Recrutam o persoana serioasa si implicata pentru postul de ASISTENT MANAGER in cadrul unei companii serioase din domeniul educatiei si culturii.
Se ofera: laptop, telefon, posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
✧ Administrarea activităților de planificare și comunicare pentru serviciile oferite de companie;
✧ Gestionarea relației cu clienții, furnizorii, formatorii și participanții la cursurile noastre;
✧ Corespondența cu partenerii instituționali și gestiunea adreselor de contact ale companiei;
✧ Gestiunea logisticii necesare organizării de cursuri față în față, dar și on-line;
✧ Editarea și organizarea documentelor administrative generale și specifice, și a documentelor financiare primare (deconturi, situații);
✧ Analiza zilnică a legislației din domeniul culturii și învățământului;
✧ Sprijinirea managerului companiei în toate activitățile companiei.
CUNOSTINTE SI ABILITATI:
✧ Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă;
✧ Să ai o bună capacitate de concentrare și o atenție sporită la detalii;
✧ Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesioniste;
✧ Să poți lucra independent/ă, dar să fii și team-player;
✧ Să știi bine pachetul Microsoft Office;
✧ Să lucrezi de acasă, dar și de la birou;
✧ Experiență de lucru ca angajat (în orice domeniu) de minim 1 an reprezintă un avantaj;
✧ Absolvent de studii superioare sau in curs de absolvire in cadrul unuia din urmatoarele domenii: Drept, Administratie Publica, Psihopedagogie speciala, Invatamant, constituie un avantaj
✧ Cunoștințe din domeniul administrației publice reprezintă un avantaj.
CUM APLICI:
Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație – Asistent Manager-Educatie si Formare” la office@peopledevelop.ro, în care atașezi:
✧ CV-ul;
DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:
✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.
✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).
UNDE VEI LUCRA:
✧ Sediul lor este în București, Piața Muncii. Momentan, se lucreaza atât de la sediu, cât și de acasă.
✧ Ofera laptop și telefon și orice mai are nevoie un angajat pentru a-si face treaba bine. Tu trebuie doar să îsi aduca zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.
✧ Se ofera posibilitatea de a invata si asimila rapid domeniul de activitate al companiei, trainning si potentialul de a se dezvolta intr-o echipa inovativa.
CINE SUNT ANGAJATORII:
Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:
- organizarea de cursuri de formare și ne dorim să devenim lideri în domeniul formării profesionale pentru învățământul preuniversitar;
- servicii de consultanță în management/elaborare de documente pentru instituții publice din toată țara.
Articole asemanatoare
02/10/2024
Hai să ne distrăm împreună!
07/10/2024
Provocările adolescenței la fete
05/09/2024
Back to school!
11/03/2024
Criza de furie (tantrum) la copii
27/02/2024
Sfaturi pentru părinți cu copii cu ADHD
05/12/2023
Activități pentru copiii cu ADHD
25/08/2023