Pentru adolescenti
Cursuri
Dezvoltare personala pentru adolescenti
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Am lansat o noua metoda de a dezvolta si sprijini adolescentii romani din intreaga lume: DEZVOLTARE PERSONALA ON LINE.
Aceste cursuri se vor organiza pe grupe de varsta si tematici specifice solicitate sau sugerate de catre cursanti sau parinti:
- Grupa de varsta 13-15 ani la care putem aborda urmatoarele tematici:
- Sa ne cunoastem si sa ne intelegem emotiile
- Relationare si socializare
- Bazele prieteniei si increderea
- Tehnologia si device-urile, avantaje si dezavantaje
- Sexualitatea si rolul ei, ce este specific fiecarei etape de viata
- Grupa de varsta 15-18 ani si
- Grupa de varsta 18-23 ani la care tematicile pot fi mai specifice:
- Cine sunt eu? Cine sunt eu cu adevarat?
- Ce vreau eu? Ce vreau eu cu adevarat?
- Orientare si consiliere in viata
- Orientare si consiliere in cariera
- Orientare si consiliere emotioanla si relationala
Fiecare Atelier tematic va avea ca durata 100 minute si costa 200 lei. Taxa se achita la inscriere si va fi nereturnabila in cazul in care cursantii vor absenta din motive neintemeiate (se va aduce o dovada medicala sau tehnica).
Pentru inscriere va rugam sa ne trimiteti email la adresa: office@peopledevelop.ro cu datele dvs. (ale parintilor in cazul minorilor), grupa de varsta pentru care alegeti atelierul, tematica dorita, numele complet si varsta.
Vom incepe cursul la un minim de 10 participanti inscrisi pentru aceeasi tematica si vom lucra pe o platfoma prietenoasa si accesibila tuturor: skype, zoom etc.
De asemenea, daca aveti alte teme sau sugestii de curs suntem deschisi la sugestiile dvs., care pot fi de natura emotionala sau cognitiva.
Va astept cu drag sa ne cunoastem pe taramul Dezvoltarii Personale Online!
Grupuri de socializare pentru copii tipici si atipici
Cursuri
Cursuri
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Am lansat o noua metoda de a dezvolta si sprijini copiii romani din intreaga lume: DEZVOLTARE PERSONALA ON LINE.
Aceste cursuri se vor organiza pe grupe de varsta si tematici specifice solicitate sau sugerate de catre cursanti sau parinti:
- Grupa de varsta 6-8 ani,
- Grupa de varsta 9-12 ani la care putem aborda urmatoarele tematici:
- Sa ne cunoastem si sa ne intelegem emotiile
- Relationare si socializare
- Bazele prieteniei si increderea
- Tehnologia si device-urile, avantaje si dezavantaje
- Sexualitatea si rolul ei, ce este specific fiecarei etape de viata
Fiecare Atelier tematic va avea ca durata 100 minute si costa 200 lei. Taxa se achita la inscriere si va fi nereturnabila in cazul in care cursantii vor absenta din motive neintemeiate(se va aduce o dovada medicala sau tehnica).
Pentru inscriere va rugam sa ne trimiteti email la adresa: office@peopledevelop.ro cu datele dvs. (ale parintilor in cazul minorilor), grupa de varsta pentru care alegeti atelierul, tematica dorita, numele complet al copilului si varsta.
Vom incepe cursul la un minim de 10 participanti inscrisi pentru aceeasi tematica si vom lucra pe o platfoma prietenoasa si accesibila tuturor: skype, zoom etc.
De asemenea, daca aveti alte teme sau sugestii de curs suntem deschisi la sugestiile dvs, intrucat parintii stiu cel mai bine ce nevoi au copiii lor, care pot fi de natura emotionala sau cognitiva.
Va astept cu drag sa ne cunoastem pe taramul Dezvoltarii Personale Online!
Pentru profesori si educatori
Cursuri
Cursuri
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Cursuri pentru cadre didactice, educatori, institutii, shadow-eri, psihologi, logopezi si terapeuti ABA.
Webinar CES - I
Introducere in Strategii Incluzive (cum integram copii cu cerinte educationale speciale in invatamantul de masa)
In prezentul seminar vom vorbi despre educatia incluziva mai precis despre cum putem integra copii cu cerinte educationale speciale (CES) in invatamantul de masa, respectiv a acelor copii cu deficiente senzoriale, fizice, intelectuale sau de limbaj, defavorizati socio-economic si/sau cultural, copii din centrele de asistenta si ocrotire, copii cu usoare tulburari psiho-afective si comportamentale, copii infectati cu virusul HIV etc.) (Gherguţ, 2001, p. 7). Pornind de la premisa că toți copiii au dreptul de a fi educaţi împreună, oricare ar fi dizabilitatea/ handicapul sau dificultăţile de învăţare, ajungem la concluzia că educaţia integrată este un drept pentru respectarea căruia este nevoie de o educaţie bună şi de bunul simţ social.
Toti copiii au dreptul de a fi educati impreuna, oricare ar fi dizabilitatea/ handicapul sau dificultatile de invatare. Educatia integrata este un drept pentru respectarea caruia este nevoie de o educatie de bun simt social. Acesta este si motivul pentru care persoanele din domeniul educational (si nu numai) care intra/vor intra in contact cu copii cu CES sa fie familiarizate cu situatia acestor copii, respectiv cu modalitatile de abordare a acestora.
Dintre aspectele discutate în cadrul seminarului, amintim de:
- Aspecte generale cu privire la copii cu CES (definitii, abordari, origini, tipologii);
- Integrarea copiilor cu CES in invatamantul de masa in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intelegerea distinctiei dintre integrare si incluziune;
- Tehnici de modificare comportamentala;
- Tipologia unei scoli/clase incluzive (caracteristici, mediu de invatare, modalitati de implicare a copiilor cu CES in activitatile educationale);
- Interactiunea cu copiii cu CES;
- Practica – chestionar de constientizare a propriilor atitudini in relatiile interpersonale.
Seminarul este adresat educatorilor / oarelor, cadrelor didactice din invatamantul public și privat, shadow-erilor, psihologilor sau logopezilor.
Seminarul are durata de 3 ore, fiind tinut de catre doamna Carmen Simona Sbarna Psiholog Specialist, Psihoterapeut si Coach, manager al centrului de terapie People Develop Center.
Tariful este estimat la 200 lei / persoana
La finalul cursului persoanele inscrise vor primi diploma de participare.
Webinar CES - II
Cerinte educationale speciale
“CES” sau “cerinte educationale speciale” se refera la copiii cu deficiente senzoriale, fizice, intelectuale sau de limbaj, defavorizati socio-economic si cultural, copii din centrele de asistență și ocrotire, copii cu uşoare tulburari psiho-afective si comportamentale, copii infectati cu virusul HIV etc.) (Gherguţ, 2001, p. 7). Copiii cu astfel de deficiente sau dificultati trebuiesc integrati in invatamantul de masa, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu principiul nediscriminarii. Acesta este si motivul pentru care este necesar ca persoanele din domeniul educational (si nu numai) care interactioneaza/vor interactiona direct cu copii cu cerinte educationale sa fie familiarizati cu situatia acestora, astfel incat sa le poata oferi micutilor un proces educational/terapeutic/interactional cat mai util si constructiv, lipsit de orice prejudecata.
In continuarea seminarului anterior (punem hyperlink catre pagina cu seminarul anterior), prezentul seminar va aduce in discutie aspect precum:
- Bias-uri (prejudecati) cu privire la existenta unui/unor copil/copii cu CES la clasa;
- Metode si strategii de invatare in clasele in care exista copii cu CES;
- Demersul terapeutic si structurarea mediului de lucru in clasele cu copii cu CES;
- Constiinta fonologica;
- Abilitati si trucuri pentru a face copii cu CES sa vorbeasca;
- Practica – exercitii de reflexie.
Seminarul este adresat educatorilor/oarelor, cadrelor didactice din invatamantul public și privat, shadow-erilor, psihologilor sau logopezilor.
Seminarul are durata de 3 ore, fiind tinut de catre doamna Carmen Simona Sbarna Psiholog Specialist, Psihoterapeut si Coach, manager al centrului de terapie People Develop Center.
Tariful este estimat la 200 lei / persoana
La finalul cursului persoanele inscrise vor primi diploma de participare.
Webinar CES - III
Cerinte educationale speciale
In seminarele anterioare am vorbit de integrarea copiilor cu “cerinte educationale speciale/CES” in invatamantul de masa, respectiv acelor copii cu deficiente senzoriale, fizice, intelectuale sau de limbaj, defavorizati socio-economic si cultural, copii din centrele de asistență și ocrotire, copii cu uşoare tulburari psiho-afective si comportamentale, copii infectati cu virusul HIV etc.) (Gherguţ, 2001, p. 7). In conformitate cu legislatia in vigoare si cu principiul nediscriminarii, copiii cu cerinte educationale speciale trebuiesc integrati in invatamantul de masa, insa pentru a integra acesti copii este necesara o mai buna cunoastere a situatiei acestora, a modului in care acestia interactioneaza cu alte persoane, respectiv a eventualelor situatii care pot fi apreciate de semeni ca fiind dificile. Procedand astfel, le putem pune micutilor la dispozitie un climat socio-educational incluziv, motivant si constructiv.
In continuarea celor doua seminare anterioare care trateaza subiectul educatiei incluzive, prezentul seminar vine in intampinarea dumneavoastra cu urmatoarele tematici:
- Intervenții psihopedagogice pentru corectarea disgrafiei la elevii cu ADHD;
- Tipologia tulburarilor atentionale specifice;
- Cum ii motivam pe elevii cu dificultati de invatare?;
- Cum reducem agresivitatea in randul copiilor cu dizabilitati mintale?;
- Managementul institutiilor incluzive;
- Practica - studiu de caz cu privire la integrarea scolara a copiilor cu CES.
Seminarul este adresat educatorilor/oarelor, cadrelor didactice din invatamantul public și privat, shadow-erilor, psihologilor sau logopezilor.
Seminarul are durata de 3 ore, fiind tinut de catre doamna Carmen Simona Sbarna Psiholog Specialist, Psihoterapeut si Coach, manager al centrului de terapie People Develop Center.
Tariful este estimat la 200 lei / persoana
La finalul cursului persoanele inscrise vor primi diploma de participare.
Webinar CES - IV
Integrarea si educatia integrata a prescolarilor cu cerinte educationale speciale
Pornind de la principiile in conformitate cu care fiecare copil este unic si valoros, respectiv ca poate invata intr-un mediu educational flexibil, ajungem la concluzia ca politicile scolare trebuie sa incurajeze educatia incluziva, respectiv acea educatie care sa inglobeze nevoile tuturor categoriilor de copii, inclusiv a celor cu cerinte educationale speciale (precum copii cu autism, ADHD, diverse tulburari psihice, copii supradotati, copii cu varii tipuri de dizabilitati sau copii din medii defavorizate). Un inceput ar fi chiar familiarizarea cadrelor didactice cu modul in care ar trebui sa reactioneze (cognitiv, emotional si comportamental) atunci cand interactioneaza cu copii cu cerinte educaionale speciale la clasa. Acesta este si motivul pentru care, in prezentul modul iti propunem o serie de exercitii cu caracter practic, exercitii utile pe de-o parte pentru eficientizarea interactiunii elev-profesor (si nu numai), pe de alta parte pentru o mai buna gestionare a situatiilor dificile de la clasa.
Prezentul seminar va aborda urmatoarele activitati:
- Jocuri pentru formarea autonomiei personale (ex. jocul “fa ce iti spun”, jocul “sa asezam masa” sau “jocul numeste-ma”);
- Jocuri pentru activitati de socializare (ex. jocul “sa primim musafiri”, jocul “de-a calatoria”, jocul “de-a magazinul” sau jocul “de-a spectacolul”);
- Jocuri pentru activitati de ludoterapie (ex. jocul rece-cald, jocul cine ma striga sau jocul lupul si oile);
- Jocuri pentru stimularea cognitive (ex. jocul care este culoarea ta, jocul baloane colorate, jocul turnul cuburilor, jocul telefonul fara fir sau jocul cum se face/cine face sau jocul de-a cuvintele).
Seminarul este adresat educatorilor/oarelor, cadrelor didactice din invatamantul public și privat, shadow-erilor, psihologilor sau logopezilor.
Seminarul are durata de 3 ore, fiind tinut de catre doamna Carmen Simona Sbarna Psiholog Specialist, Psihoterapeut si Coach, manager al centrului de terapie People Develop Center.
Tariful este estimat la 200 lei / persoana
La finalul cursului persoanele inscrise vor primi diploma de participare.
Pentru inscrieri, nu ezitati sa ne contactati, va asteptam cu drag la webinariile noastre!
Comunicare asertiva
Cursuri
Cursuri
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Workshop-ul “Comunicare Asertiva” se adreseaza institutiilor (publice, private, organizatiilor ne/non-guvernamentale) sau persoanelor particulare care doresc sa-si optimizeze abilitatile comunicationale.
A comunica asertiv inseamna a spune ceea ce te deranjeaza, ceea ce nu este in concordanta cu considerentele tale, dar intr-o maniera in care ceilalti sa nu se simta amenintati, ofensati sau atacati de parerea ta (in astfel de situatii fiind mai degraba vorba de un stil comunicational agresiv), dar nici sa nu ajungi sa acumulezi frustrari, ori sa cladesti conflicte interioare din cauza faptului ca nu ti-ai spus opinia (asa cum este in cazul persoanelor care au un stil comunicational pasiv).
Tehnicile de comunicare asertiva sunt utile atat la locul de munca (in comunicarea cu colegii, cu middle-managerii ori cu superiorii directi), cat si in viata personala (in diferite situatii sociale, in comunicarea cu persoanele dificile) sau in viata de familie (pentru o mai buna gestionare a sarcinilor din sfera activitatilor casnice si de ingrijire).
Daca vrei sa inveti cum sa comunici asertiv, ori daca ai vrea sa ai oameni care comunica asertiv in compania ta, nu ezita sa ne contactezi!
Pentru adulti, grupuri de suport pe diverse tematici
Cursuri
Cursuri
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Constelatiile Familiale reprezinta o metoda eficienta de vindecare a ranilor sau dificultatilor preluate de noi, in calitate de adulti, de la parinti, bunici sau alti membrii ai familiei care au avut o influenta puternica asupra noastra in copilarie.
Aceste probleme le preluam automat, inconstient si nu ne dam seama, de cele mai multe ori ce se intampla cu noi. Astfel, constelatiile lumineaza acest aspect si deblocheaza pattern-urile sau modelele de comportament, aducand multumire si implinire in viata noastra.
Ideea centrala a acestei tehnici terapeutice este tocmai cenzura rationalului: a te lasa purtat de trup si emotii, a fi surprins de ce se intampla cu tine si cu ceilalti fara a-ti pregati intr-un fel ideile, vorbele, miscarile sau reactiile.
Participantul care alege sa lucreze tema sa personala este intrebat care este dorinta inimii sale. Apoi, se cer cateva lamuriri despre familie – despre familia de origine sau despre familia actuala. Intrebarile vizeaza fapte, nu interpretari, morti neobisnuite, relatii anterioare sau extra-conjugale, avorturi, nasteri de copii morti, etc. Astfel ca, se cere doar relatarea evenimentelor fara a intra in spatiul privat. Se aleg dintre participantii la grup reprezentantii membrilor familiei si sunt pozitionati intuitiv de catre participantul care lucreaza. Apoi evenimentele se vor derula de la sine, doar prin senzatii corporale, trairi si emotii, si cu indrumarea facilitatorului(terapeutului).
Metoda constelatiilor familiale ne ajuta sa iesim din povestile pe care le cream despre vietile noastre. Cu ajutorul fortei grupului, al limbajului sufletului, al campului energetic care se formeaza si al miscarilor interioare putem pasi intr-o “viziune vindecata” asupra vietii, asupra sufletului nostru si asupra sufletului familiei din care facem parte, intelegand ca totul este asa cum trebuie sa fie si ca vindecarea provine dintr-un loc mai mare decat noi, la care putem avea acces neintrerupt. Atunci cand dragostea curge lin si se transmite treptat de la o generatie la alta, ne simtim bine, armonizati si impliniti atat in propria viata cat si in relatie cu ceilalti.
Constelatiile familiale dau o voce si un mod de exprimare sufletului nostru si sufletelor persoanelor dragi noua, aducand in fata noastra, intr-un aranjament spatial intuitiv de persoane, situatia cu care dorim sa lucram, asa cum o percepem noi initial(participanti).
Procesul, foarte plin de incarcatura emotionala arata ca, de cele mai multe ori alegem inconstient, din iubire oarba si din nevoia de a apartine, sa repetam durerile, greutatile si destinele dificile ale unor membrii ai familiei noastre. Atingem astfel un loc profund al sufletului noastru, din care putem vedea ca totul este o manifestare a iubirii si ca onorand, acceptand si incluzand devenim liberi.
Prin efectul de vindecare colectiva, trecem dincolo de individualitate si intram intr-un proces vindecator superior, care atinge mai multe generatii din trecut, prezent si viitor.
Numar de participanti
- minim 10 persoane
- maxim 20 de persoane
Taxa de participare
- 300 Lei / persoana (individual)
- 10% Reducere pentru participantii din aceeasi familie (cuplu / familie – minim 2 membri)
Daca esti interesat de workshop-ul Constelatii Familiale, nu ezita sa ne contactezi!
Practica pentru studentii si masteranzii la psihologie
Cursuri
Cursuri
ONLINE sau FATA IN FATA
Respectam regulile de igiena si confidentialitatea datelor cu caracter personal
Stimati studenti si/sau masteranzi la Psihologie: venind in intampinarea nevoilor voastre, a solicitarilor primite in ultimii 5 ani de lucru cu studentii, respectiv in urma debutului pandemiei de Coronavirus, PEOPLE DEVELOP CENTER organizeaza stagii de practica online.
Specialitati si domenii de interes
Avantajul acestor stagii de practica online este ca puteti participa la ele indiferent de orasul, tara sau continentul in care locuiti.
Specialitatile si domeniile de interes tratate sunt, dupa cum urmeaza:
- Psihoterapie Sistemica;
- Psihologie Clinica;
- Psihologia Muncii si Organizationala;
- Psihologie aplicata in domeniul Securitatii Nationale;
- Psihologie Sportiva;
- Psihoterapie Sexuala;
- Psihoterapie prin Hipnoza, metode de relaxare sau sugestie;
- Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala.
Fiecare modul are un pachet construit din 30 de ore de practica.
Modulele vor trata informatii aferente urmatoarelor specialitati
PSIHOLOGIE CLINICA
- cunoasterea principalelor instrumente de Psihodiagnoza si evaluare clinica;
- principalele metode de interventie si competentele psihologului clinician in viata pacientilor cu diagnostic psihiatric;
- consiliere si terapie suportiva;
- interventie specifica pentru persoane cu nevoi speciale in conditii de psihopatologie.
PSIHOLOGIA MUNCII SI ORGANIZATIONALA
- care este locul si rolul psihologului organizational pe piata muncii (corporatii, cabinet privat sau institutiile publice);
- invatarea testelor aptitudinale si a metodelor de scorare in vederea recrutarii, selectiei si insertiei de personal;
- modalitati de evaluare psihologica a grupurilor in vederea efectuarii psihodiagnozelor organizationale;
- corelatia directiilor importante: evaluarea performantelor salariatilor, sistemul de compensatii si beneficii si planificarea carierei de la angajare pana la exit-ul din organizatie.
PSIHOLOGIE APLICATA IN DOMENIUL SECURITATII NATIONALE
- evaluare si selectie profesionala;
- construirea profilului psihologic al candidatior pentru ocuparea unor functii;
- raportarea profilului psihologic la cerintele psihologice ale postului;
- avizarea psihologica a candidatilor si analiza psihologica a activitatii;
- asistenta psihologica a persoanelor care executa pedepsele privative de libertate si altor categorii de persoane conform legislatiei in vigoare si competentelor;
- managementul situatiilor de criza si negociere;
- invatarea testelor aplicabile pentru avizele de port arma cat si a criteriilor de selectie in vederea angajarii.
PSIHOTERAPIA PRIN HIPNOZA
- domeniile si aplicabilitatea hipnozei cognitiv-comportamentale;
- scala clinica de hipnotizabilitate Stanford pentru copii (de la 4 la 8 ani);
- evaluarea hipnotizabilitatii la adulti si copii.
PSIHOLOGIE SPORTIVA
- aplicabilitatea psihologiei sportive in activitatea fizica si ssportiva, comportamentulul sportivului, precum si modalitatea de manifestare motrica a sportivului in scopuri profesionale;
- cercetarea caracteristicilor personalitatii sportivilor, orientarea si selectia sportivilor, asistenta psihologica si psihologia grupurilor;
- psihologia diferentelor sportive, dar si psihologia si antrenamentul competitional;
- metode si tehnci specifice;
- refacerea psihica a sportivilor prin metode combinate.
PSIHOTERAPIE SEXUALA
- dezvoltarea de servicii in domeniul sexterapiei pornind de la teorii si metode psihologice validate stiintific;
- evaluare si interventie in functie de caracteristicile indivizilor, familiei, cuplului, copiilor sau a grupurilor;
- care sunt disfunctiile sexuale si modalitati de ameliorare a lor;
- mentinerea unor relatii de cuplu si familie functionale si eficiente prin imbunatatirea vietii sexuale.
PSIHOTERAPIE COGNITIV-COMPORTAMENTALA
- bazele psihoterapiei cognitiv-comportamentala;
- recunoasterea distorsiunilor cognitive;
- structura demersului terapeutic;
- intelegerea functionalitatilor cognitive.
Costuri
Fiecare modul de practica este compus din 30 de ore de workshopuri si ateliere practice al carui cost total este de 600 lei. Taxa se achita in 2 etape 300 lei la insriere prin transfer bancar si 300 lei in prima zi de curs tot prin transfer bancar. In mediul online vom putea lucra atat cu grupe mici (2-3 persoane) sau cu grupe mari (20-30 persoane).