Esti constient de modul in care gandesti?

Chiar daca nu ai dezvoltat o tulburare de personalitate, cu sigurantă ai una sau mai multe tendinte dominante prin care filtrezi informatiile din mediu, tendinte care iti influenteaza stilul de viata si interactiunile cu ceilalti.

Schemele cognitive ale lui Young pot scoate la iveala aceste tendinte si modul in care ele s-au format in copilaria timpurie.

Caracteristici:
-reprezinta pentru individ adevaruri absolute
-se perpetueaza si sunt dificil de modificat si, pentru ca sunt conturate de la o varsta frageda, devin familiare iar eventualele modificari ale acestor scheme sunt percepute ca o amenintare
-schemele sunt rezultatul experientelor repetate, rolul familiei si al persoanelor semnificative din viata pacientului fiind major in dezvoltarea lor
-scheme se automentin prin activarea in memorie doar a informatiilor concordante cu schema, ignorarea informatiilor neconcordante cu ea si producerea de informatii concordante atunci cand acestea nu exista
-activarea schemelor cognitive se asociaza adesea cu trairi emotionale neplacute
-schemele pot fi activate si pe parcursul terapiei, provocand reactii emotionale din partea pacientului care pot fi prelucrate, ajutand la identificarea si constientizarea continutului schemei.

Cu cat o schema este mai severa, cu atat numarul situatiilor care o activeaza este mai mare.

Schemele rezulta din nevoi emotionale nesatisfacute in copilarie:
-autonomie, competenta si simtul realitatii
-libertate de a exprima trebuintele si emotiile
-spontaneitate si joc
-limite realiste si autocontrol
-asigurarea atasamentului celorlalti: stabilitate, siguranta.

I.Scheme cognitive privind separarea si respingerea sau raceala afectiva
Nesatisfacerea nevoilor de securitate, intelegere, stabilitate, aprobare, respect duce la formarea acestor scheme.
1.Abandon/Instabilitate – reflecta teama de abandon si lipsa de stabilitate perceputa la persoanele relevante, asociata cu ideea ca acestea nu le ofera incredere si sustinere emotionala. Este posibil ca persoanele cu aceasta schema pe parcursul copilariei, sa fi fost neglijate sau sa fi suferit pierderea parintilor (divort, deces).

2.Neincredere/abuz – reflecta teama ca ceilalti ii vor rani, abuza, umili, barfi, manipula, minti etc. Aceste scheme se refera la prejudicii aduse voluntar, intentionat sau ca rezultat al neglijentei extreme si nejustificate. Aceste scheme pot fi determinate de abuzuri repetate in copilarie.

3.Privatiune emotionala – reflecta expectanta ca nevoia de suport emotional nu va fi satisfacuta de ceilalti.
a)deprivare de atentie, afectiune, caldura sufleteasca si confidenta
b)deprivare de empatie (ideea ca ceilalti nu le impartasesc emotiile)
c)privatiunea de protectie (absenta ghidarii si suportului oferit de ceilalti)

4.Deficienta/rusine – existenta unor defecte reflecta convingerea ca individul este fara valoare, rau, nedorit, inferior si nu este respectat de ceilalti, care nu il vor putea iubi si aprecia. Poate implica hipersensibilitate la criticism, respingere si blamare.

5.Izolare sociala/Instrainare – reflecta sentimentul ca individul este izolat de restul lumii, respins de alte persoane si nu face parte din nicio comunitate. Se percepe pe sine ca fiind diferit de restul.

II.Schemele referitoare la autonomie si performanta slaba.
Autonomia este abilitatea unei persoane de a se separa de familia originara si a trai independent. Subiectii cu aceste scheme au anumite asteptari despre ei insisi si despre lume care interfereaza cu abilitatea lor de a se desprinde de familie. Sunt incapabili sa-si defineasca propria identitate si sa-si croiasca drumul in viata.

1.Dependenta functionala/Incompetenta – reflecta credinta subiectului este incapabil sa faca fata responsabilitatilor cotidiene. Este insotita de sentimentul de neajutorare. In copilarie aceste persoane nu au fost incurajate sa se manifeste independent si sa aiba incredere in sine.

2.Teama de evenimente inevitabile/Lipsa de control – se refera la teama nejustificata si exagerata ca pot aparea in orice moment catastrofe neprevazute (teama ca va innebuni, SIDA, cutremure, crime, razboi etc). De obicei aceste scheme se dezvolta prin modelare – unul dintre parinti prezinta tulburari de anxietate.

3.Sine nedezvoltat/Personalitate atrofiata – reflecta apropierea emotionala excesiva si o dependenta exagerata de una sau mai multe persoane semnificative, la o varsta la care ar trebui sa se adapteze singur la rigorile sociale. Este insotita de dezorientare si lipsa sensului in viata. Este posibil ca mediul familial sa fi fost unul abuziv sau hiperprotector.

4.Esec – reflecta convingerea ca persoana in cauza este diferita de ceilalti colegi (de scoala, serviciu) si nu poate atinge standardele lor. Implica ideea ca este prost, incapabil, neatent, fara succes.

III.Scheme referitoare la limite scazute sau defectuoase
Se refera la perceperea ineficienta a limitelor personale, a responsabilitatii fata de ceilalti, a angajamentelor pe care si le iau si a scopurilor fixate. Familia de origine este una permisiva, indulgenta. Indivizii au fost fortati sa tolereze niveluri ridicate de disconfort emotional, au fost lipsiti de supraveghere si de ghidare.

1.Grandoare/Dominanta/Revendicarea drepturilor personale – se refera la convingerea subiectului ca are toate drepturile si poate sa obtina tot ceea ce doreste, indiferent de urmari. Se refera la tendinta de a-si impune punctul de vedere, de a controla comportamentul si dorintele celorlalti. Lipsa de empatie se dezvolta in familiile indulgente, care nu fixeaza limite, isi neglijeaza/abuzeaza copiii.

2.Autocontrol exagerat/Inhibitie emotionala – subiectii tind sa-si controleze exagerat reactiile spontane pentru a evita dezaprobarea celorlalti:
-reprimarea mâniei si agresivitatii
-nevoia compulsiva de ordine, precizie si programare a actiunilor personale
-reprimarea trairilor emotionale pozitive
-raportarea excesiva la rutina, program prestabilit si ritualizat
-dificultatea de a-si recunoaste propriile defecte

IV.Scheme referitoare la dependenta exagerata fata de ceilalti.
Se refera la o concentrare exagerata asupra sentimentelor si dorintelor celorlalti in scopul castigarii aprecierii, dragostei si evitarii respingerii si abandonului. Subiectii cu aceste scheme pun un accent exagerat pe satisfacerea nevoilor si intereselor altora, uitand de propriile probleme. Cand interactioneaza cu ceilalti, se concentreaza exclusiv pe raspunsurile si reactiile celorlalti, pentru ca nu constientizeaza preferintele si nevoile personale. Familia originara a fost una bazata pe acceptarea conditionata, copiii au trebuit sa isi inhibe laturi semnificative ale personalitatii pentru a castiga aprecierea celorlalti. In copilarie nu au fost lasati sa isi urmeze inclinatiile personale. La maturitate isi canalizeaza eforturile pe satisfacerea nevoilor altora.

1. Subjugare/supunere – supunerea excesiva si renuntarea la propriile nevoi si emotii pentru a nu fi respins de ceilalti, credinta ca dorintele proprii sunt nesemnificative si fara importanta pentru altii. Persoanele cu aceasta schema isi suprima intotdeauna mânia si agresivitatea in fata celor considerati superiori. In copilarie au fost tot timpul controlate si directionate de catre parinti. Are doua forme:
a.subjugarea nevoilor proprii; dorintele sunt suprimate
b.subjugarea emotiilor; exprimarea lor este suprimata

2. Sacrificiul de sine – renuntarea la propriile dorinte, sentimente, in favoarea realizarii si indeplinirii dorintelor celorlalti. Motivatie: aceea de a nu-i face pe ceilalti sa sufere.

V.Schemele referitoare la hipervigilenta si inhibitie
Persoanele cu aceste scheme au tendinta de a fi mereu in garda, constiente in permanenta de comportamentele si reactiile lor. Nu isi acorda dreptul de a fi relaxat si fericit. Familia originara: relatii interpersonale reci, centrarea pe sarcini si rezolvarea de probleme, expresivitate emotionala redusa, perfectionism si formalizare excesiva a relatiilor familiale.

1.Inhibitie emotionala/Indezirabilitate sociala/Nevoia de aprobare – tendinta generala de a castiga aprobarea si atentia celorlalti, combinata cu sentimentul ca nu poate fi apreciat si placut de ceilalti. Imaginea de sine este dependenta de reactiile si parerile celorlalti.

2.Standarde nerealiste, rigide/Exigenta – persoanele cu aceasta schema considera ca trebuie sa atinga perfectiunea pentru a evita critica si dezaprobarea. Sunt tensionate, autocritica este exagerata, sunt incapabile de a se bucura de propriile realizari, stima de sine si autoeficacitatea perceputa sunt scazute. Se disting:
-perfectionismul (importanta excesiva oferita detaliilor+subestimarea propriei performante
-raportarea la un sistem rigid si inflexibil de norme
-preocuparea permanenta fata de performanta

Modalitati de operare cu schemele cognitive disfunctionale

a)Perpetuarea schemei: tot ceea ce face subiectul pentru a continua cu schema:
-distorsiuni cognitive
-patternuri de autoaparare
-stiluri de adaptare la schema
Toate aceste mecanisme de perpetuare a schemelor il determina pe individ sa perceapa situatiile astfel incat schema sa fie activa, acceptand informatiile care confirma schema si negand informatiile care vin in contradictie cu ea.
b)Schimbarea schemelor disfunctionale in scheme functionale. Acesta este si scopul terapiei schemei.

Privacy Preference Center

  • Florin M. Voicu


    Psiholog Specialist In Psihologie Clinica, Doctorand In Psihologie

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Evaluare clinică și diagnostic psihologic – evaluarea deteriorării cognitive pentru persoanele în vărstă (Comisia de Handicap);
    • Psihoterapie – Hipnoză clinică: dependențe alcool, tutun, (adicții), depresie / anxietate, atacuri de panică, probleme în cuplu, problemele adolescentului.
  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.

    TARIFE

    • Intervalul orar 15:00-20:00
    • Psihoterapie individuala (copil, adolescent, adult)- 200 lei / 50 min
    • Psihoterapie de cuplu si familie – 300 lei / 50 min

    Sedintele pot fi sustinute si pe Skype.

  • Angelica Sima


    Psihoterapeut

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Ana Maria Corcodel


    Terapeut ABA si Logoped

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Psiholog clinician, cu o experienta in terapia ABA si logopedie in terapia copiilor cu deficiente pe ariile dezvoltarii normale (exemple: TSA, autism, ADHD, sindromul Down, etc.)

    STUDII DE SPECIALITATE

    • Psiholog Clinician, Terapeut ABA cu experienta si in Logopedie;
    • Absolventa a Facultatii de Psihologie Titu Maiorescu;
    • Absolventa a  Masterului Psihologie Clinica, Hipnoza si Interventii Terapeutice de Scurta Durata din cadrul Universitatii Titu Maiorescu;
    • Supervizare in Psihologie Clinica;
    • Acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania in Specialitatea Psihologie Clinica, avand codul personal 22493.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    Am urmat stagii de practica la Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru  Obregia si la Penitenciarul Bucuresti Jilava. Acolo am stat de vorba cu persoane cu diferite probleme intr-un mediu controlat si am invatat cele mai bune abordari de la psihologi cu o experienta profesionala.

    Am invatat cum se face anamneza unei persoane si am putut lua interviu persoanelor respective avand mereu un psiholog, respectiv psihiatru care ma indruma mereu.

    DESPRE MINE

    Sunt o persoana foarte ambitioasa, energica si vesela si vreau sa acord sprijin persoanelor care au nevoie de putin mai multa atentie in viata lor si nu are cine sa le ofere suportul emotional de care au nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.

    Contact

    Email – cdspsy9@gmail.com

    Telefon – 0732008636

  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie “Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut si Expert Organizational

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • “Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • “Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul “Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: “Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    “Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.