Cadrele didactice sunt familiarizate cu copiii, cunosc particularitatile acestora de varsta si pot organiza procesul invatarii in functie de acestea. Pentru parinti este mai greu sa constientizeze fiecare etapa, iar cea mai mare greseala pe care o pot face este sa considere copilul un adult in miniatura.

Care sunt asadar particularitatile de dezvoltare ale copilului de varsta scolara mica?

Fizic, mintal si emotional, fiecare copil parcurge o serie de stadii, iar etapa scolara mica (6-10 ani) nu face exceptie. In aceasta etapa invatarea devine tipul fundamental de activitate, exista progrese mari in procesele psihice si copilul constientizeaza ca invata.

Dezvoltarea fizica

La 6, 7 ani procesul de crestere se tempereaza, apare dentitia permanenta si concomitent se intensifica osificarea toracelui. Refacerea psiho-fizica este rapida , copilul este mai indemanatic si mai agil.

Dezvoltarea psihica

Transformarile nu se apar atat de pregnante ca in perioada prescolara, dar asta nu le face mai putin importante. Copilul are un simt critic mai ascutit, nu mai este atat de spontan, jocul  se axeaza pe respectarea regulilor in jocul colectiv.

Copilul este mai expansiv, instabil motric, se supara repede si este euforic.  Incadrarea in scoala antreneaza cognitia, memoria si atentia.

Un stadiu la fel de important este achizitia scris-cititului si are loc in 3 etape succesive.

  1. Etapa preabecedara, cand se identifica sunetele ca elemente componente ale cuvintelor
  2. Etapa abecedara consta in diferentiarea sunetelor de corespondentele lor grafice
  3. Etapa postabecedara, cand se consolideaza simbolistica implicata in alfabet , scrierea si citirea cifrelor.

In plan psihoafectiv apare nevoia de de spatiu intim, in care se accepta numai persoanele apropiate, spatiu personal , in care intra relatiile cu colegii  si spatiul oficial, al ierarhiilor, al relatiilor dintre invatator si elev.

La nivelul gandirii apare spiritul critic logic si operarea cu reguli, operatii si algoritmi operativi. Se acumuleaza informatii si se stimuleaza gandirea divergenta.

Invatarea evolueaza si ea treptat, folosind initial preponderent memoria, informatiile fiind progresiv clasificate. Se solicita recunoasterea si ulterior reproducerea.

Motivatia catre invatare apare initial ca raspuns la cerintele din exterior, ulterior copilul rezoneaza si cu relatiile cu colegii, aparand cooperarea si competitia. Aceste motive pot intretine o invatare preferentiala, care stimuleaza interesele copilului.

In invatare apar succese si esecuri, care au un rol important. In sens pozitiv, ele il pot ajuta pe copil sa constientizeze startegiile utilizate pentru a ajunge la aceste consecinte, ofera incredere si satisfactie. Esecul pe de alta parte, daca nu este perceput ca o cale de a invata, are un puternic impact demotivant.

Limbajul este dezvoltat si continua sa se imbogateasca la nivel de vocabular, debit si extinderea cunostintelor  despre prefixe, sufixe si chiar reguli gramaticale.

Toate aceste schimbari au in rol important in procesul de adaptare la viata de scolar, la care se adauga capacitatile de care dispune elevul, atitudinea parintilor si relatia cu invatatorul/invatatoarea, ca reprezentatnt al societatii.

Structurile de personalitate evolueaza si ele sub influenta invatarii si a mediului scolar. Copilul dezvolta interese mai conturate si dezvolta aptitudini necesare pentru a obtine rezulltate. Se dezvolta relatiile cu colegii, iar relatia cu familia este raportata la relatiile colegilor cu familile acestora.

Relatia cu familia modeleaza constiinta de sine, tensiunea in familie cauzeaza sentimente de inferioritate si vinovatie, pe cand un climat cald ajuta in dobandirea unui echilibru si realizarea unei adaptari optime, care se remarca prin reducerea dependentei de familie si cresterea interesului pentru activitati care sa vina in sprijinul adultilor.

Adaptarea la scoala presupune acumularea de cunostinte noi, colaborare, competitie si reguli implicate in activitate. In viata copilului intervine un adult, altul decat membrii familiei, iar in clasa climatul afectiv este neutru, copilul isi castiga statutul, este teoretic egalul colegilor. Lumea lui capata un alt contur, mai aproape de imaginea reala.

De importanta maxima in adaptare la viata de scolar sunt relatiile cu parintii, atitudine lor fata de procesul educativ, dar si relatia cu invatatorul/invatatoarea. Relatiile calde, de acceptare, au efecte pozitive, pe cand controlul exagerat sau indiferenta au efecte negative.

Parintii trebuie sa exercite un control lejer, echilibrat si constant, cu atentie sa nu creeze dependenta. Ostilitatea induce teama, timiditate, incredere redusa in fortele proprii.

Imaginea de sine a copilului, asa cum este modelata in familie, capata consistenta in scoala.  O parere buna despre sine detrmina cautarea unui statut mai bun, a rezultatelor bune, pe cand o imagine negativa cauzeaza anxietate, lipsa de comunicare si implicare a copilului.

Scoala inseamna multe modificari in viata copilului: o alta rutina, relatii noi, reguli noi. Copilul care pana mai ieri se manifesta spontan, se regaseste acum in situatia de a se manifesta controlat, de a sta in banca. Toate achizitiile varstei ii permit sa se acomodeze, insa are nevoie de ingrijire, orientare si ocrotire, atat din parte parintelui, cat si din partea invatatoarei.

Cum poate ajuta parintele?

Vorbiti despre scoala ca si cum este ceva important, dar pastrati o lejeritate. Copilul trebuie sa se simta mandru ca este un viitor scolar, nu stresat de calificative si teme.

Discutati despre noua rutina, cumparati si organizati rechizitele impreuna, vorbiti despre cat de multe va invata si cum il vor ajuta.

Chiar daca poate nu cunostreti inca prea multe despre invatator/invatatoare, zugraviti mereu o imagine pozitiva a acestei persoane care va ocupa un rol central in viata copilului.

Colaborati cu cadrul didactic si aveti incredere in acesta. Orice neliniste legata de acul didactic nu se discuta in fata copilului

Iar cand va incepe scoala, aratati-va interesat de cum se simte copilul, mai degraba de ce a facut acolo.

Mai important, nu ignorati rezultatele bune, atunci cand ele devin o obisnuinta. Acest comportament al parintelui este puternic demotivator, copilul neavand maturitatea de a intelege initial de ce si pentru cine invata si va prelua mesajul ca oricat se straduieste nu este suficient.

Nu uita ca este inca un copil, chiar daca a inceput scoala. Jocul este inca o parte importanta in viata copilului si inca un foarte bun instrument de invatare.

Bibliografie

Schiopu, U., Verza,E.,Psihologia varstelor. Ciclurile vietii (1995).Bucuresti, EDP

Neagoe, M., Iordan, A.D., Psihopedagogia adaptării şi problematica anxietăţii şcolare, Editura Fundaţiei Humanitas, Bucureşti, 2002

Florentina Ciuperca – Psihopedagog si consilier dezvoltare personla

Privacy Preference Center

  • Florin M. Voicu


    Psiholog Specialist In Psihologie Clinica, Doctorand In Psihologie

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Evaluare clinică și diagnostic psihologic – evaluarea deteriorării cognitive pentru persoanele în vărstă (Comisia de Handicap);
    • Psihoterapie – Hipnoză clinică: dependențe alcool, tutun, (adicții), depresie / anxietate, atacuri de panică, probleme în cuplu, problemele adolescentului.
  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.

    TARIFE

    • Intervalul orar 15:00-20:00
    • Psihoterapie individuala (copil, adolescent, adult)- 200 lei / 50 min
    • Psihoterapie de cuplu si familie – 300 lei / 50 min

    Sedintele pot fi sustinute si pe Skype.

  • Angelica Sima


    Psihoterapeut

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Ana Maria Corcodel


    Terapeut ABA si Logoped

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Psiholog clinician, cu o experienta in terapia ABA si logopedie in terapia copiilor cu deficiente pe ariile dezvoltarii normale (exemple: TSA, autism, ADHD, sindromul Down, etc.)

    STUDII DE SPECIALITATE

    • Psiholog Clinician, Terapeut ABA cu experienta si in Logopedie;
    • Absolventa a Facultatii de Psihologie Titu Maiorescu;
    • Absolventa a  Masterului Psihologie Clinica, Hipnoza si Interventii Terapeutice de Scurta Durata din cadrul Universitatii Titu Maiorescu;
    • Supervizare in Psihologie Clinica;
    • Acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania in Specialitatea Psihologie Clinica, avand codul personal 22493.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    Am urmat stagii de practica la Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru  Obregia si la Penitenciarul Bucuresti Jilava. Acolo am stat de vorba cu persoane cu diferite probleme intr-un mediu controlat si am invatat cele mai bune abordari de la psihologi cu o experienta profesionala.

    Am invatat cum se face anamneza unei persoane si am putut lua interviu persoanelor respective avand mereu un psiholog, respectiv psihiatru care ma indruma mereu.

    DESPRE MINE

    Sunt o persoana foarte ambitioasa, energica si vesela si vreau sa acord sprijin persoanelor care au nevoie de putin mai multa atentie in viata lor si nu are cine sa le ofere suportul emotional de care au nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.

    Contact

    Email – cdspsy9@gmail.com

    Telefon – 0732008636

  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie “Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut si Expert Organizational

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • “Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • “Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • “Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul “Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: “Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    “Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.