Dorinţa de a ne implica într-o relaţie de cuplu cu şanse de reuşită este un deziderat general valabil pentru natura umană, iubirea însăşi constituind sursă de viaţă, dinamism, motivare, efervescenţă, autodepăsire, satisfacţie. Capacitatea de a primi şi dărui iubire devine, alături de capacitatea de a munci, unul dintre criteriile princeps prin care se poate evalua şi salva sănătatea psihică a individului.

Paradoxal iubirea nu este o condiţie sine qua non pentru funcţionarea aşezată, tihnită în cadrul unui cuplu. Cu cât iubirea este mai tumultoasă, cu atât angrenează şi suferinţa mai multă. A te simţi sau nu iubit modulează stima de sine în sensul creşterii sau descreşterii acesteia. Pe de o parte starea de îndragostire presupune o retragere a orgoliului, fiind predispuşi la a tolera uneori prea multe din partea persoanei iubite. Pe de alta parte nu degeaba se spune că iubirea este oarbă, îndrăgostitul idealizându-şi partenerul atât de intens, încât părtile negative ale acestuia aproape că dispar. Dar atunci când sentimentul de nesiguranţă se infiltrează insidios în cuplu, acesta estompează lumina idilică a erosului.

Ce poate cauza sentimentul de nesiguranţă în cuplu?

Sursa principală a nesiguranţei în cuplu este balastul propriei nesiguranţe cu care venim din legăturile semnificative cele mai timpurii. Maniera în care ne-am clădit în trecut relaţia cu figurile parentale îşi pune amprenta asupra felului în care ne raportam la iubirile noastre prezente. Dacă in copilărie nu am beneficiat din partea părinţilor de un context educaţional caracterizat prin confort, securitate emoţională, încredere, dacă nu am fost văzuţi in mod autentic şi profund de cei care ne-au crescut, înseamnă că nu au fost puse bazele unui ataşament sigur. Absenţa sentimentului de ataşament solid implica zdruncinări emoţionale în cuplu, pe care simpla iubire nu le poate alina.

Se manifestă nesiguranţa în cuplu diferit la bărbaţi şi femei?

Teama de separare, de abandon, gelozia, agăţarea de partener, instituirea unui control exagerat asupra celuilalt, plângerile repetate, reproşurile, solicitarea permanentă a unor dovezi de iubire, atitudinea de autovictimizare, toate sunt manifestări de nesiguranţă care apar deopotrivă şi la bărbaţi şi la femei. Diferenţa ar consta în faptul ca acestea sunt mai vizibile la femei decât la bărbaţi, datorită capacitaţii lor de verbalizare şi comunicare a stărilor resimţite, a fricilor, a dorinţelor. Femeia este încurajată să transmită ceea ce simte, indiferent că este vorba de ceva pozitiv sau ceva negativ, în schimb barbatului i se inhibă prin educaţie exprimarea emoţională în favoarea exprimării acţionale.

Care sunt efectele nesiguranţei în cuplu pe termen scurt? Dar pe termen lung?

Pe termen scurt o anumită nesiguranţă a partenerului poate părea chiar fermecatoare şi stimulantă, fiind asociată cu simptomele miraculoase ale îndrăgostirii. Cand iubeşti pare să fie permis orice, atâta timp cât nu îi produci suferinţă celuilalt. Ba mai mult decât atât, a fi gelos, a da raportul partenerului despre ce faci, unde eşti şi cu cine, a vrea să îti insoţeşti partenerul peste tot, a îi cere periodic să îţi afirme dragostea şi fidelitatea lui, a îi reproşa că petreceţi prea puţin timp împreună, a dezvolta tot felul de frici în absenţa sa, a îi limita accesul la prieteni datorită posesivităţii, pot să însemne tot atâtea dovezi de dragoste şi implicare.

Pe termen lung însă situaţia se schimbă radical. Nesiguranţele afişate ostentativ, scăpate de sub control, erodează eşafodajul relaţiei de cuplu şi contribuie la cresterea nivelului de toxicitate dintre parteneri. O relaţie devine toxică atunci cand în prezenţa celuilalt te simţi secat de energie, deprimat, ameninţat, nu te mai poţi bucura de lucrurile făcute in comun, se abuzează de putere si control, se accentuează criticismul şi negativismul, apar suspiciuni la orice pas, gelozia devine sufocantă şi extrem de restrictivă, iar empatia şi caldura sunt înlocuite cu o atitudine de egocentrism.

Cum învingem nesiguranţa în cuplu dacă este o trăsatură definitorie încă de la început, fără ca celălalt partener să facă ceva astfel încat să o provoace?

A începe o relaţie cu o persoană caracterizată printr-o nesiguranţă bazală, profundă poate fi un demers anevoios, chiar pentru un partener matur emoţional, stabil şi echilibrat, cu capacitate şi disponibilitate de a“duce”. Tot ce-ar putea face acest partener ar fi să evite pe cât posibil angrenarea în situaţii reale care suscită şi accentuează persoanei iubite sentimentul de nesiguranţă, menţinând cu aceasta o comunicare deschisă şi niste limite agreate de comun acord. Problematic este atunci când nesiguranţele izbucnesc pe fondul unor situaţii imaginate, fantasmate, pe fondul unor bănuieli nejustificate. Neexistând un eveniment punctual care să poata fi eliminat din exterior, în acest caz singura contribuţie la salvarea relaţiei de cuplu ţine de travaliul persoanei cu sine, în plan intern, sau printr-un suport terapeutic.

Cum putem repara o relaţie cu probleme, unde datorită unor evenimente anume sentimentul de siguranţă s-a pierdut?

Există într-adevar şi relaţii unde sentimentul de siguranţa şi încredere se diminuează ca urmare a unor incidente concrete: infidelitatea partenerului, ascunderea intenţionată a unor aspecte personale sau profesionale, minciuni în aparenţă nevinovate etc. Repararea relaţiei necesită o investire masivă de energie şi timp. Încrederea trebuie reconstruită cu eforturi susţinute, mai ales din partea persoanei care a provocat evenimentul. Trebuie văzut dacă zdruncinarea siguranţei a atins şi nucleul de intimitate din cuplu, cel mai important liant între cei doi. Este mai uşor să reclădesti dacă baza intimitaţii a rămas: plăcerea de a fi împreună, de a împartăşi activităţi, plăcerea de a face dragoste, nevoia spontană de atingere reciprocă, de senzualitate şi tandreţe.

Din păcate atunci când încrederea dispare, zona intimităţii este sacrificată: nu îl mai putem primi cu uşurinţă în spaţiul nostru intern pe cel care ne-a trădat şi nici nu ne mai putem deschide în faţa lui, datorită ostilităţii care se infiltrează mai mult sau mai puţin tacit.

Ca să îndreptăm lucrurile e de preferat în general să avem o discuţie deschisă cu partenerul prin care să îi expunem motivele care au stat la baza evenimentului respectiv, e important să ne putem explica cum de s-a ajuns în acel punct şi să dam un sens coerent acţiunilor noastre. Atribuirea de sens, răspunsul logic la intrebarea “de ce”, facilitează integrarea unui incident negativ, chiar dacă va fi o integrare treptata si poate dificilă.

În schimb “nespusul”, lipsa verbalizării, evitarea subiectului arzător prin diferite strategii, “ascunderea sub preş”, negarea, toate contribuie la adâncirea angoasei, a nesiguranţei din cuplu şi la pierderea definitivă a intimitaţii.

Cum să ne purtăm cu un partener/o partenera care se simte nesigur/ă in cuplu?

Atitudinea faţă de un partener care trăieşte relaţia de cuplu captiv în propriile incertitudini şi temeri depinde mult de cauzele care stau la originea nesiguranţei şi de asteptările celor doi unul faţă de celălalt. În general fiinţa umană îsi doreste ca fiecare relaţie de iubire să repete modelul parental, în sensul de a fi iubit în mod necondiţionat. Numai că acest lucru devine aproape imposibil de satisfacut, mai ales când tendinţa predominantă este de a-l schimba pe celălalt dupa chipul şi asemănarea modelului ideal fantasmat.

Nu există o reţetă standard asupra modului de comportament ideal într-o astfel de situatie. Fiecare îşi acceptă propriile nesiguranţe, dublate de temerile persoanei iubite, atât cât îi permite limita de toleranţă şi cât timp relaţia de cuplu încă îi mai aduce beneficii primare sau secundare.

Care sunt efectele nesiguranţei în cuplu asupra copiilor cuplului respectiv? Ce este de făcut în acest sens?

Copilul, creatura sugestibilă şi influenţabilă, va absorbi mai mult sau mai puţin conştient percepţii, gânduri, simţiri, aşa cum se joacă ele între părinţi. Dacă, de exemplu, mama manifestă neîncredere în deciziile şi acţiunile tatălui şi verbalizează acest lucru în faţa copilului, în copil se poate instala o stare similară de neîncredere, va începe să se raporteze cu precauţie şi rezervă faţă de propriul tată. Sunt şi copii care au maturitatea de vedea exact cum stau lucurile între parinti şi care îşi apără părintele “nedreptăţit”.

Atunci când părinţii se află într-o dispută, caracterizată prin suspiciuni şi temeri, iar copilul “migrează” supărat de la un parinte către celălalt, căutând alinare, acesta traieşte un conflict de loialitate. Faptul de a se poziţiona in ipostaza de “trădator” crează în copil sentimente de vinovăţie, ce devin frână în calea dezvoltării sale armonioase.

Alt mod în care climatul de nesiguranţă dintre părinţi îşi exercită efectele asupra familiei este dezvoltarea unei imagini de sine negativă a copilului în raport cu colegii si cu performanţele şcolare, imagine care corelează cu trăsături precum ar fi timiditatea, retragerea, demotivarea sau agresivitatea, dominanţa, încalcărea regulilor.

Nesiguranţa din cuplu afectează si celelalte zone ale vieţii? Job, relationare in general?

Reflectările în planul profesional a tensiunilor din cuplu capătă diferite forme. Sunt persoane care, deşi măcinate de nesiguranţe şi temeri, pot supracompensa lipsurile, cu o atitudine faţă de muncă competitivă şi valoroasă, obţinând rezultate remarcabile şi aprecierea colectivului.

Sunt persoane care dimpotrivă se dezorganizează usor şi problemele personale le afectează capacitatea de concentrare pe sarcină, motivarea, relaţia cu colegii şi cu şefii.

Cât despre impactul asupra contextului social, relaţional în care cuplul îşi consumă dinamica, acesta poate fi apreciat după numărul de interacţiuni de calitate, bazate pe prietenie şi afinităţi pe care cuplul respectiv le dezvoltă cu alte diade similare. Dacă cuplul gravitează în jurul propriului nucleu toxic, format din neîncredere, nesiguranţă şi banuieli, toxicitatea se va răsfrange prin contagiune şi asupra celor din proximitate. Cui îi place să îşi petreacă timpul cu oameni care se ceartă, se suspicionează, care se complac într-o atmosferă încărcată de tensiune? Tendinţa clară este cea de evitare, astfel încât cuplul ajunge să fie marginalizat. Sunt şi cupluri în care jocul aparenţelor este atat de desăvârşit încât atunci când ajung să se despartă cei din jur exclamă şocaţi. “Le stătea aşa bine împreună! Ce s-o fi întâmplat?”

Oricum ar sta lucurile, starea de nesiguranţă, instabilitate, neîncredere se reflectă asupra cuplului la toate nivelurile: libido şi sexualitate, comunicare, planuri comune, bugetul familiei, copii, iar antidoturile acestora rămân transparenţa, integritatea şi dorinţa mutuală de a depăşi dificultăţile.

Privacy Preference Center

  • Catalina Oancea


    Psiholog Clinician si Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    Sunt o fire ambitioasa, vesnic in cautare de provocari, toleranta, care face tot ce ii sta in putinta sa-si atinga telurilor pe care si le propune. Unul dintre cele mai importante este acela de a ajuta oamenii, copiii si adolescentii, sa isi recunoasca emotiile, sa se autocunoasca mai bine si sa aiba un trend ascendent in evolutia si dezvoltarea lor.

    Copiii cu CES sunt o provocare continua pentru mine, iar rezultatele pozitive imi dau satisfactii si ma determina sa ma ridic la cote si mai inalte. Este adevarat ca nu totdeauna visele devin realitate, dar si rezultatele mai putin asteptate ma obliga sa caut solutii pentru a le transforma in victorii.

    Deviza mea este: “Daca vrei sa mai urci o treapta, uita imediat de succes!”

    STUDII

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele ale Educatiei in cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza – studii licenta
    • Facultate de Psihologie si Stiintele Educatiei in cadrul Universitatii din Bucuresti – studii de Master
    • Certificat de libera practica in psihologie clinica, cod unic personal 31270
  • Alexandra Serban


    Psiholog Clinician si Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Scopul si totodata rolul meu in cadrul acestei echipe este de a-i ajuta pe frumosii micuti sa invete intr-un cadru cat mai cald si primitor, ce presupune mai exact “sa fii om mare”. Fie ca vorbim de integrare, socializare ori perceperea lumii din jur asa cum este ea, sunt aici pentru ca impreuna cu ei sa devenim cele mai bune versiuni posibile ale noastre.

    Sunt de parere ca asa cum cei mici au de deprins cunostiinte de la noi, asa si eu am multe de invatat de la ei. Fiind o fire optimista, curioasa si perseverenta, am incredere ca prin munca si efort din partea ambelor parti, impreuna vom reusi sa obtinem cele mai bune rezultate.

  • Stanescu Cristina Alexandra


    Coordonator ABA, Psiholog Clinician, Terapeut ABA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Lucrul cu copiii de reuseste sa scoata la iveala cea mai buna energie din mine, prin empatie, spirit ludic si autenticitate. Am invatat de-a lungul anilor ca fiecare copil are nevoi diferite si imi place sa ma dedic acestora astfel incat sa crestem impreuna si sa pun cate o parte din sufletul meu in fiecare puiut, sa-l insotesc in drumul lui catre devenire si dezvoltare.

    Studii

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Unibuc
    • Masterand – psihologie clinica si psihoterapia copilului
    • Curs de tehnici ABA – Abamasters
    • Curs pentru dezvoltarea jocului
    • Curs pentru tehnici de logopedie la copiii cu TSA
    • Curs tehnici logopedice VML
    • Participant conferinta internationala ABA 2023
  • Alina Curea


    Receptionera

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Ma numesc Curea Alina si am o experienta de 3 ani in domeniul receptiei.

    Ma consider o persoana ambitioasa, motivata si receptiva.

    Ma bucur de noi provocari si reusesc sa-mi stabilesc obiectivele intr-o maniera organizationala si sunt deschisa tuturor provocarilor.

  • Hinta Daniela Alina


    Psihoterapeut Adlerian

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Sunt psihoterapeut adlerian, consilier psihologic si educational, dar si consilier vocational.

    Lucrez in practica privata cu pacienti atat individual (copii, tineri, dar și adulti), cat si cu familii ori cupluri.

    In experienta mea profesionala de 17 ani ca psiholog (13 ani in practica privata), lucrez cu persoane adulte aflate in situatii dificile de viata ( pierdere, doliu, divort, depresie, atac de panica, agitatie, insomnie, obsesii etc), copii si adolescenti cu tulburari emotionale, tulburari de comportament ( inclusiv bullying) si persoane in cautare de sine, care doresc sa depaseasca anumite obstacole, dificultati, spaime, tristeti, emotii puternice carora nu le gasesc solutii si rezolvare. Impreuna cu pacientii mei am gasit solutii si rezolvari pentru traume afective in urma separarilor / divorturilor, agresivitate, imagine de sine scazuta, fobii, neincredere in sine si in ceilalti, deficiente de relationare, atacuri de panica, probleme de concentrare, insomnii, depresie, stres.

    STUDII SI ATESTARI

    • Atestat de libera practica in psihoterapie adleriana
    • Master in Psihoterapie Adleriana, Asociatia de Psihologie si Psihoterapie Adleriana
    • Master in Consiliere psihologica si educationala
    • Facultatea de Psihologie-Pedagogie

    COMPETENTE SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    •  psihoterapie individuala (copil, adolescent, adult) și de grup
    •  consiliere psihologica
    •  consiliere educaționala
    •  consiliere vocaționala
    •  dezvoltare personala individuala și de grup

  • Camelia Nitulescu


    Medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician, educator parental Cercul Sigurantei

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Medicina – specializarea Medicina Generala, Universitatea Independenta Titu Maiorescu – 2008
    • Facultatea de Sociologie – Psihologie, specializarea Psihologie, Universitatea Spiru Haret – 2012
    • Master in Neurobiologie, Facultatea de Biologie, Universitatea din Bucuresti – 2014
    • Master in Terapia logopedica in procesele de comunicare, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti – 2018
    • Cursul de formare profesionala complementara Expertiza psihologica si psihologie clinica, Institutul de Psihologie Judiciara – 2020

    CERTIFICARI

    • Medic specialist neurologie pediatrica – din anul 2014
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihopedagogie speciala – din anul 2018
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihologie clinica – din anul 2021
    • Educator parental certificat Cercul Sigurantei – din iulie 2023

    CURSURI DE FORMARE PROFESIONALA IN DOMENIUL PSIHOLOGIEI PE CARE LE-AM ABSOLVIT:

    • Tehnici de analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist – 2021
    • Abilitati narative de comunicare. Nivel 1 – 2023
    • Programul de Educatie Parentala Cercul Sigurantei – COSP – 2023

    DESPRE MINE

    Sunt medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician si educator parental Cercul Sigurantei. M-am pregatit inca de tanara pentru a lucra cu copii din dorinta de a le cunoaste universul frumos, de a le alina suferinta cand sunt bolnavi, de a-i stimula pentru a reusi in ceea ce isi doresc si pentru a deveni adulti fericiti.

    Sunt un profesionist pasionat, sunt o persoana cu spirit ludic, empatica, dornica sa ajute, mandra ca lucreaza cu oamenii, onorata sa ii trateze.

    In calitate de medic specialist neurologie pediatrica am o experienta de 5 ani si ma pregatesc continuu pentru a fi la curent cu ultimele descoperiri in domeniu si pentru a-mi dezvolta cat mai mult abilitatile necesare pentru diagnostic si tratament. Studiile in domeniul psihologiei imi permit o intelegere complexa si profunda a pacientului si ma ajuta sa creez relatii terapeutice durabile bazate pe incredere, respect si colaborare.

  • Iulia Alexandra Petre


    Medic Psihiatrie Pediatrica

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Sunt Iulia Alexandra Petre, medic specialist psihiatrie pediatrica. M-am implicat activ in cadrul programului de formare din Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia. Am acumulat ca si medic, o experienta de 4 ani, avand rezultate remarcabile in munca depusa.

    In principal, interesele mele in psihiatrie sunt dezvoltarea copilului mic si modificarile trasaturilor de personalitate la adolescenti. Ca interese particulare sunt tulburarile de relationare sociala la varsta adolescentei. Pot spune ca, iubesc copiii si imi place sa lucrez cu ei, sa ii vad zambind si sa incerc sa ii insotesc pe drumul recuperarii si a dezvoltarii. Gandesc ca o mama, si de cele mai multe ori, lucrez ca o mama. Pasiunea de a lucra cu cei mici, m-a ajutat sa vad dincolo de diagnostic si sa lupt pentru vindecare.’

    Absolventa a Facultatii de medicina din cadrul UMF Victor Babes Timisoara, am participat la o multitudine de formari, conferinte si simpozioane de specialitatea de-a lungul anilor practicati.

  • Ana-Maria Onici


    Terapeut ABA si Logoped Specialist

    DESPRE MINE

    Ma numesc Ana, sunt o persoana increzatoare, optimistă, perseverenta. Ma fascinează inocența si spontaneitatea copiilor si imi doresc să-i ajut sa progreseze cat mai mult posibil. După 12 ani de activitate in domeniul resurselor umane, am dezvoltat un interes real pentru copiii cu TSA, urmând in aceasta direcție cursul ” Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburărilor din Spectrul Autismului, organizat de ANCAAR in 2018.

    Ulterior am desfășurat activități de voluntariat si am si lucrat ca terapeut ABA in asociatii de profil.

    STUDII DE SPECIALITATE

    Pedagog de recuperare ( ANCAAR), Facultatea de Psihologie si Științele Educației, specializarea Psihologie din cadrul Universității Spiru Haret, Anul I Institutul SPER – formare in psihoterapie.

  • Ioana Radulescu


    Terapeut Aba, Logoped, Psiholog Clinician si Psihoterapeut in Formare

    EDUCATIE SI FORMARI

    Am absolvit Masterul de Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica la Universitatea Ecologica Bucuresti. Cursurile de licenta le-am urmat in Marea Britanie, la Facultatea de Psihologie de la University of Surrey.

    In prezent lucrez ca logoped si terapeut ABA, coordonator si psiholog clinician, participand in trecut la numeroase cursuri si conferinte, precum cursul de Tehnici si proceduri de interventie in terapia logopatiilor in cadrul Asociatiei Logopezilor din Romania si conferinta ,,Logopedia, Stiinta si arta comunicarii – cu tema Tulburarile de neurodezvoltare.”

    Sunt absolventa a formarii in terapia cognitiv-comportamentala din cadrul Asociatiei de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala (AHPCC).

    Sunt o persoana empatica, perseverenta si cu mult drag de copii.

    EXPERIENTA DE LUCRU

    Am experienta de lucru la Clinica Hope, unde profesez ca logoped si la Asociatia pentru Motivatie in Psihoeducatie.

  • Pircalabioru Alexandra Gabriela


    Receptioner

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Ma numesc Pircalabioru Alexandra Gabriela si sunt studenta in anul III la Facultatea de Administratie si Afaceri, specializare Administratie Publica, UNIBUC.

    Ma consider o persoana responsabila, ambitioasa si motivata. Ma bucur de provocari si imi stabilesc in mod constant obiective prin care tind sa evoluez constant spre rezultate bune. Nu ma simt confortabil atunci cand nu evoluez si sunt mereu in cautarea unei oportunitati de a face mai mult bine.

  • Daniela Colesnic


    Terapeut ABA si Logoped Specialist

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ador copii și îmi place să mă reinventez prin jocuri, desene, lectură, cât și alte activități corespunzătoare.Sunt creativă, empatică, responsabilă, ingenioasă și dornică să aduc un plus de cunoștințe. Am experiență de 2 ani în recuperarea copiilor cu intarziere in dezvoltare si limbaj, toata munca si dragostea pentru copii m-a determinat să acumulez experiența necesară pentru a ajuta la formarea abilitaților copiilor cu TSA.
    Obiectivul meu este sa învăț copiii să dobândească noi capacități, să îi ajut să se dezvolte, să atingă cel mai mare grad de independență și să dobândească o calitate cât mai bună a vieții.

    Studii

    • Facultatea de Psihologie și Științele Educației
    • Diploma program de formare profesionala continua: „Terapie comportamentala aplicata la copii cu TSA”

  • Lupu Daniela Georgiana


    Asistent Social

    Despre mine

    Ma numesc Lupu Daniela-Georgiana si sunt absolventa a Universitatii Ovidius din Constanta, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Asistenta Sociala.

    Pe perioada a trei ani de facultate, am avut onoarea de a face cunostinta cu acest domeniu, de a ma forma intr-un mediu academic si de a dezvolta un interes aparte pentru intelegerea copiilor cu nevoi speciale.

    Teoria dar si practica desfasurata in perioada facultatii, colaborarea cu diferite institutii au contribuit la formarea mea ca viitor asistent social, mi-au dat incredere si satisfactie ca pot ajunge acolo unde mi-am propus.

    Sunt o fire empatica, ambitioasa si responsabila cu o continua dorinta de dezvoltare benefica pe plan profesional cat si emotional.

  • Rodica Cristina Soare


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Cu experienta de peste 10 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare, terapeut si mama de succes.

    Despre mine

    Sunt absolventa a Facultatii de Sociologie-Psihologie, specializarea Sociologie-Psihologie din cadrul Universitatii Spiru Haret, Bucuresti.

    Sunt o fire empatica, optimista si perfectionista acordand o atentie deosebita trairilor persoanelor din jurul meu.

    Am ales sa lucrez cu copiii cu TSA din dorinta de a le descoperi si intelege modul in care vad lumea, aceasta contribuind, pe de o parte, la dezvoltarea mea personala si profesionala, iar pe de alta parte, la procesul de recuperare a lor.

    Interactiunea cu copiii mi-a descoperit latura ludica, mi-a dezvoltat creativitatea si m-a impulsionat sa caut constat noi modalitati de a-i atrage in procesul de invatare, acest lucru alimentandu-mi tot mai mult speranta si increderea in capacitatea fiecarui copil de a progresa.

    Am urmat cursul Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburarilpr din spectrul Autismului la Asociatia Nationala pentru Copii si Adulti cu Autism din Romania (ANCAAR).

  • Florina Cobianu


    Terapeut ABA si Logoped Specialist

    Dezrobirii, nr. 46

    Tinta mea este sa ajut pe cat de mult este posibil.Imi place sa ascult oamenii, sa lucrez cu copiii, sunt rabdatoare, calma si a face lumea un loc mai bun este gandul cu care am pornit la drum.

    Avand o experienta in a lucra cu copii de 2 ani, am participat la activitati de voluntariat si am dobandit capacitatea de comunicare cu persoane din diferite medii si de diferite nationalitati.

    Sunt o fire deschisa la nou si dornica sa ma dezvolt atat eu, cat si sa ajut in dezvoltarea persoanelor cu care am contact.

    Studii de specialitate

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii din Bucuresti.
    • Diploma program de formare profesionala continua: „Terapie comportamentala aplicata la copii cu TSA”.
  • Crina Sima


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA Specialist

    Mi-am descoperit inclinatia catre psihologie si educatie inca de la inceputul liceului. Imi doresc sa fiu intr-o continua crestere, de aceea ma dedic activitatilor de voluntariat si diferitelor oportunitati de dezvoltare profesionala. Consider domeniul psihologiei ca fiind o parghie ce ne ajuta sa evoluam si sa fim bine cu noi insine.

    Sunt absolventa a Facultatii de Psihologie si am urmat un master in Educatie Timpurie, dorind astfel sa imbin procesul educational cu cel al dezvoltarii emotionale si cognitive al fiecarui copil. Experienta ma ajuta sa imi completeze maniera de a lucra, transformand sesiunea intr-una interactiva, utila si autentica.

  • Andra-Elena Burtea


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA Specialist

    Dezrobirii, nr. 46

    Andra-Elena Burtea

    O fire calda, empatica si creativa. Iubesc copiii iar scopul meu este acela de a crea un mediu securizant in care copiii sa se dezvolte, sa invete si sa cunoasca.

    Sunt o persoana flexibila, dedicata si perseverenta care imbratiseaza diferentele si intelege necesitatea adaptarii optiunilor de invatare pentru copii in vederea achizitionarii abilitatilor specifie varstei.

    Studii de specialitate si experienta

    • Terapeut ABA si logoped cu experienta de 2 ani in cadrul centrului Help Autism.
    • Absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
    • Urmez studiile la Masterul de Psihologie Clinica si Psihoterapia Copilului si Familiei, Universitatea din Bucuresti
  • Eliza Maria Stefanescu


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA

    • Psiholog clinician, terapeut ABA, specialist
    • Experienta de 2 ani ca terapeut ABA in centrul A.T.I.P.I.C si la domiciliul copilului
    • Sunt absolventă a facultății de psihologie în cadrul Universității Titu Maiorescu și urmez masterul de psihologie clinica, hipnoza și intervenții terapeutice de scurta durata în cadrul aceleasi universități.
    • Sunt psiholog clinician sub supervizare și am dobândit atestatul de libera practica de la Colegiul Psihologilor.
    • Sunt absolventa a cursului de terapie ABA și prezint experienta și răbdare în lucrul cu copii.
    • În 2021, am absolvit diploma de consilier de dezvoltare personala.
    • Am participat la diferite workshop-uri și cursuri : Abordarea tehnicilor proiective, Psihotrauma, Tehnici de psihoterapie integrativa
    • Sunt o persoana joviala, empatica și creativa.

    Eliza este titular cu drept de libera practica, codul personal de identificare fiind 27267.

  • Petruta Toiu-Ruiu


    Psiholog clinician, psihoterapeut, consilier psihologic si psiholog educational

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei – specializarea Psihologie, Universitatea din Bucuresti
    • Master „Evaluarea, consilierea si psihoterapia copilului, cuplului si a familiei”, Universitatea din Bucuresti
    • Master „Psihologia educatiei”, Universitatea din Bucuresti
    • Formare in Psihoterapie experientiala si a unificarii centrata pe adult – copil – cuplu – familie;
    • Doctorand al Universitatii din Bucuresti, Domeniul Psihologie

    CERTIFICARI

    • Psiholog clinician
    • Psihoterapeut cu formare in psihoterapie experientiala si a unificarii centrata pe adult – copil – cuplu – familie
    • Consilier psihologic – consiliere experientiala centrata pe adult – copil – cuplu – familie
    • Psiholog in specialitatea psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Evaluare psihologica clinica, psihodiagnostic pentru copil, adult sau familie/cuplu
    • Consiliere psihologica
    • Psihoterapia experientiala si a unificarii a adultului, copilului, cuplului si a familiei
    • Interventie, asistenta si consultanta psihologica
    • Consiliere si interventie psiho-educationala
    • Consiliere in luarea deciziilor legate de cariera

    DESPRE MINE

    Sunt Petruta Toiu-Ruiu psiholog și psihoterapeut, cu o experiență profesională în care am însoțit pe drumul dezvoltării și optimizării personale copii, tineri, adulți, familii și cupluri. În cursa transfomărilor de sine, a deblocării și armonizării personale plec de la premisa că fiecare om are un impuls natural spre bunastare, spre sănătate fizică și psihică și că trebuie doar sa-și deblocheze și acceseze resursele personale pentru a da un nou sens experienței traite.

    M-am implicat activ în activități de formare și cercetare, atât în cadrul programului de formare în ”Psihoterapie experiențială și a unificării centrată pe adult- copil -cuplu -familie” cât și în cadrul programelor de master ,,Evaluarea, consilierea și psihoterapia copilului, cuplului și a familiei” și ”Psihologia educației” precum și în cadrul cursurilor de formare, dar și în cadrul studiilor doctorale, dezvoltându-mi astfel o serie de competențe în domeniul psihologiei și psihoterapiei.

  • Florin M. Voicu


    Psiholog Specialist In Psihologie Clinica, Doctorand In Psihologie

    Dezrobirii, nr. 46

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Evaluare clinică și diagnostic psihologic – evaluarea deteriorării cognitive pentru persoanele în vărstă (Comisia de Handicap);
    • Psihoterapie – Hipnoză clinică: dependențe alcool, tutun, (adicții), depresie / anxietate, atacuri de panică, probleme în cuplu, problemele adolescentului.
  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.
  • Angelica Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr.46

    Drumul Valea Cricovului, nr.85

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Capraru Alexandra Ioana


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Terapeut Aba si Logoped specialist cu experienta de 2 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare.

    DESPRE MINE

    Ma numesc Capraru Alexandra Ioana si am finalizat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Psihopedagogie Speciala. In prezent sunt studenta la masterul de Psihopedagogia Scolii Incluzive, anul 1.
    Din dorinta de a fi mai aproape de copii, inca din perioada liceului am fost voluntar la fundatii de sprijin comunitar, frecventand diferite centre din oras. In acest mod am reusit sa ajut si copiii din mediile defavorizate.
    Pasiunea pentru logopedie, s-a dezvoltat in timpul facultatii, cand am inceput practica la un centru care isi are specificul in acest domeniu.
    Pe parcurs, am reusit sa dobandesc caracteristici esentiale pentru a profesa in ceea ce imi doresc. Sunt o persoana rabdatoare, empatica, ludica si sociabila. Imi doresc sa ajut in orice situatie si sa ma implic acolo unde este nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.
  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA, Logoped, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut, Expert Organizational, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • „Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • „Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul „Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: „Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    „Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.