People Develop Center - Terapie Aba, psihoterapie si logopedie copii, adolescenti si adulti

Recrutam o persoana isteata pe postul de Asistent Manager

Cabinet psihologic - psihologie

Recrutam o persoana seruioasa si implicata pentru postul de ASISTENT MANAGER in cadrul unei companii serioase din domeniul educatiei si culturii.

Se ofera: laptop, telefon, posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

✧ Administrarea activităților de planificare și comunicare pentru serviciile oferite de companie;

✧ Gestionarea relației cu clienții, furnizorii, formatorii și participanții la cursurile noastre;

✧ Corespondența cu partenerii instituționali și gestiunea adreselor de contact ale companiei;

✧ Gestiunea logisticii necesare organizării de cursuri față în față, dar și on-line;

✧ Editarea și organizarea documentelor administrative generale și specifice, și a documentelor financiare primare (deconturi, situații);

✧ Analiza zilnică a legislației din domeniul culturii și învățământului;

✧ Sprijinirea managerului companiei în toate activitățile companiei.

CUNOSTINTE SI ABILITATI:

✧ Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă;

✧ Să ai o bună capacitate de concentrare și o atenție sporită la detalii;

✧ Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesioniste;

✧ Să poți lucra independent/ă, dar să fii și team-player;

✧ Să știi bine pachetul Microsoft Office;

✧ Să lucrezi de acasă, dar și de la birou;

✧ Experiență de lucru ca angajat (în orice domeniu) de minim 1 an reprezintă un avantaj;

✧ Absolvent de studii superioare sau in curs de absolvire in cadrul unuia din urmatoarele domenii: Drept, Administratie Publica, Psihopedagogie speciala, Invatamant, constituie un avantaj

✧ Cunoștințe din domeniul administrației publice reprezintă un avantaj.

CUM APLICI:

Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație – Asistent Manager-Educatie si Formare” la office@peopledevelop.ro, în care atașezi:

✧ CV-ul;

DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:

✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.

✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).

UNDE VEI LUCRA:

✧ Sediul lor este în București, Piața Muncii. Momentan, se lucreaza atât de la sediu, cât și de acasă.

✧ Ofera laptop și telefon și orice mai are nevoie un angajat pentru a-si face treaba bine. Tu trebuie doar să îsi aduca zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.

✧ Se ofera posibilitatea de a invata si asimila rapid domeniul de activitate al companiei, trainning si potentialul de a se dezvolta intr-o echipa inovativa.

CINE SUNT ANGAJATORII:

Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:

  • organizarea de cursuri de formare și ne dorim să devenim lideri în domeniul formării profesionale pentru învățământul preuniversitar;
  • servicii de consultanță în management/elaborare de documente pentru instituții publice din toată țara.

Related posts

Parintele perfect

Astazi, mai mult ca niciodata, parintii simt presiunea societatii sa performeze in aceasta calitate...

Cum sa ne eliberam de trecut

Metoda Constelatiilor familiale deja e cunoscuta si apreciata de majoritatea psihoterapeutilor, psihologilor si traineri-lor....

Demersul psihanalitic

  Totul incepe cu decizia…este o decizie aparent simpla, care insa ascunde o elaborare...

Rolul familiei

Rolul familiei în dezvoltarea copilului/adolescentului este vital. Pe lângă faptul că îi asigură toate...

Workshop Parenting

Workshop parenting Dificultatile parintilor in lumea copiilor. Va invit, cu drag, sa exploram impreuna...

Comments are currently closed.

Top