbirii, disfunctii verbale din sindroamele handicapului de intelect)
  • Tulburari ale limbajului bazat pe disfunctiile psihice( dislogia, ecolalia, jargonofazia, bradifazia).

Scopul evaluarii:

  • Observarea nivelului de dezvoltare al limbajului pe toate ariile sale de dezvoltare in raport cu varsta cronologica a copilului;
  • Identificarea dificultatilor de exprimare;
  • Identificarea dificultatilor de intelegere a mesajului receptionat;
  • Identificarea dificultatilor de pronuntie a sunetelor izolate sau in silabe/cuvinte;
  • Identificarea dificultatilor de ritm si fluenta in vorbire;
  • Identificarea dificultarilor de scris-citit;
  • Identificarea anumitor manifestari specifice unor tulburari neurologice sau patogii (afazia, ecolalia).

Metode de evaluare:

  • Observarea copilului in cabinet;
  • Anamneza (datele obtinute de la parinti)
  • Interactiunea directa cu copilul;
  • Fise logopedice;
  • Chestionare sau teste specifice.

Evaluarea logopedica are loc in cabinetul psihologic in prezenta parintilor/parintelui ( in functie de cat de cooperant este copilul in prezenta parintelui acesta poate participa pe toata durata evaluarii sau doar cat este nevoie pentru a culege datele din anamneza). Evaluarea logopedica nu presupune oferirea unui diagnostic ci mai degraba identificarea nivelului limbajului si dificultatilor daca acestea exista, fiind insotita de recomandari in functie de situatie(recomandari pentru acasa/terapie logopedica/evaluari medicale, psihologice).

Sedinta de Evaluare Logopedica poate dura intre 50 de minute si 120. La finalul acesteia puteti opta pentru un raport de evaluare scris de catre logopedul specialist care realizeaza evaluarea cat si indrumari clare si specifice ce se pot realiza acasa impreuna cu copilul.

Daca ai nevoie de servicii de evaluare logopedica, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Grupuri de Socializare Copii - Adolescenti - People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti!

Grupuri de socializare si formare abilitati

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Grupuri de socializare pentru copii pe categorii de varsta si nivel de achizitii (tipici si atipici).

Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostrii, PEOPLE DEVELOP CENTER a conceput programe speciale de socializare si achizitii practice pentru copii pe categorii de varsta si nivel de evolutie.

Atelierele respective au ca scop:


  • Exersarea comunicarii active si assertive;
  • Invatarea si aplicarea intructiunilor de relationare si a formulelor de politete;
  • Practicarea activitatilor si jocurilor de grup pe nivele de varsta;
  • Dezvoltarea abilitatilor de invatare prin imitare;
  • Invatarea abilitatilor de autonomie personala.

Costul unui atelier este de 120 lei/copil pentru cele 2 ore de curs.

Grupurile isi vor incepe activitatea cu cel putin 3 cursanti inscrisi pe aceeasi categorie de varsta.

Varsta de 2-4 ani


Durata: 90 de minute

La aceasta varsta copilul isi controlează miscarile si devine din ce in ce mai agil. Sare in ambele picioare, intr-un picior, lovește intr-o minge,isi construieste autonomia si are din ce in ce mai multe initiative.

Este nevoie sa incurajam copilul sa devina independent, mai ales un copil cu tulburari de dezvoltare. Acesta are nevoie în permanenta sa fie sustinut, incurajat sa realizeze jocuri prin care sa dobandeasca incredere in propriile forte.

Varsta de 4-6 ani


Durata: 120 de minute

Abilitati de participare la grup:

  • Varsta cronologică: 4-6 ani;
  • Abilitati de participare la lectii (sta pe scaun, raspunde la comanda “Maini cuminti”);
  • Abilitati de imitatie (imita miscari grosiere, imita acțiuni cu obiect);
  • Abilitati de limbaj receptiv (indica cu degetul, indica persoana, obiecte, partile corpului, animale, mijloace de transport, fructe, legume);
  • Abilitati de limbaj expresiv (vorbire in propozitii scurte de 2-3 cuvinte, face cereri de 1-2 cuvinte);
  • Abilitati pre-scolare (potriveste obiecte identice, potriveste culori, asociază obiecte, sorteaza pe categorii simple);
  • Abilitati de autonomie personala (bea din cana, se descalta, se dezbraca, foloseste servetelul, foloseste toaleta).

Varsta de 7-9 ani


Durata: 120 de minute

Abilitati de participare la grup:

  • Varsta cronologică: 7-9 ani;
  • Abilitati de participare la lectii (realizeaza contact vizual);
  • Abilitati de imitatie (imita miscari cu si fara obiect, imita constructie cuburi, imita miscari gros-motorii secventiale, imita desen simplu, miogimnastica);
  • Abilitati de limbaj receptiv (identifica camere, emotii, locatii, categorii, genuri, atribute, raspunde la instructiuni);
  • Abilitati de limbaj expresiv (foloseste propoziții dezvoltate din 4-5 cuvinte, foloseste DA și NU, denumeste obiecte dupa functia lor, denumeste partile corpului si functia, foloseste cereri din 3-4 cuvinte);
  • Abilitati pre-scolare (potriveste obiecte identice, potriveste culori, asociaza obiecte, sortează pe categorii simple);
  • Abilitati de autonomie personala (se imbraca singur, se spala pe maini, foloseste toaleta fara ajutor).

Daca esti interesat de grupurile de socializare si formare abilitati pentru copii, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Terapie Ocupationala - Copii - Adolescenti - Dezvoltarea abilitatilor, aptitudinilor, capabilitatilor si capacitatilor umane!

Terapia ocupationala

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Terapia ocupationala este o metoda terapeutica care se concentreaza in a ajuta oamenii sa-si dobandeasca independenta in toate activitatile pe care acestia le desfasoara. Deasemeni terapia ocupationala ofera copiilor prin metode variate si activitati placute sa dobandeasca deprinderi cognitive, fizice si motorii pentru a le spori increderea in sine.

Terapia ocupationala este necesara atunci cand este afectata performanta in mai multe domenii:

  • Abilitati de motricitate fina: miscarea si dexteritatea muschilor mici din maini si degete.
  • Abilitati de motricitate grosiera: miscarea muschilor mari din brate si picioare.
  • Abilitati vizuo-motrice: deplasarea unui copil pe baza perceptiei informatiilor vizuale.
  • Abilitati oral-motorii: miscarea muschilor din gura, buze, limba si maxilar, incluzand suptul, muscatul, mestecatul si linsul.
  • Abilitati de auto-ingrijire: imbracat, hranit si mersul la toaleta.
  • Integrare senzoriala: abilitatea de a primi, sorta si raspunde la informatiile primite din mediu.
  • Abilitati de planificare motorie: abilitatea de a planifica, implementa si imparti secventele sarcinilor motorii.

Cu ajutorul terapiei ocupationale, un copil cu probleme in dezvoltare va invata sa interactioneze cu membrii familiei, cu alti copii sau parteneri de joc si sa dezvolte relatii sociale.

Caror tipuri de probleme se adreseaza terapia ocupationala? Principalele situatii sunt:

  • copii cu probleme senzoriale
  • copii cu probleme de invatare
  • copii cu autism
  • copii cu tulburari de dezvoltare
  • copii cu tulburari mentale sau de comportament
  • copii cu probleme fizice si motrice
  • copii cu boli cronice

Cum ajută terapia ocupațională o persoană cu tulburare a spectrului de autism?

1. Odată ce terapeutul ocupațional a adunat informații, el sau ea va alcătui un program pentru copilul tău. Nu există un singur program de tratament ideal. Dar s-a demonstrat că recuperarea  timpurie, structurată, individualizată funcționează cel mai bine cu beneficii mari pe termen lung.

2. Terapia ocupațională poate combina o varietate de strategii. Acestea vă pot ajuta copilul să răspundă mai bine la mediul său.  Activitățile sunt grupate în functie de disfuncțiile copilului astfel:

  • Activități fizice, cum ar fi siruri de perle sau de a face puzzle-uri, pentru a ajuta un copil să dezvolte coordonarea și conștientizarea corpului
  • Jucați activități pentru a ajuta la interacțiune și comunicare
  • Activități de dezvoltare, cum ar fi spălatulpe dinți sau  pieptănarea parului
  • Strategii de adaptare, inclusiv de a face față trecerilor de la o activitate/un spațiu la altul

3. Terapia ocupațională alaturi de alte tipuri de terapii poate face diferența in drumul evolutiv spre independență a copilului tău.

Daca ai nevoie de servicii de terapie ocupationala, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Dezvoltare Personala Copii - Adolescenti - Invata viitorul adult sa-si utilizeze la maxim potentialul si sa ia cele mai bune decizii!

Dezvoltare personala

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Psihologia varstelor ne indica faptul ca perioada copilariei este o etapa ontogenetica definitorie in dezvoltarea bio-psiho-sociala a omului, precum si in construirea personalitatii. De aceea, pe parcursul acestui intreg proces este nevoie de un indrumator, de un mentor care sa invete „viitorul adult” sa-si utilizeze la maxim potentialul, respectiv sa ia cele mai bune decizii in viata.

Copii


In perioada copilariei timpurii, familia este principalul agent de socializare care mediaza realitatea copilului cu cea a mediului. Tranzitia catre copilaria mica, cand copilul face primii pasi in colective (grupuri de egali, colegii si colegele de la gradinita), respectiv catre copilaria mare, cand copilul ajunge la scoala, toate aceste evenimente vin la pachet cu largirea spectrului social in care se pozitioneaza copilul. Copilaria este perioada in care micutii comunica, invata, se integreaza si, poate cel mai important, incep incet, incet sa-si castige independenta. Dar ce se intampla atunci cand copiii intampina dificultati la nivelul interactiunilor sociale, in procesul de invatare scolara, nu reuseste sa se integreze, ori nu reuseste sa se desprinda de familie pentru a patrunde in alte medii sociale? Etapa copilariei este continuata de stagiul preadolescentei, stagiu in care incepe sa primeze dorinta anturajului, respectiv dorinta de a fi rebel, de a te razvrati impotriva regulilor, de a demonstra ca poti.

Adolescenti


Adolescenta este fara doar si poate cea mai tumultuoasa perioada pentru dezvoltarea umana, fiind procesul definitivarii personalitatii, al dezvoltarii depline din punct de vedere bio-psiho social, respectiv procesul in care trebuie sa facem tranzitia către stadiul de tanar, de adult responsabil capabil sa ia deciziile menite sa maximizeze succesul. Erik Erikson, psiholog si psihanalist sustinea faptul ca în adolescentă vorbim de dezvoltarea unui conflict intre identificare si confuzia rolurilor, conflict care presupune faptul ca daca adolesentul va reusi sa se conceapa drept un individ productiv pentru societate, daca va primi suportul necesar din partea celorlalti, atunci acesta va fi capabil să perceapa un sentiment de integritate persoanla, in caz contrar vorbim de aparitia unei confuzii identitare, confuzie tradusa in termenii dificultatilor de adaptare si relationare (Bonchis, 2011, p. 45). Adolescenta este de asemenea varsta la care au loc primele experiente de dragoste, experiente care, gestionate necorespunzator, se vor rasfrange ca o adevarata furtuna peste viitorul adult. Aceasta perioada este de asemenea si una in care congitia, emotiile si comportamentul adolescentului penduleaza intre dorinta de a fi independent de familie (si de normele sale), de scoală si financiar, si între neputinta atingerii acestei independente ca urmare a varstei incă fragede, care nu-i permite tanarului sa parasească caminul familial si sa se poata intretine pe propriile sale forte.

Desi nu ne place să afirmam acest lucru (dar o facem pentru a constientiza gravitatea problemelor de comportament, personalitate si emoționale care insotesc acest stagiu de varsta), adolescenta este si o perioadă de varsta periculoasa deoarece aici debuteaza principalele tulburari mintale, de personalitate, alimentare (si a multor altele). Astfel, daca crezi ca nimeni nu te intelege, ca ai nevoie de un partener abilitat de discutie, ca simti cum pierzi controlul asupra vietii tale personale si interpersonale, programeaza o sedinta! Clinica noastra iti vine in ajutor cu psihologi si psihoterapeuti specializati, dornici sa te ajute sa-ti cladesti (sau consolidezi increderea in propria persoana, pentru ca acestea din urma sunt pietrele de temelie ale reusitei).

Daca esti adolescent, cursurile noastre de dezvoltare personala te vor invata cum sa gasesti un echilibru intre scoală si timp liber, cum sa eficientizezi corespunzator si constructiv acest timp, cum sa depasesti evenimentele dificile din viata ta (deoarece in perioada adolescentei te vei confrunta cu multe evenimente care te vor destabiliza, ca urmare a particularitatilor cognitive, emotionale si comportamentale ale acestei categorii de varsta), cum sa te pregatesti pentru examenele importante din viata ta in particular, respectiv pentru viata de adult responsabil in general (stiu ca nu suna bine, dar cu totii trebuie sa trecem la un moment dat prin asta).

Daca copilul tau intampina probleme de integrare, nu comunica cu tine, este timid sau pur si simplu vrei sa contribui la optimizarea vietii sale psiho-sociale, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Copii si adolescenti - Consiliere Psihologica - Psihologi si psihoterapeuti dornici sa te ajute sa-ti recastigi increderea in tine!

Consiliere psihologica

Copii si adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Psihologia varstelor ne indica faptul ca perioada copilariei, preadolescenta si adolescenta sunt etape ontogenetice definitorii in dezvoltarea bio-psiho-sociala a omului, precum si in construirea personalitatii. De aceea, pe parcursul acestui intreg proces este nevoie de un indrumator, de un mentor care sa invete viitorul adult sa-si utilizeze la maxim potentialul, respectiv sa ia cele mai bune decizii in viata.

Copilarie si preadolescenta


In perioada copilariei timpurii, familia este principalul agent de socializare care mediaza realitatea copilului cu cea a mediului. Tranzitia catre copilaria mica, cand copilul face primii pasi in colective (grupuri de egali, colegii si colegele de la gradinita), respectiv catre copilaria mare, cand copilul ajunge la scoala, toate aceste evenimente vin la pachet cu largirea spectrului social in care se pozitionează copilul. Copilaria este perioada in care micutii comunica, invata, se integreaza si, poate cel mai important, incep incet, incet sa-si castige independenta. Dar ce se intampla atunci cand copiii intampina dificultati la nivelul interactiunilor sociale, in procesul de invatare scolara, nu reuseste sa se integreze, ori nu reuseste sa se desprinda de familie pentru a patrunde in alte medii sociale? Etapa copilariei este continuata de stagiul preadolescentei, stagiu in care incepe sa primeze dorinta anturajului, respectiv dorinta de a fi rebel, de a te razvrati impotriva regulilor, de a demonstra ca poti.

Adolescenta


Adolescenta este fara doar si poate cea mai tumultuoasa perioada pentru dezvoltarea umana, fiind procesul definitivarii personalitatii, al dezvoltarii depline din punct de vedere bio-psiho social, respectiv procesul in care trebuie sa facem tranzitia către stadiul de tanar, de adult responsabil capabil sa ia deciziile menite sa maximizeze succesul.

Erik Erikson, psiholog si psihanalist sustinea faptul ca în adolescentă vorbim de dezvoltarea unui conflict intre identificare si confuzia rolurilor, conflict care presupune faptul ca daca adolesentul va reusi sa se conceapa drept un individ productiv pentru societate, daca va primi suportul necesar din partea celorlalti, atunci acesta va fi capabil să perceapa un sentiment de integritate persoanla, in caz contrar vorbim de aparitia unei confuzii identitare, confuzie tradusa in termenii dificultatilor de adaptare si relationare (Bonchis, E. (2011). Perspective teoretice de abordare a copilului. In Familia si rolul ei in educarea copiilor (p. 45). Bucuresti, Romania: Polirom).

Adolescenta este de asemenea varsta la care au loc primele experiente de dragoste, experiente care, gestionate necorespunzator, se vor rasfrange ca o adevarata furtuna peste viitorul adult. Aceasta perioada este de asemenea si una in care congitia, emotiile si comportamentul adolescentului penduleaza intre dorinta de a fi independent de familie (si de normele sale), de scoală si financiar, si între neputinta atingerii acestei independente ca urmare a varstei incă fragede, care nu-i permite tanarului sa parasească caminul familial si sa se poata intretine pe propriile sale forte.

Desi nu ne place să afirmam acest lucru (dar o facem pentru a constientiza gravitatea problemelor de comportament, personalitate si emoționale care insotesc acest stagiu de varsta), adolescenta este si o perioadă de varsta periculoasa deoarece aici debuteaza principalele tulburari mintale, de personalitate, alimentare (si a multor altele). Astfel, daca crezi ca nimeni nu te intelege, ca ai nevoie de un partener abilitat de discutie, ca simti cum pierzi controlul asupra vietii tale personale si interpersonale, programeaza o sedinta! Clinica noastra iti vine in ajutor cu psihologi si psihoterapeuti specializati, dornici sa te ajute sa-ti cladesti (sau consolidezi increderea in propria persoana, pentru ca acestea din urma sunt pietrele de temelie ale reusitei).

Daca ai nevoie de servicii de consiliere psihologica pentru copii si adolescenti, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Terapie Cognitiv Comportamentala Copii si Adolescenti - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti!

Terapie Cognitiv Comportamentala

Copii si Adolescenti

Copii si Adolescenti

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal

Terapia cognitiv comportamentala se centreaza pe studierea relatiei dintre ganduri, emotii si comportamente. Aceasta  este una dintre cele mai utilizate forme de terapie, datorita rezultatelor pozitive avute in cazul problemelor emotionale si comportamentale pe care le pot experimenta oamenii.

Clinica noastra ofera sedinte de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala. La momentul actual, acest tip de terapie se numara printre cele mai eficiente, eficienta datorata discutiilor constructive coroborate cu foarte multe exercitii practice.

Este o terapie de scurta durata care si-a dovedit eficienta atat in dezvoltarea  si autocunoasterea personala, cat si in tratarea unei game diversificate de probleme psihice, cum ar fi: depresia, anxietatea, atacul de panica, furia, fobiile, tulburarile de alimentatie si tulburarile de personalitate.

Terapia cognitiv-comportamentala a fost utilizata cu succes atat copiilor cat si adolescentilor/adultilor.

Tehnicile concrete cu instructiuni clare si simple sunt utile pentru majoritatea copiilor mici, in timp ce adolescentii se pot angaja de obicei in utilizarea unor tehnici mai sofisticate, precum identificarea convingerilor disfunctionale si a tehnicilor de  restructurare cognitiva.

Cateva dintre tehnicile folosite cu predilectie in lucrul terapeutic, se pot incadra in strategii ce vizeaza particularitatile comunicarii, putand sa vorbim aici despre intelegerea semnificatiei termenilor, definirea problemelor, dialogurilor sociale, exprimarea gandurilor si a trairilor, parafrazarea etc.

Important este de asemenea obtinerea indicatorilor emotionali pentru a-i ajuta sa-si exprime starile afective, monitorizarea lor si obtinerea sprijinului in situatiile de criza.

Fie ca vorbim de stari anxioase, depresive, stari de furie accentuate sau agresivitate, opozitionism, frica sau fobie sociala psihoterapia isi propune in cazul copiilor si adolescentiolor sa poata realiza conexiuni intre starile lor afective, situatii, ganduri si convingeri in vederea adaptarii actiunilor lor ce ducurg din acestea.

Aceasta abordare terapeutica are la baza triada ganduri-emotii-comportamente, triada care sustine faptul ca gandurile noastre influenteaza emotiile noastre, ambele amprentand comportamentul nostru, respective reactiile fiziologice ale organismului nostru. Astfel o gandire dominate de distorsiuni cognitive (precum utilizarea lui trebuie, nu voi fi niciodata, niciodata nu voi reusi, concluzii nefondate, fara analiza detaliata a situatiei, raportarea la succesul altora fara a lua in seama contextele particulare de viata) nu vor face decat sa genereze emotii si dispozitii negative care vor marca imaginea, stima si increderea in fortele proprii, comportamentele (ca doar mai bine renuntam/nu incepem decat sa esuam, nu?) si reactiile noastre fiziologice (precum dureri de cap, simptomatologie fiziologica anxioasa, depresiva). Acest tip de terapie pune accent pe dezvatarea cognitiilor, emotiilor si comportamentelor negative si invatarea unora noi, benefice subiectului. Daca alegi sa programezi o sedinta, alaturi de terapeut/a vei reusi sa treci peste:

  • anxietate (generalizata, atac de panica);
  • diverse fobii (precum claustrofobie, agorafobie, arahnofobie, acrofobie, aviafobie, aquafobie);
  • fobii sociale (teama de a vorbi in public, teama de a fi observat in timpul muncii, in timp ce mananci sau in alte situatii sociale);
  • pattern-uri cognitive si emotionale negative.

Depasirea barierelor si a limitelor (de cele mai multe ori doar de catre noi impuse), te va ajuta sa-ti recastigi increderea in fortele proprii, sa-ti consolidezi stima de sine si sa-ti continui viata intr-o maniera cat mai relaxata, constructiva si de succes.

Sedinta dureaza 50 de minute si poate fi urmata o data pe saptamana sau de doua ori ,in functie de intensitatea si gravitatea problemei.

Alege sa fi cea mai buna versiune a ta!

Daca ai nevoie de servicii de terapie cognitiv comportamentala, nu ezita sa ne contactezi!

Contacteaza-ne!

Privacy Preference Center

  • Florin M. Voicu


    Psiholog Specialist In Psihologie Clinica, Doctorand In Psihologie

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Evaluare clinică și diagnostic psihologic – evaluarea deteriorării cognitive pentru persoanele în vărstă (Comisia de Handicap);
    • Psihoterapie – Hipnoză clinică: dependențe alcool, tutun, (adicții), depresie / anxietate, atacuri de panică, probleme în cuplu, problemele adolescentului.
  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.

    TARIFE

    • Intervalul orar 15:00-20:00
    • Psihoterapie individuala (copil, adolescent, adult)- 200 lei / 50 min
    • Psihoterapie de cuplu si familie – 300 lei / 50 min

    Sedintele pot fi sustinute si pe Skype.

  • Angelica Sima


    Psihoterapeut

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Ana Maria Corcodel


    Terapeut ABA si Logoped

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Psiholog clinician, cu o experienta in terapia ABA si logopedie in terapia copiilor cu deficiente pe ariile dezvoltarii normale (exemple: TSA, autism, ADHD, sindromul Down, etc.)

    STUDII DE SPECIALITATE

    • Psiholog Clinician, Terapeut ABA cu experienta si in Logopedie;
    • Absolventa a Facultatii de Psihologie Titu Maiorescu;
    • Absolventa a  Masterului Psihologie Clinica, Hipnoza si Interventii Terapeutice de Scurta Durata din cadrul Universitatii Titu Maiorescu;
    • Supervizare in Psihologie Clinica;
    • Acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania in Specialitatea Psihologie Clinica, avand codul personal 22493.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    Am urmat stagii de practica la Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru  Obregia si la Penitenciarul Bucuresti Jilava. Acolo am stat de vorba cu persoane cu diferite probleme intr-un mediu controlat si am invatat cele mai bune abordari de la psihologi cu o experienta profesionala.

    Am invatat cum se face anamneza unei persoane si am putut lua interviu persoanelor respective avand mereu un psiholog, respectiv psihiatru care ma indruma mereu.

    DESPRE MINE

    Sunt o persoana foarte ambitioasa, energica si vesela si vreau sa acord sprijin persoanelor care au nevoie de putin mai multa atentie in viata lor si nu are cine sa le ofere suportul emotional de care au nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.

    Contact

    Email – cdspsy9@gmail.com

    Telefon – 0732008636

  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie “Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut si Expert Organizational

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • “Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • “Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul “Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: “Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    “Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.