Aviz si testare psihologica - People Develop Center - Cabinet psihologic avizat - Document necesar in obtinerea permisului de conducere auto

Aviz si testare psihologica

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Acest document se obtine printr-un examen psihologic care determina, in urma unor teste psihologice, daca solicitantul unui permis de conducere auto are aptitudinea de a conduce categoria de vehicule solicitata sau, in functie de motivul examinarii, aptitudinea de a se angaja pe un anumit post sau de a-si mentine functia in cadrul institutiei solicitante.

Ce presupune testarea psihologica?


Prin aceasta examinare se urmareste masurarea abilitatilor fizice si psihice, necesare conducerii unui autovehicul. Astfel, prin intermediul acestor probe psihologice se masoara aptitudinile cognitive, precum perceptia, atentia distributiva, concentrarea etc., dar si aptitudinile psihomotorii, ce testeaza coordonarea si sincronizarea mainilor cu picioarele, timpii de reactie, vigilenta, coordonarea mana-ochi, invatarea motorie etc. Intr-o anumita masura, aceasta examinare contribuie si la conturarea unui profil de personalitate al solicitantului.

Obtinerea avizului psihologic nu este dependenta doar de aceste doua probe. Pentru a intra in posesia acestui document se presupune trecerea cu succes peste o serie de etape, numita o „baterie” de probe. Iata care sunt acestea:

  • Proba creion/hartie
  • Proba cu aparate informatizate (pentru testarea vitezei de reactie)
  • Probe personalizate
  • Observatia dirijata asupra manifestarilor comportamentale, atitudinii si conduitei la examen pe care o exercita subiectul
  • Anamneza/informatii privind adaptarea si integrarea institutionala, evenimente majore din viata socio-profesionala, starea de sanatate, accidente si alte evenimente
  • Consultanta/consiliere

Aceste examinari pot fi intreprinse doar de catre un cabinet psihologic avizat, urmand ca in functie de rezultatele obtinute sa se elibereze sau nu un aviz psihologic. Acest document este absolut necesar pentru obtinerea permisului de conducere auto, acest fapt fiind reglementat prin lege.

De asemenea, este important de retinut faptul ca acest document are valabilitatea de 1 an.

Avizul psihologic serveste obtinerii permisului auto, dar si pentru testarea si mentinerea in functie a conducatorilor auto.

De asemenea, la cerere, se va emite si o fisa individuala de evaluare psihologica, alaturi de avizul psihologic, care va mentiona nivelul aptitudinilor testate. Acesta serveste solicitantului, care va avea astfel o dovada a capacitatilor si limitelor psihologice, beneficiind de un prognostic corect in calitate de viitor conducator auto. In plus, solicitantul isi poate imbunatati in timp abilitatile, in functie de experienta.

Care sunt cazurile in care avizarea psihologica este necesara?


  • In cazul persoanelor care doresc sa urmeze cursurile scolii de soferi – este necesar un aviz medical cu aviz psihologic
  • In cazul celor care au permisul anulat sau suspendat pentru diverse abateri – este necesar un certificat medical de redobandire permis auto, insotit de aviz psihologic
  • Pentru persoanele care au permis expirat sau care trebuie reinnoit – analize medicale pentru preschimbare permis auto, fara aviz psihologic

Daca aveti nevoie de aviz si testare psihologica,nu ezitati sa ne contactati!

Contacteaza-ne!

Reconversie profesionala

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Tu cat de implinit esti in plan profesional?


Viata profesionala este un proces dinamic care presupune o serie de schimbari provocate atat de tine, cat si de contextul in care te afli. Fiecare dintre noi tinde sa evolueze si sa obtina satisfactii in oricare palier al vietii sale, inclusiv in cel profesional.

Daca iti doresti schimbarea job-ului, daca iei in calcul reconversia profesionala, daca iti doresti o promovare la locul de munca sau vrei sa afli tehnici de negociere salariala, centrul nostru iti ofera suportul in toate aceste directii oferindu-ti servicii de consiliere si orientare profesionala. Sesiunile noastre de dezvoltare profesionala te ajuta sa fii implinit in cariera.

Persoanelor din afara orasului Bucuresti, le oferim posibilitatea de a accesa serviciile noastre prin Skype.

Servicii de dezvoltare profesionala:


  • Te ajutam sa constientizezi ce te nemultumeste in plan profesional si sa identifici care sunt schimbarile de care ai nevoie.
    Iti oferim suportul astfel incat sa evoluezi la locul de munca, sa obtii o pozitie mai complexa sau un job mai bine platit si sa ai satisfactii constante.
  • Te ajutam sa alegi job-urile care ti se potrivesc, precum si companiile care impartasesc aceleasi valori ca si tine.
  • Iti punem la dispozitie informatii obiective despre piata muncii.
  • Te informam cu privire la cele mai eficiente canale de recrutare.
  • Te sustinem astfel incat sa obtii job-ul pe care ti-l doresti.
  • Te ajutam sa fii constient(a) de punctele tale forte si sa le pui intr-o lumina favorabila.
  • Iti oferim suportul daca vrei sa faci o schimbare radicala in plan profesional si sa-ti schimbi domeniul de activitate, ajutandu-te sa implementezi un proces de reconversie profesionala.
  • Iti punem la dispozitie strategii eficiente de branding profesional si iti oferim consultanta in elaborarea CV-ului, scrisorii de intentie si a profilului de Linkedin.
  • Iti oferim accesul la sesiuni de coaching care te pregatesc pentru interviurile cu angajatorii.
  • Iti facilitam sesiuni de consiliere in cariera care te vor ajuta sa-ti atingi obiective profesionale precum: negociere salariala; schimbarea locului de munca; reconversie profesionala; tranzitia de la statutul de angajat la cel de antreprenor, tranzitia la rolul de manager.

Ce castigi:


  • Vei dispune de CV, scrisoare de intentie si profil de Linkedin realizate profesionist.
  • Vei beneficia de un plan de cariera personalizat.
  • Vei lua decizii corecte si le vei implementa cu succes.
  • Iti vei atinge obiectivele profesionale si vei evolua.
  • Vei fi motivat(a) si vei reusi sa mentii echilibrul intre planul personal si cel profesional.
  • Vei fi informat(a) cu privire la perspectivele de job-uri pentru care Centrul nostru desfasoara proiecte de recrutare.

Daca aveti nevoie de servicii de reconversie profesionala, nu ezitati sa ne contactati!

Contacteaza-ne!

KPI Angajati - People Develop Center - Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

KPI angajati

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Indicatori ai eficacitatii intreprinderii sau indicatori de performanta cheie (KPI – engleza) sunt principalele contoare de productivitate. Cu ajutorul KPI, puteti estima succesul organizatiei ca intreg sau intr-o forma specifica de activitate in care participa. Succesul poate fi considerat o realizare periodica a unor niveluri tinta (lipsa defectelor, satisfactia clientilor etc.) si realizarea progresului catre obiectivele strategice. Astfel, alegerea indicatorilor de eficacitate a intreprinderii, este necesar sa se determine ce are cea mai importanta prioritate pentru organizatie. De asemenea, acesti factori depind de departamentele pe care le masoara – un KPI este aplicat finantelor, iar altele sunt folosite pentru vanzari. Deoarece este nevoie de o evaluare obiectiva a starii actuale de afaceri, atunci se pune intrebarea cum sa aleaga principalii indicatori ai eficacitatii intreprinderii. KPI va poate permite sa identificati modalitatile potentiale de imbunatatire a performantei. Cel mai adesea pentru a selecta indicatorii cheie de performanta, utilizati un sistem de indicatori echilibrati.

In acest caz, este necesar sa se evalueze executarea functiilor. In mare masura, aceasta este doar o evaluare calitativa si, dupa cum stiti, o evaluare calitativa este o evaluare a expertilor. Tehnica propusa in articol ajuta la evaluarea muncii din aceasta parte.

Fiecare supraveghetor apreciaza in angajatii sai abilitatea de a efectua lucrul rapid si eficient. Si zdrobeste cand aceste cerinte nu sunt executate. Adesea, el trebuie sa se ridice cu acest lucru si sa spera ca intr-o zi va gasi un angajat mai bine, dar cu un nou angajat, totul se repeta. De ce se intampla asta? Pentru a raspunde la aceasta intrebare, ele profunde in natura parametrilor luati in considerare si raportul lor.

Ce este „viteza muncii”? Din fizica, stim ca viteza este raportul dintre cantitatea de lucru la implementarea sa. Deci, capul evalueaza angajatul sau in trei parametri: domeniul de activitate, timpul punerii sale in aplicare si calitatea muncii.

Metoda poate fi aplicata ca cascada (cand angajatii mai mari sunt evaluati de scadere), pe scara intregii organizatii si indiferent daca angajatii au „indicatori cheie de performanta cheie (angajati KPI)” sau nu. Aplicarea cascada a metodei ofera sistemalitatea de evaluare si obiectivitatea suplimentara, mai ales atunci cand vine vorba de premii de angajamente.

Si daca metoda este, de asemenea, aplicata pentru o lunga perioada de timp, atunci achizitioneaza o serie de proprietati utile. Ia in considerare.

Liderul superior, evaluand scaderea, evalueaza in acelasi timp activitatile diviziei sale: la urma urmei, rezultatele sefului capului sunt pliate atat din eforturile sale personale, cat si din eforturile subordonatelor sale. Avantajul acestei metode este ca seful superior este capabil sa compare datele si sa traga concluzii cu privire la eficacitatea capului si subordonatii sai, diviziunile in general si chiar despre stilul de management.

Deci, in figura, este clar ca liderii subordonati ai Departamentului 1 poseda abilitati diferite (acest lucru este clar demonstrat de „mini-diagrame”): Inginerul functioneaza incet, dar calitativ, specialistul este rapid, dar nu de inalta calitate . Liderul superior evalueaza lucrarea capului si, prin urmare, si intregul departament 1 este: Unitatea rezolva o cantitate mare de sarcini cu o calitate medie si cu o anumita incalcare a termenelor limita. Iar analiza generala a activitatii intregului departament arata ca managerul are o suma suplimentara de sarcini – in plus fata de cei care isi rezolva subordonatii si pot vorbi despre problemele legate de delegare. In plus, activitatea capului „se inrautateste” calitatea activitatii inginerului si „incetineste” lucrarea unui specialist. Ca urmare, termenele si calitatea departamentului nu sunt mai mari decat media. Seful Departamentului Departamentului 1, probabil, ar trebui sa se gandeasca la eficacitatea sa ca managerial.

Seful Departamentului 2 functioneaza repede, dar da „pe munte” mai putin decat subordonatul sau. Specialistul principal efectueaza incet o cantitate mare de munca. Deci, acest sef ia sarcinile care pot fi rezolvate rapid, in timp ce calitatea muncii sale nu va numi scazut. Evident, totul este in ordine cu delegarea, calitatea muncii si respectarea termenelor limita si, prin urmare, cu responsabilitate.

Analiza dinamicii performantei in timp

Se poate observa daca eficacitatea angajatului creste in perioada de proba sau scade de-a lungul anilor. Cea mai vizuala imagine creeaza o comparatie a dinamicii evaluarilor de eficienta cu alti factori. Deci, pe langa compararea nivelului de eficienta din tabelul 2, este posibil sa se vada semne de „burnout” viitoare, care sunt deosebit de vizibile pe fondul motivatiei neschimbate, scaderea sau cresterea eficacitatii legate de schimbarea managementului, Influenta stirilor corporative privind productivitatea lucratorilor sau unitatilor si unitatilor etc.

Analiza stilului de lucru al unui angajat individual

Compararea diferitilor parametri ai „triadelor” va arata zonele de eficienta si ineficienta. De exemplu, unul functioneaza intotdeauna rapid, dar nu suficient de bine, iar cealalta este rapid si eficient numai o parte din sarcini. Din aceasta, s-au nascut recomandari privind utilizarea angajatilor: Primul ar trebui sa fie pus pe locul unde este necesara viteza si in raport cu cea de-a doua ar trebui sa fie inteleasa in continuare prin motivatia si interesele sale in rezolvarea sarcinilor specifice.

Compararea evaluarilor angajatilor

Face posibila evaluarea utilitatii lor pentru organizatie, iar compararea evaluarilor sefilor departamentelor este de a elabora un rating de departamente si manageri. Deci, la sfarsitul anului, putem conta pe evaluari anuale medii sau totale si sa determinam cine este mai eficient si care este mai putin si ca urmare a factorilor: care este cel mai „rapid” lucrator care este cel mai ” Atentie „care, in acelasi timp, efectueaza un numar mai mare de sarcini. In acelasi timp, continutul de munca si angajatul apartinand acestei sau alte unitati nu joaca roluri.

Deci, in ciuda subiectivitatii evidente a metodei „triada de eficienta”, proprietatile sale utile sunt evidente:

  • metoda este aplicabila tuturor pozitiilor, indiferent daca acestea sunt sau efectueaza;
  • evaluarea eficacitatii lucratorilor poate fi acumulata si comparata;
  • acumularea de evaluare, puteti urmari dinamica angajatilor individuali si chiar unitatilor, urmati debutul "Burnout", trageti concluzii cu privire la punctele forte si punctele slabe;
  • comparand evaluarile subordonatelor cu evaluarile capului, este posibil sa se traga concluzii cu privire la stilul de control, sa identifice zonele non-eficiente in diviziuni;
  • in virtutea abordarii standard, tehnica este implementata cu usurinta in sistemele de gestionare a documentelor (Lotus Notes, Ms Outlook et al.) Si ERP (bazat pe Oracle, SAP, Microsoft etc.), raspandite in lumea corporativa;
  • metoda poate fi un supliment sau un format general pentru sistemele existente de evaluare si eficienta a performantei, indicatori cheie de performanta (angajati KPI), aduc datele lor intr-o singura prezentare.

Si, cel mai important, acest lucru nu este un alt „instrument precis”, ci modul de a media dialogul principal cu subordonatii cu privire la problema remuneratiei. La urma urmei, nimic nu reduce motivatia angajatului ca lipsa de recunoastere si intelegere a cailor de dezvoltare. Intr-un astfel de dialog, angajatul poate intelege ceea ce seful sau este nemultumit si ceea ce acorda atentie. Cu alte cuvinte, metoda da motivatia unui efect de gestionare foarte important – feedback subordonat activitatii sale.

Ar trebui sa se astepte sa diagnosticheze problemele corporative. Indicatorii cheie de performanta ai angajatului va permit sa luati masuri in timp util pentru a imbunatati eficienta activitatii sale.

Sistemul KPI a venit la practica companiilor ruse acum cativa ani. In prezent, se elaboreaza o metodologie unificata pentru evaluarea indicatorilor cheie de performanta pentru intreprinderile ruse, este utilizat un complex de indicatori straini.

KPI (indicator de performanta cheie) – indicatori cheie de performanta – un sistem de indicatori cantitativi care reflecta performanta fiecarui angajat.

Avantajul sistemului KPI este motivatia activa a personalului si a indicatorilor comparabili. Eficienta este un indicator relativ care acopera toate domeniile activitatilor angajatilor si exprima rezultatele cantitativ. Numarul optim de KPI pentru un angajat nu este de cel mult cinci.

Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Contacteaza-ne!

Dezvoltare sistem de compensatii si beneficii - People Develop Center - Vrei sa afli cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Dezvoltare sistem de compensatii si beneficii

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Dinamica politicilor de compensatii si beneficii este dictata de dinamica business-ului si a mediului in care activeaza compania in cauza astfel ca multe companii pun astazi accent pe echilibrul dintre plata si perfomanta, in timp ce cheltuirea bugetelor se realizeaza cu o doza considerabila de precautie.

Daca cu ani in urma companiile din Romania care acordau beneficii si compensatii angajatilor nu analizau eficient oportunitatea si impactul pachetelor de motivare asupra rezultatelor de business, odata cu venirea crizei se acorda o atentie sporita modului in care se cheltuiesc aceste bugete.

Multe companii platesc sume destul de mari pentru abonamente la cluburi sportive, insa in realitate foarte putini angajati frecventeaza efectiv salile de sport. „Pentru situatii precum cea descrisa, angajatorii au hotarat sa imparta costurile abonamentelor cu angajatii, astfel ca numai cei cu adevarat interesati sa beneficieze in final de acest serviciu”, a explicat Cristina Popescu.

Insa ce ar trebui sa contina un pachet clasic de beneficii? „Putem include servicii medicale, tichete de masa, abonamente subventionate la sali de sport, decontarea transportului, telefon de serviciu, subventii pentru invatamant (de exemplu, gradinite, scoli), etc”, a spus managerul Qpas.

Indiferent ce instrumente alegem, atunci cand construim o politica de beneficii si compensatii trebuie sa tinem cont de bugetul brut al companiei, de facilitatile fiscale aferente fiecarui intrument, de nevoile angajatilor, dar si de tendintele pietei.

Accentuand usor aspectul legat de nevoile angajatului, in construirea unei politici coerente conteaza si pozitia ocupata.

„Un pachet pentru top management include servicii medicale premium, pachet de relocare, pachet de exit, actiuni sau buget de protocol”, a punctat Cristina Popescu.

Ne place sau nu, salariul si pachetele de beneficii reprezinta in continuare principalul criteriu in alegerea unui angajator, in detrimentul unui job stabil sau al unor programe de training constante. Studiul „Cei mai doriti angajatori”, realizat de compania Catalyst Consulting, arata ca 49,7% dintre candidatii romani considera acest aspect, preponderent financiar, ca fiind primordial atunci cand aleg un angajator, un procent relativ stabil in contextul in care anul trecut ponderea se situa la 50%.

Coreland aceste date cu faptul ca aproape unu din doi angajatori au dificultati in acoperirea pozitiilor deschise, potrivit raportului realizat de Manpower Group asupra deficitului de talente, putem spune ca politicile de compensatii si beneficii nu trebuie lasate in urma.

„In ciuda perioadei dificile caracterizate printr-un nivel ridicat al somajului, companiile sunt inca ingrijorate cu privire la recrutarea angajatilor valorosi, care pot sprijini in mod considerabil indeplinirea obiectivelor strategice stabilite. Preocuparile companiilor pentru revederea sistemului de compensatii si beneficii utilizat variaza in functie de domeniul in care compania activeaza, de gradul de calificare al resurselor umane utilizate si de oferta de forta de munca disponibila”

Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Contacteaza-ne!

Angajare cetateni de alte nationalitati - People Develop Center - Vrei sa afli cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Angajare cetateni de alte nationalitati si obtinere cetatenie

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Faptul ca un numar mare de persoane prefera sa lucreze in alte tari decat in cea natala sau cea in care isi au domiciliul este o realitate determinata mai ales de factorii economici. Oamenii pleaca in cautarea unui trai mai bun si a unui salariu mai mare decat ar avea in tarile lor, iar acest lucru presupune, de multe ori, sacrificiul de a sta departe de familie si de cei dragi.

Chiar daca pe meleagurile straine exista un numar mare de romani – peste 9 milioane, conform ultimelor statistici – se pare ca tara noastra reprezinta, pentru cetatenii altor tari, un punct de real interes. La sfarsitul anului 2019, aproape 40.000 de persoane cu o alta cetatenie decat romana erau inregistrate oficial ca muncind pe teritoriul Romaniei.

Avand in vedere acest numar semnificativ, este important de stiut care este legislatia care se aplica la angajare in cazul cetatenilor straini si care este prevazuta in ordonanta nr.25 din 26 august 2014, actualizata in 2016.

Procedura de angajare a cetatenilor straini este diferita in functie de tara de origine a acestora. Astfel, regulile pe care trebuie sa le respecti, daca vrei sa angajezi pe cineva care provine dintr-o tara din Uniunea Europeana (UE), Spatiul Economic European (SEE) sau Confederatia Elvetiana (CE) sunt diferite de cele valabile in cazul cuiva care vine dintr-un stat care nu apartine acestor aliante politice.

Primul pas este sa ajungi la formatiunile teritoriale ale Inspectoratului General pentru Imigrari din judetul in care locuieste cetateanul strain, pentru a inregistra rezidenta acestuia (daca va ramane pe teritoriul Romaniei mai mult de trei luni).

Pocedura legislativa extrem de anevoioasa necesita un intreg arsenal de documente traduse si legalizate cat si o buna documentare si cunoastere a noutatilor din domeniu cat si a institutiilor competente.

Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Contacteaza-ne!

Administrare de personal - People Develop Center - Automatizarea si externalizarea acestei activitati reprezinta o solutie cu beneficii imediate!

Administrare de personal

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Procesul de administrare personal este consumator de timp si de resurse, mai ales in situatia in care numarul de angajati este unul considerabil. Automatizarea si externalizarea acestei activitati reprezinta o solutie cu beneficii imediate. Iti stam alaturi pentru o buna relatie companie-angajat si companie-autoritati, prin expertiza, consultanta HR pentru administrare de personal.

Activitatea de administrare personal este astfel tinuta sub control si eficientizata

  • gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti;
  • intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.;
  • intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
  • evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
  • evidenta concedii de odihna;
  • intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati;
  • operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal;
  • eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp;
  • emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal;
  • asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati.

Administrarea de personal

Este consumator de timp si de resurse, mai ales in situatia in care numarul de angajati este unul considerabil si necesita departamente specializate, bine organizate, cu oameni bine pregatiti, si care, in majoritatea cazurilor, nu au nicio legatura cu activitatea de baza a firmei. Externalizarea acestei activitati reprezinta o solutie cu beneficii imediate, de buna calitate si fara costuri in plus.

Beneficii externalizare administrare personal

  • reducerea birocratiei in inregistrarea actelor.
  • procesare ReviSal, cu respectarea normelor legale.
  • cresterea productivitatii in procesarea documentelor de administrare personal.
  • garantam confidentialitatea tuturor datelor prelucrate.
  • eficienta din punct de vedere al reducerii costurilor directe si indirecte.
  • informare continua in ce priveste modificarile legislative.
  • transferul responsabilitatii si eliminarea riscului legislativ.

Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!

Contacteaza-ne!

Head hunting - People Develop Center - Ne angajam sa furnizam candidati calificati si orientati spre rezultate!

Head hunting

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Head Hunting vine in intampinarea nevoilor clientului cu un proces personalizat, fiecarui client atribuindu-se un Consultant Senior dedicat care gestioneaza proiectul de recrutare. Fiecare cautare este facuta in functie de profilul clientului si de nevoile organizatiei. Folosim o varietate de instrumente de cautare pentru a identifica candidatii potriviti.

Ne angajam sa furnizam candidati calificati si orientati spre rezultate. Echipa noastra intelege in profunzime piata si are experienta in cadrul proiectelor specifice sau de volum in recrutare.

Head Hunting acopera pozitii de juniori pana la management de top si ofera rezultate de inalta calitate.

Selectia de angajati permanenti este cea mai importanta invetitie pe termen lung, pentru orice afacere, indiferent de industrie sau locatie. Profesionistii companiei noastre lucreaza intr-o gama variata de industrii, cu un puternic accent pe nevoile clientului. Prin valorificarea la nivel local si international a expertizei dobandite, Hunt Recruitment a reusit sa ofere clientilor, candidati cu un profil profesional exceptional si foarte bune aptitudini.

Consultantii nostri  sunt la curent cu cele mai recente metodologii de recrutare si aplica cunostintele profunde, intelegerea si expertiza dobandite pentru a gasi candidatii potriviti pentru orice pozitie disponibila.

Acest tip de recrutare presupune abilitati pe care noi le detinem si pe care le utilizam cu succes transformandu-le in beneficii pentru clientii nostri:

Timp redus de recrutare si eficienta a costurilor

Detinem resursele necesare obtinerii unui rezultat rapid si eficient. Astfel, poti tine sub control costurile de recrutare si poti elimina pierderile cauzate de o eventuala neocupare a postului, o perioada nedeterminata de timp.

Cunoastere a pietei muncii

Operam cu cele mai de actualitate informatii despre piata muncii, cunoastem in detaliu legislatia in vigoare, efectuam in permanenta analize ale bazei de selectie a candidatilor precum si ale conditiilor de angajare oferite pe piata.

Servicii acoperite total de garantie

In eventualitatea in care candidatul recomandat de noi nu se acomodeaza noului loc de munca intr-un interval de pana la 12 luni, iti garantam gasirea unui inlocuitor fara costuri suplimentare

Daca aveti nevoie de servicii de head hunting ,nu ezitati sa ne contactati!

Contacteaza-ne!

Structura organizationala a unei companii se construieste pornind de la nevoile companiei de functionare si dezvoltare!

Structura organizationala

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Organigrama unei companii se realizeaza de catre manager, impreuna cu directorul de resurse umane al firmei si managerii departamentelor. Dupa intocmire, departamentul de resurse umane are sarcina de a prezenta documentul tuturor angajatilor si de a le explica modul in care acesta va fi aplicat.

Pentru realizarea structurii organizatorice interne, este necesar sa fie luate in calcul unele aspecte specifice, precum planul strategic al firmei, activitatile si resursele umane care trebuie controlate, statutul sau legal, modul in care sunt distribuite resursele umane din punct de vedere geografic sau activitatile ce trebuie coordonate.

De asemenea, realizarea structurii organizatorice se face prin gruparea fiecarui post care prezinta aceleasi particularitati in interiorul unui compartiment, stabilirea relatiilor dintre compartimente si modul in care se realizeaza colaborarea dintre membrii acestora.

Structura unei organizatii se construieste pornind de la nevoile companiei de functionare si dezvoltare. Orice organizatie, ca si o familie pleaca de la anumite nevoi de baza de functionare(primare sau de supraviatuire), continuand apoi cu cele superioare sau secundare(de dezvoltare si evolutie). In acest sens, pentru a intelege in intregime nevoile unei companii, vom prezenta piramida nevoilor lui Maslow si care ne va ajuta in construirea si dezvolarea unei structuri fiabile.

Astfel, in functie de etapa in care se afla compania respectiva, vom construi structura sau pilonul organizational prin intermediul ORGANIGRAMEI.

Indiferent de dimensiunile sale, orice firma are nevoie de un sistem intern de organizare, pentru a putea functiona in conditii optime. In prezent, organigrama este sistemul care permite organizarea angajatilor in departamente, realizarea unei scari ierarhice, dar si o trasare generala a responsabilitatilor, alaturi de fisa postului.

Pe parcursul existentei unei companii, organigrama unei firme poate suferi modificari substantiale, fie pentru a integra noi pozitii sau departamente, fie pentru a include noi legaturi de subordonare si coordonare ale angajatilor.

In cele ce urmeaza, vom vorbi despre ce este organigrama firmei, cum se realizeaza si de ce este importanta pentru buna functionare a oricarei companii.

Rolul unei organigrame

Principalul rol al organigramei este acela de a reflecta modul in care sunt organizate resursele umane ale firmei, intocmai cu planul gandit de managerul general, de fondatorul entitatii sau de administratorul acesteia.

In ceea ce priveste derularea activitatilor, existenta unei organigrame vine cu o serie de avantaje pentru toate persoanele din interiorul firmei. In ceea ce priveste angajatorul, organigrama ii ofera acestuia acces rapid la informatii precum rolul fiecarui angajat in cadrul firmei, responsabilitatile sale, persoanele carora ii este subordonat, cele pe care le coordoneaza sau posturile individuale, subordonate direct lui. Cu toate ca nu poate inlocui un software pentru managementul personalului, organigrama este un document util, necesar pentru o buna organizare in orice companie.

In ceea ce priveste angajatii, organigrama are rolul de a-i ajuta sa-si inteleaga rolul in interiorul companiei, responsabilitatile, dar si sa-si cunoasca superiorii. De asemenea, acest document le ofera informatii si despre ceilalti angajati, astfel incat sa stie la cine sa apeleze in cazul unei activitati care necesita implicarea unor persoane dintr-un alt departament.

Cu toate ca reprezinta o structura de baza pentru orice companie, o organigrama existenta poate fi modificata oricand, in functie de nevoile companiei in ceea ce priveste noile resurse umane, dar si de modificarile organizationale care se produc in interiorul firmei: infiintarea sau desfiintarea unui departament, modificarea ierarhiilor sau regruparea compartimentelor deja existente. In cazul recrutarii unui numar mare de angajati, cu diferite responsabilitati, organigrama trebuie modificata, astfel incat sa reflecte noile schimbari din interiorul companiei.

Daca aveti nevoie de servicii de structura organizationala ,nu ezitati sa ne contactati!

Contacteaza-ne!

Cultura organizationala - People Develop Center - Principiile, structurile sau valorile dupa care functioneaza fiecare companie!

Cultura organizationala

Business

Servicii Business

ONLINE sau FATA IN FATA

Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal


Cultura organizationala a unei companii este ceva ce nu putem vedea sau masura, e un sistem complex de valori comune agreate la nivelul companiei, un set de reguli nescrise dupa care se ghideaza angajatii in fiecare zi.

Practic, cultura organizationala se refera la gandire, atitudini, convingeri si norme care exista intr-o organizatie, care uneori sunt cunoscute si de alti actori din piata. Cultura organizationala a unei firme se naste odata cu infiintarea companiei si porneste de la actionarii ei si daca e vorba de o multinationala, atunci de la top managementul companiei. Spre exemplu, business-urile antreprenoriale poarta puternic amprenta fondatorilor lor, chiar daca intre timp se dezvolta si ajung companii globale.

Lucrurile nu sunt insa atat de simple pe cat par, caci cultura organizationala se creeaza in timp. Este vorba despre un set de valori si norme la care mai intai adera actionarii si apoi angajatii.

Reprezinta anumite principii, structuri sau valori dupa care functioneaza fiecare companie si pe care le promoveaza atat extern cat si intern prin diverse miloace de informare: revista companiei, anunturi la avizier sau prin sefii de departamente, grupuri de socializare fata in fata sau on line, liderii formali sau informali etc.

Actionarii sau reprezentantii top managementului sunt cei care au responsabilitatea principala in a pune pe picioare o cultura organizationala solida si sanatoasa. De la ei pleaca misiunea, viziunea si strategia clara a organizatiei. „Compania poate dispune deja de o cultura organizationala la care adera inclusiv top managementul, dar cultura cultura organizationala nu este ceva fix, etern si neschimbat, ea se modifica mereu sub actiunea unor factori interni, externi sau de mediu”, explica Sorin Faur.

Un rol important il au si managerii echipelor, oamenii de HR sau cei care interactioneaza direct cu angajatii. Ei raspund de comunicarea si consolidarea elementelor fundamentale din care este formata cultura organizationala. „Pot sa faca asta printr-un comportament etic, aliniat la valorile organizatiei, pe modelul leadership-ului autentic de tip walk the talk.

Cultura organizationala poate exista sau poate fi creeata in functie de viziunea actionarilor.

Daca aveti nevoie de servicii de cultura organizationala ,nu ezitati sa ne contactati!

Contacteaza-ne!

Privacy Preference Center

  • Elisabetta Iacob


    Asistent manager

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Pasionată de lucrul cu copiii, îmi dedic timpul și resursele pentru a le oferi suport în cadrul terapiei. Empatia mea profundă și credința în schimbare mă ghidează în fiecare interacțiune, ajutându-i pe cei mici să își atingă potențialul maxim și să se dezvolte armonios.

  • Ana-Maria Corcodel


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Psiholog clinician, cu o experienta in terapia ABA si logopedie in terapia copiilor cu deficiente pe ariile dezvoltarii normale (TSA, Autism, ADHD, Sindromul Down etc.)

    STUDII DE SPECIALITATE

    • Psiholog Clinician, Terapeut TSA, Terapeut ABA cu experiență și în Logopedie
    • Absolventă a Facultății de Psihologie Titu Maiorescu
    • Absolventă a Masterului Psihologie Clinică, Hipnoză și Intervenții Terapeutice de Scurtă Durată din cadrul Universității Titu Maiorescu
    • Supervizare în Psihologie Clinică
    • Acreditată de Colegiul Psihologilor din România în Specialitatea Psihologie Clinică, având codul personal 22493

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Curs Terapeut TSA, organizat de asociația Help Autism și acreditat de colegiu Psihologlor din România
    • Am urmat stagii de practică la Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia și la Penitenciarul București Jilava. Acolo am stat de vorba cu persoane cu diferite probleme într-un mediu controlat și am învățat cele mai bune abordări de la psihologi cu o experiență profesionala
    • Am învățat cum se face anamneza unei persoane și am putut lua interviu persoanelor respective având mereu un psiholog, respectiv psihiatru care mă îndruma mereu

    DESPRE MINE

    Sunt o persoană foarte ambițioasă, energică și veselă și vreau să acord sprijin persoanelor care au nevoie de puțin mai multă atenție în viața lor și nu are cine să le ofere suportul emoțional de care au nevoie.

  • Marilena Teodosescu


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Psiholog clinician în supervizare, terapeut ABA, psihoterapeut cognitiv-comportamental in formare

    STUDII

    • absolventă a programului masteral de Psihologie Clinică – Evaluare și Intervenție Terapeutică, Universitatea din București
    • absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, specializarea Psihologie
    • psihoterapeut in formare in psihoterapie cognitiv-comportamentală in cadrul asociatiei ATCCPR
    • absolventă a cursului de formare in Terapie Comportamentală Aplicată la Copiii cu TSA, Asociația Help Autism, București
    • absolventă a Modulului Psihopedagogic – Certificare pentru profesia didactică

    EXPERIENȚA PROFESIONALĂ ÎN LUCRUL CU COPIII ȘI ADULȚII

    • psiholog clinician în cadrul cabinetului individual de psihologie-logopedie „Andreea Nastase”, București
    • terapeut ocupațional în cadrul centrului Aripi Albastre, București
    • voluntar în cadrul Clinicii de Asistare și Intervenție Psihologică și Educațională, FPSE, Universitatea din București
    • voluntariat în cadrul asociației LeadMe, la Spitalul Clinic de Psihiatrie „Prof. Dr. Al. Obregia”, București (secțiile de neuropediatrie)
    • stagii de practică în diverse centre/ cabinete/ instituții: centrul de terapie New Odyssey, cabinete individuale de psihologie clinica, Penitenciarul Jilava, București
    • operator de cercetare voluntar în cadrul Laboratorului de Psihologia Sănătății și Neuropsihologie Clinică (LPSNC), Universitatea din București.

     

    Titular cu drept de libera practica in psihologie clinica – codul personal de identificare fiind 25537.

  • Oana Sovaiala


    Psiholog clinician, Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Îmi dedic toată energia și pasiunea îngrijirii și sprijinirii copiilor, dorindu-mi să îi ajut să își atingă potențialul maxim. Cu experiența acumulată în domeniu, abordez fiecare caz cu răbdare, empatie și o dedicare neclintită pentru progresul fiecărui micuț. Sunt convinsă că fiecare copil are capacitatea de a străluci și de a depăși provocările, contribuind astfel la crearea unui mediu plin de încurajare și susținere pentru toți copiii noștri. Energia și optimismul consider că sunt contagioase, inspirând nu doar copiii, ci și colegii de echipă și familiile lor.

  • Alexandra Ion


    Psihopedagog special, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    Ion Alexandra, este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din București, specializarea fiind Psihopedagogie Specială, la Universitatea din București, finalizând și cursurile de Master din cadrul Universității București specializarea Consilierea Educațională și Vocațională.

    În anul 2018, Alexandra a început să activeze în cadrul asociației “ Letiția punte între lumi “, fiind psihopedagog, logoped și shadow.

    Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesională psihologică fiind la curent cu noile metode de intervenție terapeutică.

    Alexandra este o persoană veselă, ludică, creativă, empatică dobândind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, fiind o persoană calmă, organizată, optimistă.

    Alexandra deține o experiență de peste 6 ani în domeniul terapiei și logopedie.

    Alexandra a participat la cursuri de formare în cadrul centrului Help Autism, Asociația Logopezilor din România, activități practice din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie “Profesor Doctor Alexandru Obregia.

    Alexandra este titular cu drept de liberă practică codul personal de indentificare fiind 33125.

  • Alexandra Serban


    Psiholog Clinician si Terapeut TSA

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Scopul si totodata rolul meu in cadrul acestei echipe este de a-i ajuta pe frumosii micuti sa invete intr-un cadru cat mai cald si primitor, ce presupune mai exact “sa fii om mare”. Fie ca vorbim de integrare, socializare ori perceperea lumii din jur asa cum este ea, sunt aici pentru ca impreuna cu ei sa devenim cele mai bune versiuni posibile ale noastre.

    Sunt de parere ca asa cum cei mici au de deprins cunostiinte de la noi, asa si eu am multe de invatat de la ei. Fiind o fire optimista, curioasa si perseverenta, am incredere ca prin munca si efort din partea ambelor parti, impreuna vom reusi sa obtinem cele mai bune rezultate.

  • Stanescu Cristina Alexandra


    Coordonator ABA, Psiholog Clinician, Terapeut ABA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Lucrul cu copiii de reuseste sa scoata la iveala cea mai buna energie din mine, prin empatie, spirit ludic si autenticitate. Am invatat de-a lungul anilor ca fiecare copil are nevoi diferite si imi place sa ma dedic acestora astfel incat sa crestem impreuna si sa pun cate o parte din sufletul meu in fiecare puiut, sa-l insotesc in drumul lui catre devenire si dezvoltare.

    Studii

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Unibuc
    • Masterand – psihologie clinica si psihoterapia copilului
    • Curs de tehnici ABA – Abamasters
    • Curs pentru dezvoltarea jocului
    • Curs pentru tehnici de logopedie la copiii cu TSA
    • Curs tehnici logopedice VML
    • Participant conferinta internationala ABA 2023
  • Alina Curea


    Receptionera

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Ma numesc Curea Alina si am o experienta de 3 ani in domeniul receptiei.

    Ma consider o persoana ambitioasa, motivata si receptiva.

    Ma bucur de noi provocari si reusesc sa-mi stabilesc obiectivele intr-o maniera organizationala si sunt deschisa tuturor provocarilor.

  • Camelia Nitulescu


    Medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician, educator parental Cercul Sigurantei

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Medicina – specializarea Medicina Generala, Universitatea Independenta Titu Maiorescu – 2008
    • Facultatea de Sociologie – Psihologie, specializarea Psihologie, Universitatea Spiru Haret – 2012
    • Master in Neurobiologie, Facultatea de Biologie, Universitatea din Bucuresti – 2014
    • Master in Terapia logopedica in procesele de comunicare, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti – 2018
    • Cursul de formare profesionala complementara Expertiza psihologica si psihologie clinica, Institutul de Psihologie Judiciara – 2020

    CERTIFICARI

    • Medic specialist neurologie pediatrica – din anul 2014
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihopedagogie speciala – din anul 2018
    • Psiholog cu drept de libera practica – practicant autonom – psihologie clinica – din anul 2021
    • Educator parental certificat Cercul Sigurantei – din iulie 2023

    CURSURI DE FORMARE PROFESIONALA IN DOMENIUL PSIHOLOGIEI PE CARE LE-AM ABSOLVIT:

    • Tehnici de analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist – 2021
    • Abilitati narative de comunicare. Nivel 1 – 2023
    • Programul de Educatie Parentala Cercul Sigurantei – COSP – 2023

    DESPRE MINE

    Sunt medic specialist neurologie pediatrica, psihopedagog, psiholog clinician si educator parental Cercul Sigurantei. M-am pregatit inca de tanara pentru a lucra cu copii din dorinta de a le cunoaste universul frumos, de a le alina suferinta cand sunt bolnavi, de a-i stimula pentru a reusi in ceea ce isi doresc si pentru a deveni adulti fericiti.

    Sunt un profesionist pasionat, sunt o persoana cu spirit ludic, empatica, dornica sa ajute, mandra ca lucreaza cu oamenii, onorata sa ii trateze.

    In calitate de medic specialist neurologie pediatrica am o experienta de 5 ani si ma pregatesc continuu pentru a fi la curent cu ultimele descoperiri in domeniu si pentru a-mi dezvolta cat mai mult abilitatile necesare pentru diagnostic si tratament. Studiile in domeniul psihologiei imi permit o intelegere complexa si profunda a pacientului si ma ajuta sa creez relatii terapeutice durabile bazate pe incredere, respect si colaborare.

  • Iulia Alexandra Petre


    Medic Psihiatrie Pediatrica

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    DESPRE MINE

    Sunt Iulia Alexandra Petre, medic specialist psihiatrie pediatrica. M-am implicat activ in cadrul programului de formare din Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia. Am acumulat ca si medic, o experienta de 4 ani, avand rezultate remarcabile in munca depusa.

    In principal, interesele mele in psihiatrie sunt dezvoltarea copilului mic si modificarile trasaturilor de personalitate la adolescenti. Ca interese particulare sunt tulburarile de relationare sociala la varsta adolescentei. Pot spune ca, iubesc copiii si imi place sa lucrez cu ei, sa ii vad zambind si sa incerc sa ii insotesc pe drumul recuperarii si a dezvoltarii. Gandesc ca o mama, si de cele mai multe ori, lucrez ca o mama. Pasiunea de a lucra cu cei mici, m-a ajutat sa vad dincolo de diagnostic si sa lupt pentru vindecare.’

    Absolventa a Facultatii de medicina din cadrul UMF Victor Babes Timisoara, am participat la o multitudine de formari, conferinte si simpozioane de specialitatea de-a lungul anilor practicati.

  • Ana-Maria Onici


    Terapeut ABA si Logoped Specialist

    DESPRE MINE

    Ma numesc Ana, sunt o persoana increzatoare, optimistă, perseverenta. Ma fascinează inocența si spontaneitatea copiilor si imi doresc să-i ajut sa progreseze cat mai mult posibil. După 12 ani de activitate in domeniul resurselor umane, am dezvoltat un interes real pentru copiii cu TSA, urmând in aceasta direcție cursul ” Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburărilor din Spectrul Autismului, organizat de ANCAAR in 2018.

    Ulterior am desfășurat activități de voluntariat si am si lucrat ca terapeut ABA in asociatii de profil.

    STUDII DE SPECIALITATE

    Pedagog de recuperare ( ANCAAR), Facultatea de Psihologie si Științele Educației, specializarea Psihologie din cadrul Universității Spiru Haret, Anul I Institutul SPER – formare in psihoterapie.

  • Ioana Radulescu


    Terapeut Aba, Logoped, Psiholog Clinician si Psihoterapeut in Formare

    EDUCATIE SI FORMARI

    Am absolvit Masterul de Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica la Universitatea Ecologica Bucuresti. Cursurile de licenta le-am urmat in Marea Britanie, la Facultatea de Psihologie de la University of Surrey.

    In prezent lucrez ca logoped si terapeut ABA, coordonator si psiholog clinician, participand in trecut la numeroase cursuri si conferinte, precum cursul de Tehnici si proceduri de interventie in terapia logopatiilor in cadrul Asociatiei Logopezilor din Romania si conferinta ,,Logopedia, Stiinta si arta comunicarii – cu tema Tulburarile de neurodezvoltare.”

    Sunt absolventa a formarii in terapia cognitiv-comportamentala din cadrul Asociatiei de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala (AHPCC).

    Sunt o persoana empatica, perseverenta si cu mult drag de copii.

    EXPERIENTA DE LUCRU

    Am experienta de lucru la Clinica Hope, unde profesez ca logoped si la Asociatia pentru Motivatie in Psihoeducatie.

  • Pircalabioru Alexandra Gabriela


    Receptioner

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Despre mine

    Ma numesc Pircalabioru Alexandra Gabriela si sunt studenta in anul III la Facultatea de Administratie si Afaceri, specializare Administratie Publica, UNIBUC.

    Ma consider o persoana responsabila, ambitioasa si motivata. Ma bucur de provocari si imi stabilesc in mod constant obiective prin care tind sa evoluez constant spre rezultate bune. Nu ma simt confortabil atunci cand nu evoluez si sunt mereu in cautarea unei oportunitati de a face mai mult bine.

  • Daniela Colesnic


    Psiholog clinician

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ador copii și îmi place să mă reinventez prin jocuri, desene, lectură, cât și alte activități corespunzătoare.Sunt creativă, empatică, responsabilă, ingenioasă și dornică să aduc un plus de cunoștințe. Am experiență de 2 ani în recuperarea copiilor cu intarziere in dezvoltare si limbaj, toata munca si dragostea pentru copii m-a determinat să acumulez experiența necesară pentru a ajuta la formarea abilitaților copiilor cu TSA.
    Obiectivul meu este sa învăț copiii să dobândească noi capacități, să îi ajut să se dezvolte, să atingă cel mai mare grad de independență și să dobândească o calitate cât mai bună a vieții.

    Studii

    • Facultatea de Psihologie și Științele Educației
    • Diploma program de formare profesionala continua: „Terapie comportamentala aplicata la copii cu TSA”

  • Lupu Daniela Georgiana


    Asistent Social

    Despre mine

    Ma numesc Lupu Daniela-Georgiana si sunt absolventa a Universitatii Ovidius din Constanta, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Asistenta Sociala.

    Pe perioada a trei ani de facultate, am avut onoarea de a face cunostinta cu acest domeniu, de a ma forma intr-un mediu academic si de a dezvolta un interes aparte pentru intelegerea copiilor cu nevoi speciale.

    Teoria dar si practica desfasurata in perioada facultatii, colaborarea cu diferite institutii au contribuit la formarea mea ca viitor asistent social, mi-au dat incredere si satisfactie ca pot ajunge acolo unde mi-am propus.

    Sunt o fire empatica, ambitioasa si responsabila cu o continua dorinta de dezvoltare benefica pe plan profesional cat si emotional.

  • Rodica Cristina Soare


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Cu experienta de peste 10 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare, terapeut si mama de succes.

    Despre mine

    Sunt absolventa a Facultatii de Sociologie-Psihologie, specializarea Sociologie-Psihologie din cadrul Universitatii Spiru Haret, Bucuresti.

    Sunt o fire empatica, optimista si perfectionista acordand o atentie deosebita trairilor persoanelor din jurul meu.

    Am ales sa lucrez cu copiii cu TSA din dorinta de a le descoperi si intelege modul in care vad lumea, aceasta contribuind, pe de o parte, la dezvoltarea mea personala si profesionala, iar pe de alta parte, la procesul de recuperare a lor.

    Interactiunea cu copiii mi-a descoperit latura ludica, mi-a dezvoltat creativitatea si m-a impulsionat sa caut constat noi modalitati de a-i atrage in procesul de invatare, acest lucru alimentandu-mi tot mai mult speranta si increderea in capacitatea fiecarui copil de a progresa.

    Am urmat cursul Tehnici si Interventii specifice in cazul Tulburarilpr din spectrul Autismului la Asociatia Nationala pentru Copii si Adulti cu Autism din Romania (ANCAAR).

  • Crina Sima


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA Specialist

    Mi-am descoperit inclinatia catre psihologie si educatie inca de la inceputul liceului. Imi doresc sa fiu intr-o continua crestere, de aceea ma dedic activitatilor de voluntariat si diferitelor oportunitati de dezvoltare profesionala. Consider domeniul psihologiei ca fiind o parghie ce ne ajuta sa evoluam si sa fim bine cu noi insine.

    Sunt absolventa a Facultatii de Psihologie si am urmat un master in Educatie Timpurie, dorind astfel sa imbin procesul educational cu cel al dezvoltarii emotionale si cognitive al fiecarui copil. Experienta ma ajuta sa imi completeze maniera de a lucra, transformand sesiunea intr-una interactiva, utila si autentica.

  • Eliza Maria Stefanescu


    Psiholog Clinician si Terapeut ABA

    • Psiholog clinician, terapeut ABA, specialist
    • Experienta de 2 ani ca terapeut ABA in centrul A.T.I.P.I.C si la domiciliul copilului
    • Sunt absolventă a facultății de psihologie în cadrul Universității Titu Maiorescu și urmez masterul de psihologie clinica, hipnoza și intervenții terapeutice de scurta durata în cadrul aceleasi universități.
    • Sunt psiholog clinician sub supervizare și am dobândit atestatul de libera practica de la Colegiul Psihologilor.
    • Sunt absolventa a cursului de terapie ABA și prezint experienta și răbdare în lucrul cu copii.
    • În 2021, am absolvit diploma de consilier de dezvoltare personala.
    • Am participat la diferite workshop-uri și cursuri : Abordarea tehnicilor proiective, Psihotrauma, Tehnici de psihoterapie integrativa
    • Sunt o persoana joviala, empatica și creativa.

    Eliza este titular cu drept de libera practica, codul personal de identificare fiind 27267.

  • Liana Patulea


    Psiholog, Psihoterapeut

    CERTIFICARI SI SPECIALIZARI

    • Psiholog clinician – in supervizare;
    • Psihoterapeut – formare continua in Psihoterapie Cognitiv- Comportamentala si Hipnoterapie;
    • Consilier dezvoltare personala;
    • Formare continua Schema Therapy – Terapia Centrata pe Scheme – Asoc. Institutul Roman de Schema Therapy;
    • Curs tehnici avansate de comunicare pentru eficientizarea procesului psihoterapeutic in abordarile din spectrul anxietatii, depresiei si stresului posttraumatic;
    • Mentorat in psihoterapie – aplicatii clinice.

    Despre mine

    Am urmat facultatea de psihologie in urma cu 20 de ani, simtind ca aceasta este menirea mea in viata.

    Lucrez cu oamenii de peste 16 ani, chiar de la terminarea facultatii, initial in domeniul resurselor umane, iar ulterior, urmandu-mi pasiunea de a interactiona si de a lucra pentru oameni din ipostaza de psiholog si psihoterapeut.

    M-am reintors la prima mea dragoste, psihologia, dupa anii in care am avut ocazia sa cunosc, sa ascult, sa interactionez cu oameni din diverse domenii, cu interese diferite, cu istorii de viata diferite.

    Si am inteles ceva: ca oamenii, indiferent de studii, de pozitia sociala, de varsta, au aceleasi nevoi emotionale: de siguranta, de validare si acceptare, de apreciere si nu in ultimul rand, de iubire.

    Aceste nevoi umane nu sunt doar simple dorinte, ele sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca baza pentru fiecare alegere pe care o facem in viata.

    Este momentul sa invatam ca ne putem schimba viata, schimbandu-ne pe noi si nu pe ceilalti.

    Iar rolul meu, cu permisiunea voastra, este de a va fi alaturi in aceasta calatorie de descoperire a voastra, de vindecare, de acceptare, de creare a unei vieti echilibrate si implinite.

    In viata nu le poti oferi altora, in mod autentic, ceea ce tu nu contii deja.

    Si tineti minte: resursele sunt in voi, este nevoie doar sa le descoperiti!

  • Andreea Irina Milea


    Psiholog Clinician Si Coordonator ABA

    SPECIALITATI SI EXPERIENTA PROFESIONALA

    • Psiholog Clinician si Cordonator ABA, cu o experienta de peste 7 ani in terapia copiilor cu deficiente sau intarziere in dezvoltare (ex. TSA, ADHD, sindromul Down etc.).

    SPECIALITATEA STUDIILOR

    • Licentiata in Psihologie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educației, Universitatea Bucuresti;
    • Absolventa a Masteratului de Psihodiagnoza Cognitivă si Consiliere Psihologica, Facultatea de Psihologie, Universitatea Ecologica;
    • Masterul Prevenirea si Combaterea Consumului Ilicit de Droguri, Facultatea de Sociologie si Asistenta Socială, Universitatea Bucuresti.

    CURSURI DE SPECIALITATE

    • Cursul ”Tehnici de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala si Analiza Comportamentală Aplicata in Tulburările de Spectru Autist” in cadrul Asociatiei ATCA;
    • Experienta atat in terapia NACD cat si in terapia ABA in cadrul Asociației ATCA si Covorasul Fermecat.
  • Cristina Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    STUDII UNIVERSITARE SI SPECIALIZARI

    • Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti;
    • Formare in psihoterapie experientiala – Universitatea din Bucuresti si Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (2000-2005);
    • Formare in psihoterapie sistemica de familie si cuplu (2006-2010);
    • Formare in Hipnoza clinica si terapie eriksoniana (2006-2010).

    DOMENII DE COMPETENTA

    • Psihoterapie (individuala – adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup);
    • Psihologia familiei;
    • Psihologie si consiliere educationala;
    • Dezvoltare personala individuala si de grup.
  • Angelica Sima


    Psihoterapeut, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr.46

    Drumul Valea Cricovului, nr.85

    Studii universitare si specializari

    • Facultatea de Socio- Psiho- Pedagogie, Universitatea Bucuresti (1992-1997)
    • Formare in terapie sistemica: cuplu, copil, familie (2006-2007)
    • Formare in psihoterapii scurte si colaborative orientate pe resurse si solutii (2013-2015)
    • Formare in NLP (2016)

    Domenii de competenta

    • psihoterapie (individuala- adult, copil, adolescent, familie si cuplu, de grup)
    • consiliere educationala
    • dezvoltare personala individuala si de grup

    Un anumit moment e potrivit pentru a pasii inspre psihoterapie?

    Poate cand cuvintele rostite nu mai cuprind niciun sens pentru tine… Sau cand ai de spus multe despre situatii in care parca nu mai e nimic de spus… Sau cand ramai mut de durere… Sau cand tot incerci si tot incerci si nimic nu se schimba… Cand problemele parca sunt peste tot, chiar si peste solutii…

    Poate momentul acesta este ACUM si AICI! De ce ar fi acesta momentul? Poate pentru ca este singurul pe care il avem. Ceea ce a fost ne-a adus AICI, iar ce va urma incepe ACUM!

  • Capraru Alexandra Ioana


    Terapeut ABA, Logoped Specialist, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    EXPERIENTA PROFESIONALA

    Terapeut Aba si Logoped specialist cu experienta de 2 ani in recuperarea copiilor cu CES si intarzieri in dezvoltare.

    DESPRE MINE

    Ma numesc Capraru Alexandra Ioana si am finalizat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Psihopedagogie Speciala. In prezent sunt studenta la masterul de Psihopedagogia Scolii Incluzive, anul 1.
    Din dorinta de a fi mai aproape de copii, inca din perioada liceului am fost voluntar la fundatii de sprijin comunitar, frecventand diferite centre din oras. In acest mod am reusit sa ajut si copiii din mediile defavorizate.
    Pasiunea pentru logopedie, s-a dezvoltat in timpul facultatii, cand am inceput practica la un centru care isi are specificul in acest domeniu.
    Pe parcurs, am reusit sa dobandesc caracteristici esentiale pentru a profesa in ceea ce imi doresc. Sunt o persoana rabdatoare, empatica, ludica si sociabila. Imi doresc sa ajut in orice situatie si sa ma implic acolo unde este nevoie.

  • Crinela Silvia Dragan


    Psiholog Clinician

    DESPRE MINE

    • Psiholog Clinician sub Supervizare, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 25841, angajata in cadrul People Develop Center;
    • Consilier Psiholog voluntar in cadrul Asociatiei Happy Minds, pe proiectele Depre Hub, Depre Teens şi Depre Corporate;
    • Experienta profesionala anterioara in domeniile: Resurse Umane, Administrativ/Secretariat si Organizatiilor Neguvernamentale.
    • In prezent in proces de deschidere a cabinetului individual.

    STUDII, ACREDITARI SI CERTIFICARI

    • Drept de libera practica in Psihologie Clinica, avizat de Colegiul Psihologilor din Romania;
    • Atestata in Consiliere pentru Dezvoltare Personala, atestat eliberat de Academia Britanica si acreditat la nivel european.

    LICENTIATA IN:

    • Stiinte Politice (2019);
    • Psihologie (2020).

    ABSOLVENTA A MASTERULUI:

    • Politici, Gen si Minoritati (2019-2021).

    MASTERANDA IN CADRUL PROGRAMULUI:

    • Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (2020-2022).

    CERTIFICARI ADITIONALE:

    • Resurse Umane (HR Employer & Branding, Personal Branding Managementul Resurselor Umane);
    • Administrativ: Management Strategic, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri;
    • Tehnoredactare: Copywriting, Comunicare Mediatica.

    Hobby-uri

    • invatare continua;
    • citit;
    • plimbari lungi;
    • scriere de articole.
  • Maria Laura Percu


    Terapeut ABA, Logoped, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    DESPRE MINE

    • Este absolventa Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, specializarea ei fiind psiho-pedagogia speciala, la Universitatea Bucuresti, finalizand si cursurile de Master din cadrul Universitati Bucuresti specializarea Scoala Incluziva.
    • In anul 2016, Maria a realizat mai multe vizite in Ungaria, Austria, Slovacia si Praga cu scopul de formare si schimb de experienta.
    • Aceasta a participat la numeroase cursuri de formare profesionala, psihologica fiind la curent cu noile metode de interventie terapeutica.
    • Maria este o persoana voioasa, creativa, dobandind capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, avand un mental calm si optimist si o experienta de peste 5 ani in domeniu terapiei / logopedie.
    • Maria a participat la cursuri de formare in cadrul centrului Help Autism, Casa Soarelui, precum si conferinte, activitati practice din cadrul  Spitalul Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”. In decursul a 5 ani, aceasta a profesat Psihopedagogia Speciala in cadrul Scolii si Gradinitei Romano-Finlandeze din Bucuresti.

    Maria este titular cu drept de libera practica codul personal de indentidicare fiind 24076.

  • Florentina Hofft


    Terapeut ABA si Logoped

    DESPRE MINE

    Ma numesc Florentina Hofft, sunt psiholog clinician si sunt aici pentru tine, pentru a te asculta, a te incuraja sa te conectezi la resursele tale interioare ce te vor ajuta sa dai un sens intamplarilor si evenimentelor din viata ta, ce uneori par haotice, incalcite si greu de parcurs.

    COMPETENTE PROFESIONALE

    • Psihologie Clinica;
    • Psihoterapie Cognitiv – Comportamentala;
    • Psihoterapie sistemica pentru cuplu, copil, familie.

    FORMARI

    • Terapii cognitiv – comportamentale la copilul cu tulburari de dezvoltare neuropsihica – Terapia ABA;
    • Terapie sistemica: Cuplu, Copil, Familie. Evaluarea si Interventia Psihologica la Copii si Adolescenti;
    • Formare profesionala Cognitiv – Comportamentala (in curs);
    • Master in Psihodiagnoza Cognitiva si Consiliere Psihologica (in curs).

    SERVICII OFERITE

    • Psihoterapie individuala pentru copii, adolescenti si adulti;
    • Psihoterapie de grup;
    • Psihoterapie de cuplu si familie.

    DIAGNOSTIC SI EVALUARE CLINICA

    • Investigarea tulburarilor psihice si stabilirea unui diagnostic;
    • Evaluare comportamentala, cognitiva si neuropsihica;
    • Evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
    • Evaluarea personalitatii;
    • Evaluare mecanismelor de adaptare;
    • Evaluare emotinala sau afectiva;
    • Evaluarea diverselor aspecte psihologice legate de relationarea in cadrul familiei, cuplului, la locul de munca etc.
  • Carmen Simona Sbarna


    Psihoterapeut, Expert Organizational, Terapeut TSA

    Dezrobirii, nr. 46

    Drumul Valea Cricovului, nr. 85

    Ma puteti gasi cu acreditarile obtinute la COPSI in RUP – partea I, editat de Colegiul Psihologilor din Romania, cod personal 04626, avand atestate de libera practica in:
    https://www.alegericpr.ro/index.php/registre

    • Psihoterapie sistemica de familie si cuplu, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Consiliere psihologica a familiei si a cuplului, atestat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie;
    • Psihologia muncii si psihologie organizationala atestat de Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor si Serviciilor.

    Abilitata pe o perioada de 5 ani de catre Ministerul de justitie in temeiul art. 20, al. 5 si 6 din legea nr. 253/2013 pentru derularea “Programului pentru dezvoltare abilitati sociale si comportamentale adulti in data de 03.12.2019.
    Ma puteti gasi pe site-ul Ministerului de Justitie: http://www.just.ro/ la LINKURI UTILE in BAZA INSTITUTIILOR COMUNITARE din Bucuresti.

    Cursuri si formari complementare

    • „Travaliul iertarii in psihoterapie” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Scoaterea clientului din pozitia de victima si circuitul de autovictimizare” – eveniment acreditat de COPSI;
    • „Hipnoterapia cognitive-comportamntala la copii, adolescent si adulti” – curs de formare profesionala continua areditat de COPSI;
    • „Evaluare, expertiza, interventie psihologica clinica pentru copil si familie”, modulul „Evaluarea si expertiza psihologica clinica pentru copilul abuzat/neglijat si in situatii de divort” – curs de formare continua acreditat de COPSI.

    Despre mine

    Psihoterapeut principal de familie si cuplu si psiholog organizational specialist, cu peste 15 ani experienta in Psihoterapie si in Managementul Resurselor Umane(psihologie organizationala) va astept cu cu drag sa rezolvam impreuna orice problema sau impas pe care le aveti in prezent atat pe plan personal cat si profesional. Experienta de antreprenoriat la clinica noastra specializata pe evaluare si tratament copii CES de 5 ani. Marile realizari in viata le putem face prin flexibilizare si cu o atutudine deschisa catre nou. Aceste realizari ne conduc automat pe o treapta de evolutie superioara. Crestem, evoluam si ne dezvoltam intr-un ritm ametitor, chiar si pentru noi, pentru a ne adapta corect la etapele prin care trecem avem nevoie sa accesam resurse importante pe care le-am ascuns in subconstient sau pe care le-am anesteziat in timp. Nu cunosc problemele sau dificultatile cu care te confrunti dar cred in puterea si resusele personale pe care fiecare dintre noi le avem.

    Activitatea din cabinet si experienta personala m-a facut sa inteleg unicitatea oamenilor, a destinelor si relatiilor in care sunt angrenati, dar si educatia diferentiata a copiilor. Fiecare familie are reguli si tipare diferite de functionare care se imbina si se formeaza din alte 2 familii diferite prin intalnirea, cunoasterea si casatoria partenerilor de cuplu. Prin urmare, fiecare copil ce se naste intr-o familie este unic si va avea parte de evolutie si dezvoltare diferentiata. Iar datoria noastra de parinti este sa ajustam propriiile reguli de functionare si educatie, sa le actualizam in functie de personalitatea copiilor si de fiecare treapta de dezvoltare. Avem nevoie de reguli pentru a face putin ordine si a ne educa proprii copii asa cum ne dorim, dar flexibilitatea si naturaletea prin care le introducem in educatia timpurie a copiilor este bratara de aur a noastra in calitate de parinti.

    Motto: „Dragostea nu este ceea ce spunem. Ea este ceea ce facem”
    „Daca ai obosit, invata sa te odihnesti, nu sa renunti”

    Atunci cand aveti nevoie de un psiholog foarte bun ma puteti contacta la telefon: 0724.813.112 sau pe mail: office@peopledevelop.ro pentru a va face o programare pentru o prima sedinta de intercunoastere reciproca.

    Va astept cu drag,
    Carmen Simona Sbarna
    Psihoterapeut, coach & trainer
    PEOPLE DEVELOP CENTER

    Tarife

    Tarife si servicii ON LINE sau FATA in FATA, dupa preferinte:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica si psihoterapie individuala pentru adultii, copii sau adolescenti(durata 50 minute);
    • 350 lei sedinta de consiliere psihologica sau psihoterapie de familie si cuplu (durata 100 minute);
    • Terapie ABA 120 lei sedinta (durata 50 minute);
    • Logopedie adulti, copii si adolescenti 120 lei sedinta (durata 50minute).

    Servicii de psihoterapie si consiliere psihologica:

    • 200 lei sedinta de consiliere psihologica de grup (2 ore) din programul de reintegrare sociala avand durata 100 minute;
    • 150 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala avand durata 50 minute;
    • 300 lei consiliere psihologica individuala din programul de reintegrare sociala in limba engleza avand durata 50 minute;
    • 200 lei sedinta de psihoterapie individuala de 50 minute / 400 lb Engleza;
    • 350 lei sedinta de psihoterapie cuplu de 100 minute / 700 lb Engleza;
    • 400 lei sedinta de psihoterapie de familie de 100 minute / 800 lb Engleza.

    Servicii de psihologie organizationala:

    • 200 lei testare psihologica si emitere aviz psihologic pentru angajare (se poate face discount la un numar de peste 100 de angajati);
    • 2000 lei procedura de diagnoza si prognoza organizatioanla;
    • Recrutare si selectie de personal: 2000 pentru entry level, 4000 lei Middle level si 6000 lei top management.

    Tarife suplimentare:

    Tarife de consiliere psihologica pentru cazurile venite prin decizia instantei:

    • Consiliere psihologica 300lei / ora x 50 minute;
    • Documentare extra 300lei / ora x 50 minute;
    • Intocmire, tehnoredactare si expediere prin posta raport final catre institutiile abilitate: 1000 lei / 5 sedinte, 2000 lei / 10 sedinte si 3000 lei / 15 sedinte de consiliere psihoilogica.